alibaba 0 #1 Публикувано 26 Август, 2012 Здравейте. Имам сивик 1.4 90 коня 2000 година. Карах си всичко нормално гася я и след няколко часа решавам да запаля и не иска. Отворих капака, като завъртя ключа да паля и се чува чаткане около стартера но стартера не завърта. Само чаткане се чува и до там. Проверих всички бушоно и тези под капака здрави са....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #2 Отговорено 26 Август, 2012 1.Акумулатор - паднал от забравени фарове или му е дошло времето - пробвай с допълнителен и кабели - най-вероятно.2. Хлабава клема на акумулатора или маса - втори по вероятност.3. Бендикс / шалтер/ на стартера - последен за проверка заедно с четки стартер - демонтира се стартера . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alibaba 0 #3 Отговорено 27 Август, 2012 Ами май не е от акумулатора понеже прозорците се свалят без проблем, фаровете светят. Радиото свири..... според мен е бендикса, просто не бях сигурен. Поради липса на време ще я закарам на сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #4 Отговорено 27 Август, 2012 А като завартиш и започне да чатка угасват ли уредите, фаровете, спрират ли ел стъклата?т.е. завърташ ключа да запалиш и държиш, тогава теставай фарове и стъкла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_shogun 4 #5 Отговорено 28 Август, 2012 опитва ли се леко да завърти? аз си смених четките на стартера, които 2 от тях бяха заминали и сега си пали от раз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alibaba 0 #6 Отговорено 28 Август, 2012 Заведох я на сервиз. Имам 3 ключа за хондата и се оказа че с единия може да се запали колата. Махнаха ми алармата и ми взеха 30 лева ( така взех колата с аларма, която беше исключена и нямаше ключ за нея).Но отново пали само със същия ключ с които палише преди да бъде махната алармата. Казаха ми че трябва да бъде махнат и Имобилайзера,но ми казаха че, ще струва 250 лева.Аз отказа и си тръгах, като сега мога да използвам само единия ключ.Въпроса ми е дали ако си купя OBD II кабел и съответния софтуер към него, ще мога да махна Имобилайзера.В смисъл дали само това ми е нужно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #7 Отговорено 28 Август, 2012 Колега, принципно би трябвало колата да пали с 2 от ключовете а третия е сервизен. Тоест оставяш го на майсторите ако се наложи да си отворят врата, багажник и тн. но не искаш да стартират двигателя. В ключа имаш чип които деактивира имобилаизера. Може да провениш дали въпросния чип е наличен и в другия ключ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 28 Август, 2012 Али, нещо се плетеш с проблемите! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #9 Отговорено 28 Август, 2012 Ако желаеш да махнеш имобилайзера чети това: http://www.ozhonda.com/forum/showthread.php?48704-DIY-OBDIIa-DC2R-Immobliser-RemovalНо това си е един тип защита прецени си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alibaba 0 #10 Отговорено 29 Август, 2012 До сега си палеше със всички ключове. Изведнъж само с 1. Дали ако си направя добликат на работещия заедно с чипа (казаха ми 65 лева ще струва) ще може да се пали с него ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #11 Отговорено 29 Август, 2012 (Редактирано) Когато дадеш на контакт с някой от ключовете с който не иска да запали, започва ли да ти мига зелена лампа с ключ на нея на таблото? Редактирано 29 Август, 2012 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alibaba 0 #12 Отговорено 30 Август, 2012 Ами трябва да проверя, понеже тази крушка я извадих и я сложих за бензина (понеже никъде нямаше точно такива) . Но тия дни ще сложа и там крушка. А тая лампа там какво показва ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #13 Отговорено 30 Август, 2012 Когато разпознае правилен ключ лампата изгасва, ако ключа е грешен (чипа в ключа) започва да мига и колата не пали.Мига ли имаш проблем с имобилайзера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове