sharpbg 19 #1 Публикувано 27 Август, 2012 (Редактирано) Здравейте първо искам да се извиня за грубата грешка в заглавието и да помоля да бъде оправена с "АЛАРМАТА" не видях опция за редакция на заглавието, а сега към темата. Имам проблем с консумацията на ток, колата е до болка познатия civic 5 hatch d15b2, и така проблема се изразява в следното когато взех колата алрмата работеше, но не заключваше вратите, т. е. Натискам си копчето на дистанционното колата отчита, че заключва мига си и подава сигнал, но греда вратите отключени. Лостчетата на вратите от вътре не се движеха това ме наведе на мисълта, че са клеасали изкарах корите почистих от прахоляк и мрасотия и напръсках механизмите с ВД 40 ефекта беше като нови с един пръст се движат лостчетата вече и алармата си заключва идеално. Проблемат идва от там, че когато искам да заключа с ключа от шофиорската врата си работи централното, но от пасажерската- не тоест не отлючва/заключва шофиорската през пасажерската, някой ще каже ами карай само на аларма без ключ добре ама, като я оставя на аларма дори да не е включена и за 5 дни не беше карана бях в болница влизам да си я препаля и о ужас няма ток дори таблото да светне CD – то и ти е директно свързано мерихме го но не харчи на изгасена кола плафоните не светят, ума ми не стига от каде какво. Отечката е 60 mA , съмнява ме само тази аларма, но се чудя трябва ли да има оделен акумолатор за нея от настройките ли е и аз не знам алармата е Delta еи точно такава: http://www.onlinetrading.bg/files/imagecache/productimage/files/DSC00022.png Като откача клеймата на акумолатора и 10 дни да стой има ток да те убие постой ли 2-3дни без каране и свързана с акумулатора и проблем. Първа кола ми е не съм се занимавал с такива неща помагайте колеги ще съм ви много благодарен. Редактирано 27 Август, 2012 от sharpbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #2 Отговорено 27 Август, 2012 По това което си написъл за централното-управлението е в шофьорската врата и тя е управляващата ,нормално е да не можеш да отключиш др врата от пасажерската а за алармата просто отиди на майстор да ти каже от къде точи ток или ако инаш уред сам измери напрежението в модула на алармата ти не е сложно никак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #3 Отговорено 27 Август, 2012 Здравей колега,този проблем се решава по следния начин: взимаш един мултицед включваш го да мери прав ток откачаш едната клема на акумолатора и го свързваш последователно виждаш показанието и започваш първо намираш къде ти е алармата и изваждаш буксата ако има голямо разминаване във стойностите на измерения ток значи проблема е в алармата.После извади и буксата на CD-то и виж пак показанието на уреда.Така най-лесно ще разбереш от къде идва консумацията на ток.П.С 60 мА консумация не е малко и е достатъчно да събори акумолатора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharpbg 19 #4 Отговорено 27 Август, 2012 (Редактирано) Вадих буксата не е от CD 100% въпреки, че е свързано директно, остана алармата добре, като е от алармата какво да направя да се оправят нещата на майстор - алармаджия или...Някакви други идей, къде да проверя и какво да правя освен модула то и него да проверя в случай, че има отечка от алармата пак майстора ще е единствения спасител в предвид моето невежество по въпроса с алрмите. Редактирано 27 Август, 2012 от sharpbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #5 Отговорено 28 Август, 2012 ако ти се пътува до добрич ще ти кажа къде да отидеш при колега от форума и за него мога да ти кажа че е много на ТИ с алармите и тоците и то МНОГО специално на хонда ако искаш координати пиши ЛС като не разбираш по добре не пипай че и аз така навремето пипах и бая релета и бушони ми казаха чао Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове