EmZvr 225 #1 Публикувано 31 Август, 2012 Четох една интересна статия за подобряване спирачките на NSX и видях два лесни метода. Първия е - махане на предпазителите на предните дискове (на английски splash guards). До колкото знам предпазват от камъчета и пречат на топлината да се разпространява към окачването. Но пък подобрението от 150 градуса ме блазни.Другото е прекарване на маркуч от предната броня към дисковете за охлаждане. Това не е много ефективно, но все пак.. Тук не ми е много ясно къде точно трябва да се насочи маркуча ?Какво мислите за тези идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2 Отговорено 31 Август, 2012 Не искам да говоря неподготвен,но ламарините за,които говориш си мислех,че са точно да изкарват топлината.До колкото съм ги гледал имат отвори за вход и изход на потока въздух,подобни капаци използват и в F1 за изкарване на топъл въздух.Ако иска да си охладиш дисковете слагай перфорирани и не занимавай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 31 Август, 2012 @ EmZvr - колко екстремно си караш колата, че да не можеш да спираш в момента като хората? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #4 Отговорено 31 Август, 2012 Ами не я карам екстремно, но тези модове са без пари, гледам все да си намирам работа покрай колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #5 Отговорено 31 Август, 2012 Тия "splash guards" са да пазят дисковете от вода. Горещ диск и студена вода не се разбират много. Така както гледаш "да се намираш на работа", така ще си докараш и изметнати дискове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 31 Август, 2012 Точно тоя мод те съветвам да го пропуснеш Можеш да си навлечеш само негативи, или поне разправии. Ето иначе няколко идеи: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #7 Отговорено 31 Август, 2012 (Редактирано) Благодаря за снимките. От тази тема разбирам, че не всички сивици имат тези splash guards http://www.8thcivic.com/forums/inside-out/229953-diy-install-remove-splash-guards-mud-guards.html"I know some members such as myself did not get Splash/Mud guards on our Civics. (Esp if you got the DX-VP)"Така, че не вярвам да е толкова опасно Редактирано 31 Август, 2012 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #8 Отговорено 31 Август, 2012 А ти правиш ли разлика между splash guard и калобран? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #9 Отговорено 31 Август, 2012 Дори не погледнах снимките надолу Подведох се по заглавието на темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #10 Отговорено 31 Август, 2012 (Редактирано) Явно това е подходящо само за писта. А какво ще кажете за този вариант без премахване на splash guard-овете: Извинявам се за дабъл поста Редактирано 31 Август, 2012 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #11 Отговорено 31 Август, 2012 (Редактирано) Гледам, че не ти се стои със скръстени ръце..... варианта на долната снимка е зле. Въздуха обдухва само едната страна на диска. Целта е да вкараш въздуха близо до центъра на диска, където може да бъде "засмукан" по каналите ,между двете половини. Така се и охлажда по принцип. Каквото и да правиш обаче имай предвид, че студени спирачки са толкова "ефективни", колкото и прегрели т.е. никви ги няма. Да не говорим, че спирачната система е един от най-важните възли в един автомобил и всякякви "шашми" и "чалъми" са непрепоръчителни. Редактирано 31 Август, 2012 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #12 Отговорено 31 Август, 2012 Да ясно ми е, че към центъра трябва, понеже диска е вентилиран. Но и този вариант може и да има минимален ефект, защото все пак циркулира някакъв въздух от задната му част и не би му пречил толкова предпазителя.Но както и да е отказахте ме, ще трябва друго занимание да си търся Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #13 Отговорено 31 Август, 2012 splash guards това са калобрани и нямат връзка със спирачките Не е добре да махаш щита зад диска тъй като те пазят всички гумении пластмасови части в близост до диска: маншони, тампони, шарнири и др. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове