alice77 0 #1 Публикувано 2 Юли, 2012 Здравейте, колата е седан, скоростния лост е на обичайното място, купувана в БГ от вносителя. След дълго умуване реших че това е колата която искам, но решението е малко емоционално. Харесва ми като дизайн, технически съм напълно неподготвена с информаци за този модел и тази година.Моля за отзиви за модела и версията. Има ли някакви минуси или е традиционно безпроблемната Хонда?За информация, бях неотдавна собственик на хонда но градски модел, и 1годишна кола, т.е нямам идея какво да очаквам от Сивик на 8 години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 3 Юли, 2012 Този модел до колкото знам е японски и са типично здрави. Двагателя е пъргав и икономичен. Но при кола на 8 години, винаги най-голямо значение има как и колко е карана и поддържана. Моя съвет е да вземеш автомобил от частно лице след преглед в сервиз или ако е от автокъща само с видно изрядни сервизни документи, след много обстоен преглед в сервиз и пробно каране. Ако се хвърлиш на най-евтиното, може да ти излезе доста по-скъпо от колкото кола карана от грижовен и обичлив собственик (който няма да си даде колата за малко пари, след като е вложил много в нея, но пък ще я е държал читава). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #3 Отговорено 4 Юли, 2012 (Редактирано) На 2.07.2012 г. at 18:15, 'alice77' написа: Има ли някакви минуси или е традиционно безпроблемната Хонда?Tрадиционно безпроблемна с някои минуси От година и половина карам вероятно същата (виж аватара вдясно): Плюсове: - много просторна отвътре, мястото пред задните седалки е като на кола от по-горен клас - огромен багажник - добра динамика - сравнително икономична, без да изпада в крайности - липсват излишни електронни джаджи които да настройваш и да им обръщаш непрестанно внимание - добър климатик - леко управление заради електрохидравличното усилване на волана (нищо хидравлично няма тука май) - при добър път стои на пътя доста прилично, и на висока скорост, и на завои Минуси: - вози като каруца по столичните павета (зависи и от гледната точка де), за полегнали полицаи да не говорим. Проблемът изчезва при повече хора и багаж - явно е настроена да носи здраво - рейката притропва отрано. Конструктивно е такава май, първи опити в електрическите рейки. При мен ефектът намаля доста, но не изчезна напълно дори и след ремонт с т.нар. "ремонтен комплект". - разни пластмаси вътре отрано притропват, педала на съединителя почва да скърца, жилото на газта почва да задържа, очеваден спад в качеството на използваните материали. Видно е започнала политика по икономии при марката. - завива като КАМАЗ (голям радиус) - при висока скорост на магистрала е шумно заради високите обороти, но това май на никой заклет фен не му пречи - няма часовник Редактирано 4 Юли, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alice77 0 #4 Отговорено 4 Юли, 2012 (Редактирано) Благодаря за отговорите, жалко за наблюдението относно икономиите... Редактирано 4 Юли, 2012 от alice77 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #5 Отговорено 18 Юли, 2012 На 3.07.2012 г. at 10:46, 'Veseliq' написа: Този модел до колкото знам е японски и са типично здрави. Двагателя е пъргав и икономичен. Но при кола на 8 години, винаги най-голямо значение има как и колко е карана и поддържана. Моя съвет е да вземеш автомобил от частно лице след преглед в сервиз или ако е от автокъща само с видно изрядни сервизни документи, след много обстоен преглед в сервиз и пробно каране. Ако се хвърлиш на най-евтиното, може да ти излезе доста по-скъпо от колкото кола карана от грижовен и обичлив собственик (който няма да си даде колата за малко пари, след като е вложил много в нея, но пък ще я е държал читава).ЯПОНСКИ е точната дума ,другото е без значение!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове