jonny 62 #1 Публикувано 6 Август, 2012 Мислех да си взимам 6-та генерация с Д16, но случайно се зарибих по тези купета пък и са по-новички на горе-долу същата цена... Чее някой от опит може ли да ми каже нещо за тях де чул, де видял, чупят ли се много итн, събирам информация за момента и евентуално ще купувам.http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-civic-coupe-1-7-ls-beckingen/164462587.html?fb_action_ids=508245315857740&fb_action_types=og.likes&fb_source=timeline_og&action_object_map={%22508245315857740%22%3A10150916414987765}&action_type_map={%22508245315857740%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map=[] Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #2 Отговорено 6 Август, 2012 От чуждите форуми знам, че често духват гарнитурата на главата, което не е болка за умиране но го имай на предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 6 Август, 2012 Къде ги четеш тия работи - дай доказателства! На 1000 бр. една или по-малко?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jonny 62 #4 Отговорено 6 Август, 2012 (Редактирано) До колкото разбрах LS версията е без VTEC, някъде казват че е 115коня, някъде 120, а ES версията е с VTEC 125 коня. Явно ще търся ЕS версията, но като гледам една таблица в Wikipedia, незнам до колко си струва, въпреки че при 6-та генерация доста се усеща с/без VTEC моделите... Modell Modellcode Ausführung Bauzeit Hubraum VTEC Leistung kW (PS) Motorcode Abgasnorm 0–100 km/h 1.7i EM2 LS 2001–2005 1668 cm³ Nein 88 (120) D17A8 Euro 4 9,7 s ES ja 92 (125) D17A9 9,6 s Редактирано 6 Август, 2012 от jonny Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #5 Отговорено 6 Август, 2012 Преди време търсих информация из нета, че купето ми се опитваше да загрява. Намерих теми относно проблема главно в секции за 7ма генерация купе. Дано да съм си направил погрешно заключение за колата. Ето и линкове: http://www.clubcivic.com/board/showthread.php?t=210809http://www.civicforums.com/forums/182-7th-gen/317461-help-car-over-heating-after-thermostat-change.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #6 Отговорено 6 Август, 2012 Карам такова от 2 седмици. Доста удобен салон, все едно съм в Акорд. Лошото е че е автомат и не мога да му раздам газ както си трябва, но върви задоволително. На 150 000 мили е и мотора (като изключим редовния проблем с изпусналата гарнитурка на капака на клапаните) е в перфектно здраве. За сега нямам никакви проблеми да чукна на дърво, уж е сполучлив модела. Не знам кой и къде какво е чел по чуждите форуми. От 3-те замервания които проведох ми прави среден разход 8.3 на 100 на нещо като извънградско с пуснат климатик (ама с американски бензин, не от разредения). Ама като цяло си е кола за улегнали хора дето се вика Няма го спортното усещане от 6-та надолу генерациите. Д13-ката ми правеше по-голям кеф То си зависи от човека де ама да предупредя все пак. Ако нещо конкретно те интересува кажи да погледна/снимам. П.П: Единственото което не ми хареса е че окачването е торсион. Спазарих я на ниска цена заради изтропалата предница, но после останах неприятно изненадан в сервиза. Съветвам те да го нагледаш добре преди да броиш гущерите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аз-съм споко 29 #7 Отговорено 6 Август, 2012 И аз карам такова купе вече от 4 месеца. За сега да чукна на дърво нямам никакви проблеми, дано да е така и за напред.Добра и стегната возия , малко скача повечко задницата , но няма проблеми. Доста удобна и приятно набираща кола бих казал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jonny 62 #8 Отговорено 7 Август, 2012 Ясно, а колеги вие LS версията ли имате или ES с втек? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Traccer 12 #9 Отговорено 7 Август, 2012 Колега и аз я гледах тази обява конкретно,беше 2100 преди месец.Прави си сам преценка на интересна и примамлива цена от 2100 не се е продали....а вече даже са е 1900.Нещо ми се вижда странно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jonny 62 #10 Отговорено 7 Август, 2012 Ами аз за ориентир съм я дал, не съм казал, че ще е тази даже не съм сигурен че ще бъде тази генерация, просто ми хареса и реших да разпитам за нея че 6-ген над път и под път, пък и специално този модел е без VTEC. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #11 Отговорено 7 Август, 2012 Аз писах за Д17А2 с вътък. Ама то каквото писах и за другата версия ще се отнася Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #12 Отговорено 7 Август, 2012 До колкото знам има още един мотор D17A9,той с какво се различава примерно от D17A2 - A8 e без Витек,а А9 ?Колега надявам се да нямаш нищо против да ти ползвам темата за инфо,понеже и на мен ми е интересно за конкретния модел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Аз-съм споко 29 #13 Отговорено 7 Август, 2012 A8 и А9 са просто двигателите за Европа доколкото разбрах. Аз карам А8 (без втек) Върви прилично немога да се оплача , по каталог я дават 0-100 за 9,7 колкото хеч 5та генерация д15б2. Но Старата ми кола беше точно такъв хеч и разликата във вървенето е огромна. Дори няколко пъти ги пуснахме и имаше разтрел в полза на купето ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове