red_devil 9 #1 Публикувано 30 Юли, 2012 Колеги колата е без катализатор,с чисто нови свещи NJK,спортен филтър с интейк,крайно гърне от д16ка за да е тиха и по отпушена!Колата ми върви доста по-добре отпреди а сега и шлайф на главата реших да и правя.Въпроса ми е колко да кажа на майстора или да го оставя той да я ремонтира.Дайте някакви съвети без смяна на двигатели и тн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 30 Юли, 2012 Три съществени неща не прочетох па и кат ги запилите ,ееее некаде на зад има един специалист дет я пили па се отказа.1-Що има преди кратуната 2 -що изкаш да постигнеш3-Има ли някаква друга причина ,освен една глупост дет се сещам ,за да я пилиш.До маркерите ,после с кво ще караш незнам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #3 Отговорено 30 Юли, 2012 Целта на пиленето е да живне още а за последното не те разбрах как така с какво ще карам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 30 Юли, 2012 Не ми каза с какво си на всмукателните портове -стоковия карб ?Кат я сгъстиш още и я пилнеш А95 ще е .......Тва е модерно http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=73344 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #5 Отговорено 13 Август, 2012 Да ти кажа при мен какво стана с д15-ката ми. Кратуната ми е рязна 1 и малко в (+). На теория наистина трябва раздвижна ролка но при мен мотора ми се развърта до ограничител на 7к оборота без проблем. Но по големия ми проблем е че ремака ми идва малко голем сега и трудно се опъва разбрах го това след като го скъсах такаче внимаваи премисли го добре, предполагам едни 4-6 десети ще са ти доволни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове