Jump to content
pistra

Хонда Кончерто 1.5 проблем не иска да пали

Recommended Posts

Здравейте, Хонда маниаци. Изкочи проблем след като направих сериозен ремонт на двигателя. Сложих го в купето закачих датчици, кабели, вакуум маркучи, маркучи, букси, всичко. Обаче бях объркал релетата на газовата. Пробвах да запаля, не можа и след това беше голямата мъка. Помислих, че ми изгоряло ЕКУ-то (компа). Дистрибуторната капачка я проверих. Делкото го проверих и него съпротивленията му са наред и пак като завъртя на свещите не идва нищо. Въпросът ми е защо диода на ЕКУ-то не ми свети? Как мога да проверя дали е изгорял компа (ще взема от Сивик 1.5 предполагам че комповете са еднакви)? Как да накарам компа да ми покаже грешките. Как на го накарам да запали? Чета в книгата как се отстраняват проблемите, но като не ми показва грешките няма как да ги отстраня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или поне ми кажете как да си направя самодиагностика на кончертото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така след като в продължение на месеци се борих с моето Кончерто за да разбера що не пали ще се опитам да дам мойте 5 ст. в тази тема (Моето е с 1.6 двигател и до колкото съм запознат пали по различна схема но на кратко). Причини за липса на ток на свещите може да са няколко и всичките по веригата ключ, майн реле, акумулатор, стартер, дистрибуторна капачка, кабели свещи. http://www.askmehelpdesk.com/cars-trucks/faq-honda-civic-wont-start-read-here-before-you-post-9924.htmlTaзи статия на английски много ми помогна. На кратко Майн релето обикновенно е първият проблем който се появава понякога се разпоява и не прави добър контакт съответно не затваря веригата, следващият най-сериозен проблем е бобината (смених 3) най-лесно може да разбереш дали е тя като провериш дали имаш искра на дистрибуторната капачка ако нямаш искра там значи проблема е или в майн релето или най-вероятно във въпросната бубина. Ако обаче имаш ток на дистрибуторната капачка следва да провериш кабел на свещите и най-вече самите свещи дали нямат някакъв проблем. Ако по кабелите на свещите има ток значи проблема е свещите сменяш и би трябвало да си готов. С релето и бобината е малко по-сложно но като цяло мисля че ще се оправиш.Стартера също си струва да се провери на моята беше развален и ми гореше бобините резултат смяна на бобина, стартер и запояване на майн релето и в момента колата пали с половин завъртане на ключът. Успех с запалването и задължително пиши като я подкараш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо се борих да направя нещо с компютъра. Не ми светеше диода. Влезнах малко в книгата за кончертото и там почнах да диря какво да направя. 3 дни се опитвах какво ли не. Взех че подадах маса на краче Б6 от компа и после на краче А18. След като свързах с А18 компа ми издаде странно жужене. Но след това ми изписа проблем 10 и 16. Успокоих се че поне той работи. След това проверих съпротивленията на първична и вторична бобина на делкото. Бяха си наред. Проверих съпротивлението на ТДЦ датчика (365 ома) и то е добре. След това завъртях на стартер с една свещ на лулата опряна на маса. Даде си чудесна искра. Накопчих всичко по релетата на газовата свързах всичко и пробвах да запаля. След тези 3 дни въртене на стартер запали от четвърт оборот. Лошото е че не нагласих жилото на газта и ми държа 1500-1600 оборота, което след основен ремонт не исках да става. Сега се боря с друг проблем. Някъде ми окъсява или нещо става и не мога да го хвана то каде е. Понякога компа заработва и пали. Понякога не свети нищо и не може да запали. Паля само на газ, на бензин само пали и веднага изгасва (предполагам че бензиновата помпа ми е развалена от стоянето). За да накарам компа да заработи повтарям упражнението с масата и Б6 и А18 крачета. Има и друг основен проблем. Като запаля на газ диода на компа почва да ми свети постоянно. И друг - като превключа на гас "engine chek"-а свети много слабо. Нещо укъсява от газовата, а по принцип до последно си работеше на газ без проблеми. Мисля да сменя копчето за газовата и това майн реле, но не е само едно нещо натрупани са доста неща и затова ми е трудно да засека всичко. Офф от темата. Сега го проверявам за течове. Някъде около термостата или металната тръба, и в радиатора на парното имам теч. Също така датчика за температурата на водата не знам дали работи понеже не ми показва нищо, забила се в нулата и не мърда. В книгата пише, че съпротивлението на датчика е 200-400 ома. Смятам да сложа съпротивления на дюзите и да му закопча още 2 релета (на главния е от 0,6-1,6 ома; на спомагателния 6-10 ома) и когато е на газ да не изписва грешка.

Редактирано от pistra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...