parede 0 #1 Публикувано 20 Юли, 2012 Здравейте колеги, преди малко сивика (д14а4) вдигна 9 500-10 000 оборота на газ от място... (причината е, че ми заседна жилото на гаста) за около 3-4 секунди. Може ли да е станало нещо с двигателя след това? След случката загасих веднага двигателя, след което запалих да го чуя, нямаше различен шум от работата на мотора, но се притеснявам, че може да е станало нещо в мотора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #2 Отговорено 20 Юли, 2012 А ти сигурен ли си, че това което си видял са 10 000rpm ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hak 26 #3 Отговорено 20 Юли, 2012 Здравейте колеги, преди малко сивика (д14а4) вдигна 9 500-10 000 оборота на газ от място... (причината е, че ми заседна жилото на гаста) за около 3-4 секунди. Може ли да е станало нещо с двигателя след това? След случката загасих веднага двигателя, след което запалих да го чуя, нямаше различен шум от работата на мотора, но се притеснявам, че може да е станало нещо в мотора...Не знам дали има някаква връзка, но имам приятел със същия двигател. След акто най-накрая си сложи газова( и то не каква ами АГУ ) ме викна да ми покажел возията. Та след като се повозихме известно време той настъпа педала на място и оборотомера излезе доста извън мамсимума. Стрелката сочеше чисто надолу. Та на моята учудена физиономия той ми каза че по някакъв начин след като му сложили газовата нямал прекъсвач и оборотите си ходят където искат. Но ако съдя по него нищо ти няма на двигателя 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #4 Отговорено 20 Юли, 2012 с обикновенно газово няма прекъсвач... и на мен ми е удряла ниско долу един път на място за около 4 5 секунди щото се откачи жилото не се притеснявай нищо не е станало ама ако ще я ръчкаш на газ да знаеш, че на бензин прекъсвача е на 7200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 20 Юли, 2012 И да е станало, няма какво да го мислиш, карай и това е. Ако ще тръцва ще стане все някога За няколко секунди БИ трябвало да няма проблеми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #6 Отговорено 20 Юли, 2012 Този прекъсвач не е сложен за да ограничава мощността на двигателя а за го предпазва от смилане. Няма да е лошо да отидеш да си направиш един реглаж на клапаните ... някоя хлабина може да се е изместила извън нормите. Това няма да е лошо да го правиш на всеки 10 000 - 15 000 км като караш на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lupi 0 #7 Отговорено 20 Юли, 2012 Познавам човек, който кара (макар и не често) над 9000. Още му се чудя на акъла, но колата му си върви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #8 Отговорено 20 Юли, 2012 Здравейте, нека и аз да се включа. Аз също съм го виждал този момент със стрелката в критичните обороти към 10хиляди. Колата също беше със обикновенно АГУ(без прекъсвач), и е напълно нормално след като няма прекъсвач стрелката да отива в критичиските. При него също засядаше педала на газста и докато не я вращаше не се оправяше, караше я така и следователно направи основен ремонт. При такива обороти на газ, няма и необходимото смазване .Един съвет към колегата пуснал темата, докато не е станало късно иди до някой да ти оправи педала да не засяда или сам се опитай да си го смажеш. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cookie Monsta 34 #9 Отговорено 20 Юли, 2012 Оправи педала, реглаж на клапаните и си цар. И дай Боже ако пак влезеш в тези обороти, да не е по дълго от 3-4 сек. че става МАЗАЛО ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #10 Отговорено 22 Юли, 2012 Няма ти нищо на колата, ама си провери жилото/педала, че ако заседне когато не трябва ще стане леша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
parede 0 #11 Отговорено 23 Юли, 2012 Както казаха колегите - няма и нищо на колата (и този път оцеля :Д) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #12 Отговорено 23 Юли, 2012 абе нищо и няма ама ако колегата има някой лев по-добре да иде да направи 1реглаж и не си мислете че критичните почват от 7200 нагоре не карате пистаци или самолети червеното започва от 6500 ! и аз с моята съм ги минавал често ама колата ми вече след 6700-800 пропушва и пак ви казвам особено стоковите мотори без витек и тн във високите обороти колите започват да тъпчат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #13 Отговорено 23 Юли, 2012 Всички "тъпчат"!Няма и нищо на колата.Д13-ката работи на максималните обороти / когато се налага / - постоянно ли да регулирам клапани след това или чат - пат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DevilJin 0 #14 Отговорено 23 Юли, 2012 Здравейте колеги, преди малко сивика (д14а4) вдигна 9 500-10 000 оборота на газ от място... (причината е, че ми заседна жилото на гаста) за около 3-4 секунди. Може ли да е станало нещо с двигателя след това? След случката загасих веднага двигателя, след което запалих да го чуя, нямаше различен шум от работата на мотора, но се притеснявам, че може да е станало нещо в мотора...По принцип ако не се е счупила на момента няма какво да и стане следи я ако започнеш да чуваш леко чукане в мотора отвори капака на разпределителните валове и затегни прожините от личен отпит го знам имах същия проблем с 1 CRV но там бяха повече оборотите мина през 8 и комай стигна от другата страна до 0 ла та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 24 Юли, 2012 ... отвори капака на разпределителните валове и затегни прожините от личен отпит го знам ... Как става номера с прУжините, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #16 Отговорено 28 Юли, 2012 На един приятел сивика д13-ка я кара на нафта и вдига 15 000 - 17 000 оборота всеки ден на едно отвесно изкачване по черен път Нищо му няма на колата вече 65 749км Това в кръга на шегата Колеги, обръщайте внимание на съветите от личен опит ... това което моя приятел с д13-ката ми е казал може и да не е 100% истина. Карайте си колите в разумни граници на оборотите 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #17 Отговорено 28 Юли, 2012 Той твоя приятел е за формула 1 ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове