Оградата 0 #1 Публикувано 14 Август, 2012 Здравейте колеги! Имам проблем с моя сивик и ще съм благодарен ако някой ми отговори ...Та въпроса ми е следния: Защо прекъсвача ми е на 3500 оборота и регулира ли се ? Колата е 1992г. има и загова уредба 1,5 90 коня . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 14 Август, 2012 Авариен режим. Закачи я на диагностика да ти видят грешките, после я обърни на газ/там я бие най-вероятно/ и оправи нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #3 Отговорено 14 Август, 2012 ограда,преди да идеш на газдоктора,свали си плюсовата клема от акумулат. за малко.това е един вид рестарт.после ако не се е оправила ходи да я изчистат.аз докaто бях с d15b2 моно,с обикн.газова не съм имал такъв проблем.точно обратното.когато я карах на газ,нямах прекъсвач и чека ми светеше постоянно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanzzz 1 #4 Отговорено 24 Август, 2012 Здравейте колеги! Имам проблем с моя сивик и ще съм благодарен ако някой ми отговори ...Та въпроса ми е следния: Защо прекъсвача ми е на 3500 оборота и регулира ли се ? Колата е 1992г. има и загова уредба 1,5 90 коня .колега имам същия двигател,като прехвърля от газ на бензин и моита е до 3500 и чека си свети.гася паля на бензин и ограничитела е на 6800и чека не свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Оградата 0 #5 Отговорено 5 Септември, 2012 А нормално ли е на 140 км все едно забива и не иска повече се едно има ограничител ....това става на предавките 4-та и 5-та и те са ми до 3,500 оборота ? Колата има газова уредба, но и на бензин е същото...Възможно ли просто да си е така ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #6 Отговорено 6 Септември, 2012 Колега, според мен това не е никак нормално, след като на километража ти пише 220 колата ти да забива на 140. Обслужване ако не си правил, след като си я купил най-добре е да направиш. Започни от свещи, след това масла, филтри,ангренажен ремък, ролка и водна помпа. Това са основните неща при покупка на колада се обслужат. Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Оградата 0 #7 Отговорено 6 Септември, 2012 Ами колега ремъка, филтри, масла и ролките са нови.... Не мисля че свещите и помпата ще правят такъв проблем, аз мислех да неби на не е центрована като хората или заради гаста .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #8 Отговорено 7 Септември, 2012 Здравей,Мога да ти дам аналогичен случай с тохотата на жена ми по същия начин забива все едно някой я дърпа назад. След като проверих свещите направо се учудих как е работила досега. Смених ги и всичко се оправи, надявам се и твоят проблем да се окаже от свещите .Пиши когато установиш от какво е причината за забиването на колата ти. П.п.: При смяна на ангренажен ремък и ролки се сменя и водната помпа . При следващата смяна си я смени и нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Оградата 0 #9 Отговорено 7 Септември, 2012 Благодаря колега! След 1 2 седмици ще ги сменя само да се опрарича :Д:Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondamaniq 0 #10 Отговорено 23 Август, 2015 колега какво стана дигна ли прекъсвача на бензин ? оправи ли се от свещите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #11 Отговорено 24 Август, 2015 Темата е на 3 години... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове