Jump to content

pistra

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно pistra

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Колега, на мен ми трябва малко помощ. И аз разбрах, че черния е минус червения плюс, кабелите за мигачите и аз ги намерих, но по нататък не знам кой кабел за какво е. Знаеш ли кабелите за централното и за двигателя (да не пали) кои са? ПП имам снимки на алармата ако някой разбира.
  2. Първо се борих да направя нещо с компютъра. Не ми светеше диода. Влезнах малко в книгата за кончертото и там почнах да диря какво да направя. 3 дни се опитвах какво ли не. Взех че подадах маса на краче Б6 от компа и после на краче А18. След като свързах с А18 компа ми издаде странно жужене. Но след това ми изписа проблем 10 и 16. Успокоих се че поне той работи. След това проверих съпротивленията на първична и вторична бобина на делкото. Бяха си наред. Проверих съпротивлението на ТДЦ датчика (365 ома) и то е добре. След това завъртях на стартер с една свещ на лулата опряна на маса. Даде си чудесна искра. Накопчих всичко по релетата на газовата свързах всичко и пробвах да запаля. След тези 3 дни въртене на стартер запали от четвърт оборот. Лошото е че не нагласих жилото на газта и ми държа 1500-1600 оборота, което след основен ремонт не исках да става. Сега се боря с друг проблем. Някъде ми окъсява или нещо става и не мога да го хвана то каде е. Понякога компа заработва и пали. Понякога не свети нищо и не може да запали. Паля само на газ, на бензин само пали и веднага изгасва (предполагам че бензиновата помпа ми е развалена от стоянето). За да накарам компа да заработи повтарям упражнението с масата и Б6 и А18 крачета. Има и друг основен проблем. Като запаля на газ диода на компа почва да ми свети постоянно. И друг - като превключа на гас "engine chek"-а свети много слабо. Нещо укъсява от газовата, а по принцип до последно си работеше на газ без проблеми. Мисля да сменя копчето за газовата и това майн реле, но не е само едно нещо натрупани са доста неща и затова ми е трудно да засека всичко. Офф от темата. Сега го проверявам за течове. Някъде около термостата или металната тръба, и в радиатора на парното имам теч. Също така датчика за температурата на водата не знам дали работи понеже не ми показва нищо, забила се в нулата и не мърда. В книгата пише, че съпротивлението на датчика е 200-400 ома. Смятам да сложа съпротивления на дюзите и да му закопча още 2 релета (на главния е от 0,6-1,6 ома; на спомагателния 6-10 ома) и когато е на газ да не изписва грешка.
  3. или поне ми кажете как да си направя самодиагностика на кончертото
  4. Здравейте, Хонда маниаци. Изкочи проблем след като направих сериозен ремонт на двигателя. Сложих го в купето закачих датчици, кабели, вакуум маркучи, маркучи, букси, всичко. Обаче бях объркал релетата на газовата. Пробвах да запаля, не можа и след това беше голямата мъка. Помислих, че ми изгоряло ЕКУ-то (компа). Дистрибуторната капачка я проверих. Делкото го проверих и него съпротивленията му са наред и пак като завъртя на свещите не идва нищо. Въпросът ми е защо диода на ЕКУ-то не ми свети? Как мога да проверя дали е изгорял компа (ще взема от Сивик 1.5 предполагам че комповете са еднакви)? Как да накарам компа да ми покаже грешките. Как на го накарам да запали? Чета в книгата как се отстраняват проблемите, но като не ми показва грешките няма как да ги отстраня.
  5. Имам проблем. Когато отворих двитателя за да си сменя гарнитурата, понеже разбрах че ми е смесило водата и маслото видях, че едното бутало е драло и то сериозно. Свалих двигатела Д15Б2 разглобих го огледах го. Всичко е здраво. Единия биелен лагер на същото бутало и ризата са заминали. Надраното е много и нещата няма да станат с 2-ри ремонт бутала. Идеята ми е след дългото ровене по книгите за Д-тата разбрах, че Д13, Д14, Д15 и Д17 са с 75мм бутало. Потърсих в интернет и не успях да намеря на 76мм. Въпросът ми е има ли бутала 76мм които да стават. Понеже блока ще се шлайфа и хонингова на минимум 76мм.Благодаря предварително
  6. сега вече се пооправи... почна да върви... на бензин на свободна мени обороти (1200-1300) а на газ като натисна педала почва да се дави... но ако го натискам постепенно си върви както трябва да върви хонда...
  7. на бензин проблема е такъв пали колата натискаш газта форсира все едно си натиснал нормално леко газта стига 2500 оборота и после все едно я изгасяш от контакт. оборотите си падат нормално и да натискаш гаста нищо не става... и колата пак си гасне...
×
×
  • Създай нов...