Jump to content
Asti

Какво и как се сади в Accord 98-02

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам Accord 99-та f18b2 и понеже съм за смяна на сегменти (на маслена диета е в момента) си мисля, че ако ще давам пари да се прави мотор, то поне после като се настъпва педала да се усеща къде са отишли дадените пари, а не да дам някаква сума и после - пак същата кола ама без разхода на масло. Ясно ми е че сумата няма да е същата като за сегменти ... ама всепак от мерак и с образователна цел да разпитам какво може да се получи. Също така ми е ясно, че сигурно най-добрия варянт е мотор от Type R ... ама той си е цифра дето ако я имах да я дам така за мотора, просто щях да си го взема Type R :) Спрял съм се на нещо от рода на H22, H23 моторите, но не съм никак на ти с техническата част и кое как става и какво точно трябва да се прави. Та бихте ли дали малко съвети, акъли, полезно инфо като цяло ... какво ми е нужно да купя за да кацне успешно един такъв мотор в коша, че и да запали и даааже да вземе да тръгне тая кола с него :DСамо мотор, мотор+ECU, мотор+ECU+всмукатели/изпускатели .... абе като цяло нямам идея каква е процедурата, имам идея само какъв искам да е крайния резултат, но ми се ще да знам и процедурата за да мога да си правя сметката какво ще се купува и колко да събера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само информативно TypeR мотора на акорд е H22.т.е. това което ще ти се наложи да смениш е същото имаш вариант да сложиш F20 или F22 като ако е F20B6 мисля няма да сменяш нищо освен мотора, но за екуто може и да греша ...вариант е и да смениш само блока с f22, но мисля има разминаване в каналите и ще се наложи запушване.най-добре си изясни какво искаш като резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той Type R е H22 обаче е тая модификация на H22 която е 3.500 лв и е 212 коня ... а аз по скоро бих се спрял на по-евтиното H22 което на места го пишат като 185 коня на места го пишат 200 и до колкото разбрах би трябвало да влезне без да се преправя нищо - сменяш и тръгваш. И то хубаво е сменяш и тръгваш ама ... кое точно сменям ? Само мотора ? Или ще трябва и скорости да сменям ... всмукатели, изпускатели, ще станат ли ? Защото обикновенно се казва "сменяш мотора и си готов", като се пропускат малките подробности още какво се сменя и се преправя покрай смяната на мотора и как сметката излиза с няколко стотин лева над предвиденото. Също така ако е вадиш едното - слагаш другото ... тогава имам каде да си го направя, но ако има и други щуротии да се правят ще трябва пак на някой мастор да ходи, дето ще е добре и него да го предвидя в сметките ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като минаваш от една серия двигател на друга се сменя всичко: Двигател(+ делко, всмукател+дросел, изпускател и разни други периферии, скоростна кутия (+ щанги, жила към нея в зависимост с какво е), тампони за двигателя и скоростите, полуоски, ел. инсталация (може и да се преправи), компютър и сигурно разни други неща и нещица дето ся не се сещам. Освен тва остава въпроса с пререгистрацията на колата с новия мотор, нова мощност, технотест, нови данъци и пр. бюрократически глупости. Разбира се съществува и вариянта в сивия сектор, да си я караш без да пререгистрираш, но и там си има особености. Безплатен обяд няма!Колкото до това дали Н22А7 - 212к.с. Тайп Ер или какъв да е друг Н22, хамалогията е една и съща, както влиза единия, така влиза и другия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Не си прав в случая,защото аз на моя Н22А(200к.с.) карам с кутия от F22,че дори полуоските са ми от F22-ката.Та кутията става,нея не я барай.Което означава че и стартера остава същия,както и полуоските.Имаш да купиш Н22 двигател,гледай да е оборудван.Т.е. да си има всмукател,изпускател,алтернатор,хидравлика с маркуча,тампоните и ЕКУ-то с инсталацията.Това е най-чистия и приятен вариант, макар че има много голяма вероятност твоя алтернатор,помпа за хидравлика,тампони да стават.При хидравликата,там тънък момент е щуцера който влиза в помпата.Виж по снимки в нета как влиза на Н22 и сравни визуално с твоя.Същото може да направиш с лапата на алтернатора и самия алтернатор.Климатика пак така,важно е как влизат тръбите в него.Инсталацията е хубаво да я имаш,за да не касапиш нищо, макар че единствена добавка на твойта кола би било пускането на витек кабели,които са два на брой ако помня правилно.Важно е да видиш дали е по-добре да търсиш Н22 OBD2 или OBD1, защото ти си OBD2 май.Така ще си гарантираш лесно ползване на твойта инсталация най-вероятно.А иначе Н22А е японската версия 200к.с. със степен на сгъстяване 10,6:1.Н22А4/5 и тия с цифрите са 185к.с. и степен на сгъстяване 10:1.Тайп Р-овата е 212к.с. в Акорд и 217к.с. в Прелюд и би трябвало да са Н22А7 и двата.Имат разлика в дросела,валовете и имат зегери на буталните болтове,както и степен на сгъстяване 11,1:1Но тия разлики в конете няма да ги усетиш особено на двигател втора ръка.Всичките външно са еднакви и се монтират еднакво,което те интересува.Но имай предвид че ако вземеш такъв мотор е хубаво да го пооправиш,не е просто монтаж освен ако не искаш после да ти излизат разни проблеми.Аз моя си го ребилднах целия ама това е по желание.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайп Р-овата е 212к.с. в Акорд и 217к.с. в Прелюд и би трябвало да са Н22А7 и двата.

Не е съществена разлика но в прелюд 5-та генерация се води Н22А8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@prelude мерси много ... това ме интересуваше, за какво точно да се оглеждам и какво да търся да купя - аз като все още технически некомпетентно лице не съм наясно кое какво е и за какво е и дали ще ми трябва ново или не, но сега вече картинката започва да се изчиства, а с нея започва и да се изяснява сумата която ще ми трябва :) Ще разгледам и поне по снимки ще сравня нещата за които каза ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Инсталацията е хубаво да я имаш,за да не касапиш нищо, макар че единствена добавка на твойта кола би било пускането на витек кабели,които са два на брой ако помня правилно."

Мисля че на колегата мотора е VTEC и трябва да има кабели за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да моя си е 1.8 Vtec ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...