Jump to content
jonny

Honda Civic Coupe 1.7 LS

Recommended Posts

Мислех да си взимам 6-та генерация с Д16, но случайно се зарибих по тези купета пък и са по-новички на горе-долу същата цена... Чее някой от опит може ли да ми каже нещо за тях де чул, де видял, чупят ли се много итн, събирам информация за момента и евентуално ще купувам.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-civic-coupe-1-7-ls-beckingen/164462587.html?fb_action_ids=508245315857740&fb_action_types=og.likes&fb_source=timeline_og&action_object_map={%22508245315857740%22%3A10150916414987765}&action_type_map={%22508245315857740%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map=[]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От чуждите форуми знам, че често духват гарнитурата на главата, което не е болка за умиране но го имай на предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги четеш тия работи - дай доказателства! :rolleyes: На 1000 бр. една или по-малко?!? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах LS версията е без VTEC, някъде казват че е 115коня, някъде 120, а ES версията е с VTEC 125 коня. Явно ще търся ЕS версията, но като гледам една таблица в Wikipedia, незнам до колко си струва, въпреки че при 6-та генерация доста се усеща с/без VTEC моделите...

 

Modell Modellcode Ausführung Bauzeit Hubraum VTEC Leistung

kW (PS) Motorcode Abgasnorm 0–100 km/h 1.7i EM2 LS 2001–2005 1668 cm³ Nein 88 (120) D17A8 Euro 4 9,7 s ES ja 92 (125) D17A9 9,6 s

 

Публикувано изображение

Редактирано от jonny

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време търсих информация из нета, че купето ми се опитваше да загрява. Намерих теми относно проблема главно в секции за 7ма генерация купе. Дано да съм си направил погрешно заключение за колата. Ето и линкове: http://www.clubcivic.com/board/showthread.php?t=210809http://www.civicforums.com/forums/182-7th-gen/317461-help-car-over-heating-after-thermostat-change.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам такова от 2 седмици. Доста удобен салон, все едно съм в Акорд. Лошото е че е автомат и не мога да му раздам газ както си трябва, но върви задоволително. На 150 000 мили е и мотора (като изключим редовния проблем с изпусналата гарнитурка на капака на клапаните) е в перфектно здраве. За сега нямам никакви проблеми да чукна на дърво, уж е сполучлив модела. Не знам кой и къде какво е чел по чуждите форуми. От 3-те замервания които проведох ми прави среден разход 8.3 на 100 на нещо като извънградско с пуснат климатик (ама с американски бензин, не от разредения). Ама като цяло си е кола за улегнали хора дето се вика :D Няма го спортното усещане от 6-та надолу генерациите. Д13-ката ми правеше по-голям кеф :) То си зависи от човека де ама да предупредя все пак. :) Ако нещо конкретно те интересува кажи да погледна/снимам. П.П: Единственото което не ми хареса е че окачването е торсион. Спазарих я на ниска цена заради изтропалата предница, но после останах неприятно изненадан в сервиза. Съветвам те да го нагледаш добре преди да броиш гущерите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам такова купе вече от 4 месеца. За сега да чукна на дърво нямам никакви проблеми, дано да е така и за напред.Добра и стегната возия , малко скача повечко задницата , но няма проблеми. Доста удобна и приятно набираща кола бих казал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, а колеги вие LS версията ли имате или ES с втек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз я гледах тази обява конкретно,беше 2100 преди месец.Прави си сам преценка на интересна и примамлива цена от 2100 не се е продали....а вече даже са е 1900.Нещо ми се вижда странно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз за ориентир съм я дал, не съм казал, че ще е тази даже не съм сигурен че ще бъде тази генерация, просто ми хареса и реших да разпитам за нея че 6-ген над път и под път, пък и специално този модел е без VTEC.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз писах за Д17А2 с вътък. Ама то каквото писах и за другата версия ще се отнася :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам има още един мотор D17A9,той с какво се различава примерно от D17A2 - A8 e без Витек,а А9 ?Колега надявам се да нямаш нищо против да ти ползвам темата за инфо,понеже и на мен ми е интересно за конкретния модел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A8 и А9 са просто двигателите за Европа доколкото разбрах. Аз карам А8 (без втек) Върви прилично немога да се оплача , по каталог я дават 0-100 за 9,7 колкото хеч 5та генерация д15б2. Но Старата ми кола беше точно такъв хеч и разликата във вървенето е огромна. Дори няколко пъти ги пуснахме и имаше разтрел в полза на купето ми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...