Jump to content
HondaFan87

Работи неравномерно

Recommended Posts

Здравейте, имам един въпрос относно колата ми.Значи като се запали работи неравномерно, на 500,800, 1000 оборота и така ги мени.Главата е шлайфана и е сменена гарнитурата, че беше издухана и гореше вода и пак така си прави.Възможно ли е от компютъра да прави така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно да е от компа!Пиши в търсачката "обороти", "празен ход" или нещо от сорта и глей кВи отговори изскачат!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като загрее оправя ли се?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като загрее оправя ли се?

Най-вероятно е от машинката за празен ход.Засега са е дръпнато малко жилото на газта и са по-добре оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като загрее оправя ли се?

 

Най-вероятно е от машинката за празен ход.Засега са е дръпнато малко жилото на газта и са по-добре оборотите.

 

Тегли от някъде въздух, аз сега взех колата от сменена гарнитура и е същата работа , обаче проблема при мене е, че свалих всм.колектор и дросела да го чистя и дросела беше със няква гарнитура , която излезе на парчета. Но да знаеш, че не е сериозен проблем, ако не смениш гарнитурата на Всм. Колектор ще прави така тъй, като един път смачка ли се ... нова Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не е проблем, че смуче въздух през изпуснала гарнитура?! А филтъра за какво са го сложили?Колега chester87 това с жилото не е решение а замазване на проблема :)Провери винта за празнихя ход да не се е разхлабил и да се е развил до край.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не е проблем, че смуче въздух през изпуснала гарнитура?! А филтъра за какво са го сложили?Колега chester87 това с жилото не е решение а замазване на проблема :)Провери винта за празнихя ход да не се е разхлабил и да се е развил до край.

Утре - 01.09. я давам за диагностика да го разберат от какво е.Вече провериха електрониката - не е от нея.Казват ми, че може някоя дюза да е запушена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът се оказа незацепен правилно ангренажен ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...