Jump to content
EmZvr

Охлаждане на предните дискове

Recommended Posts

Четох една интересна статия за подобряване спирачките на NSX и видях два лесни метода. Първия е - махане на предпазителите на предните дискове (на английски splash guards). До колкото знам предпазват от камъчета и пречат на топлината да се разпространява към окачването. Но пък подобрението от 150 градуса ме блазни.Другото е прекарване на маркуч от предната броня към дисковете за охлаждане. Това не е много ефективно, но все пак.. Тук не ми е много ясно къде точно трябва да се насочи маркуча ?Какво мислите за тези идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да говоря неподготвен,но ламарините за,които говориш си мислех,че са точно да изкарват топлината.До колкото съм ги гледал имат отвори за вход и изход на потока въздух,подобни капаци използват и в F1 за изкарване на топъл въздух.Ако иска да си охладиш дисковете слагай перфорирани и не занимавай :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ EmZvr - колко екстремно си караш колата, че да не можеш да спираш в момента като хората?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не я карам екстремно, но тези модове са без пари, гледам все да си намирам работа покрай колата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия "splash guards" са да пазят дисковете от вода. Горещ диск и студена вода не се разбират много. Така както гледаш "да се намираш на работа", така ще си докараш и изметнати дискове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тоя мод те съветвам да го пропуснеш :D Можеш да си навлечеш само негативи, или поне разправии.

 

Ето иначе няколко идеи:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимките. От тази тема разбирам, че не всички сивици имат тези splash guards http://www.8thcivic.com/forums/inside-out/229953-diy-install-remove-splash-guards-mud-guards.html"I know some members such as myself did not get Splash/Mud guards on our Civics. (Esp if you got the DX-VP)"Така, че не вярвам да е толкова опасно :unsure:

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти правиш ли разлика между splash guard и калобран? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори не погледнах снимките надолу :shy: Подведох се по заглавието на темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно това е подходящо само за писта. А какво ще кажете за този вариант без премахване на splash guard-овете:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Извинявам се за дабъл поста

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че не ти се стои със скръстени ръце..... варианта на долната снимка е зле. Въздуха обдухва само едната страна на диска. Целта е да вкараш въздуха близо до центъра на диска, където може да бъде "засмукан" по каналите ,между двете половини. Така се и охлажда по принцип.

 

Каквото и да правиш обаче имай предвид, че студени спирачки са толкова "ефективни", колкото и прегрели т.е. никви ги няма. Да не говорим, че спирачната система е един от най-важните възли в един автомобил и всякякви "шашми" и "чалъми" са непрепоръчителни.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ясно ми е, че към центъра трябва, понеже диска е вентилиран. Но и този вариант може и да има минимален ефект, защото все пак циркулира някакъв въздух от задната му част и не би му пречил толкова предпазителя.Но както и да е отказахте ме, ще трябва друго занимание да си търся :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

splash guards това са калобрани и нямат връзка със спирачките :)Не е добре да махаш щита зад диска тъй като те пазят всички гумении пластмасови части в близост до диска: маншони, тампони, шарнири и др. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...