hondaracer 11 #1 Публикувано 27 Юни, 2012 Колеги моля за помощ! Ето каква е историята - имах прекъснат кабел на левия фар на хондичката и реших да сваля таблото с бушоните за да поправя проблема. След отстраняването на проблема, посредством свалянето на 1328428342392 букси, си сложих всичко на мястото фара светна като манастир беше срязан от някой много голям разбирач, но това е друга тема.. И стигам вече до съществената част, като запалих колата ABS лампата не загасна. Пробвах я дали ще се включи като натисна рязко спирачка, но направо си блокира гумите. Погледнах за грешки и ми изкара грешка номер 1 Pump motor over-run. От Service manual-a видях за какво става въпрос, свалих релето на помпата и дадох накъсо два от изводите му както пишеше там. Не издаде никакъв звук и следващото, което трябва да се направи е да се направят серия от глупости с два уреда, които за съжаление нямам. Но не искам и да се доверявам на майстори, та въпроса ми е дали някой в окръга на Хасково (Пловдив, Стара Загора) има ALB checker и Bleeder T-wrench да ми ослужи или още по- добре ако някой си е имал вземане даване с ABS-a да ми каже какво да направя, че да се оправи. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #2 Отговорено 28 Юни, 2012 Възможно е проблема да е от износени четки на мотора на ABS. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #3 Отговорено 28 Юни, 2012 Не е вероятно да е от четки на помпата, защото проблема се е случил, след като човека е ръчкал в таблото с бушоните и изобщо по електрическата част. Значи нещо е прекъснал без да иска или е пропуснал да сложи или възстанови.Колега, не знам какво пише в мануала, но аз бих проверил дали се подава захранващо напрежение на помпата, респективно на изводите на релето, което я управлява. И най-добре почни с бушоните. Бушона специално на абс-а е един малко по-голям, монтиран с още 2-3 доколкото си спомням в една отделна кутийка. Виж първо дали до бушона и след него има напрежение, и проследи до колкото можеш нещата, за да откриеш какво си прекъснал.Провери още веднъж дали правилно си възстановил връзките на всички конектори, които си разкачил. Провери дали са хубаво щракнати всички конектори, понякога изглежда всичко ок, а всъщност не дава контакт. Провери дали не си пропуснал нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #4 Отговорено 29 Юни, 2012 Ами колега забравих да спомена, че и това направих първо даже. Извадих наново всички букси пръснах им силиконова грес за по добрък контакт, проверих всички бушони в кутията за ABS, здрави са. после направих проверка на релето на помпата, до него има две Fail-Safe relay, за предницата и задницата на колата и на тях направих проверка. Всичко си е наред стига ток до тях, точно на който извод трябва, но просто ми отчита 1-вата грешка и като запаля колата не се чува никое реле да цъка, просто някак си се вижда как лампата точно когато трябва да загасне не гасне ами почва да свети съвсем малко по слабо, все едно се мъчи нещо и нито цъка реле, нито издава къркащ шум както прави понякога. Моля помислете колеги как мога да заобиколя сервизно обслужване понеже в момента нито финансовото ми състояние го позволява, нито искам да ходя по "майстори". Благодаря на отзовалите се до момента колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #5 Отговорено 5 Юли, 2012 проблема още е налице, ако някой има някаква идея споделяйте моля... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Новобранец 0 #6 Отговорено 22 Юли, 2012 Здравейте, преди година си купих civic 2.0i TD и до преди две седмици се радваше на добро здраве .......НО... - появи се проблем със спирачките - когато натискам педала плавно се чува едно щракане при дисковете от пред - все едно се опитва да се включи АBS_а, но не може, и чукане в педала. Махнах бушона на ABS_а и проблема изчезна, НО НЯМАМ ABS ! Възможно ли е да е от накой датчик или дисковета са се изкривили и трябва да се сменят, или е нещо по - сериозно? Ще Ви бъда благодарен, ако изпратите мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове