pistra 0 #1 Публикувано 26 Юни, 2012 Здравейте, Хонда маниаци. Изкочи проблем след като направих сериозен ремонт на двигателя. Сложих го в купето закачих датчици, кабели, вакуум маркучи, маркучи, букси, всичко. Обаче бях объркал релетата на газовата. Пробвах да запаля, не можа и след това беше голямата мъка. Помислих, че ми изгоряло ЕКУ-то (компа). Дистрибуторната капачка я проверих. Делкото го проверих и него съпротивленията му са наред и пак като завъртя на свещите не идва нищо. Въпросът ми е защо диода на ЕКУ-то не ми свети? Как мога да проверя дали е изгорял компа (ще взема от Сивик 1.5 предполагам че комповете са еднакви)? Как да накарам компа да ми покаже грешките. Как на го накарам да запали? Чета в книгата как се отстраняват проблемите, но като не ми показва грешките няма как да ги отстраня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pistra 0 #2 Отговорено 27 Юни, 2012 или поне ми кажете как да си направя самодиагностика на кончертото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bnight 1 #3 Отговорено 27 Юни, 2012 Така след като в продължение на месеци се борих с моето Кончерто за да разбера що не пали ще се опитам да дам мойте 5 ст. в тази тема (Моето е с 1.6 двигател и до колкото съм запознат пали по различна схема но на кратко). Причини за липса на ток на свещите може да са няколко и всичките по веригата ключ, майн реле, акумулатор, стартер, дистрибуторна капачка, кабели свещи. http://www.askmehelpdesk.com/cars-trucks/faq-honda-civic-wont-start-read-here-before-you-post-9924.htmlTaзи статия на английски много ми помогна. На кратко Майн релето обикновенно е първият проблем който се появава понякога се разпоява и не прави добър контакт съответно не затваря веригата, следващият най-сериозен проблем е бобината (смених 3) най-лесно може да разбереш дали е тя като провериш дали имаш искра на дистрибуторната капачка ако нямаш искра там значи проблема е или в майн релето или най-вероятно във въпросната бубина. Ако обаче имаш ток на дистрибуторната капачка следва да провериш кабел на свещите и най-вече самите свещи дали нямат някакъв проблем. Ако по кабелите на свещите има ток значи проблема е свещите сменяш и би трябвало да си готов. С релето и бобината е малко по-сложно но като цяло мисля че ще се оправиш.Стартера също си струва да се провери на моята беше развален и ми гореше бобините резултат смяна на бобина, стартер и запояване на майн релето и в момента колата пали с половин завъртане на ключът. Успех с запалването и задължително пиши като я подкараш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pistra 0 #4 Отговорено 28 Юни, 2012 (Редактирано) Първо се борих да направя нещо с компютъра. Не ми светеше диода. Влезнах малко в книгата за кончертото и там почнах да диря какво да направя. 3 дни се опитвах какво ли не. Взех че подадах маса на краче Б6 от компа и после на краче А18. След като свързах с А18 компа ми издаде странно жужене. Но след това ми изписа проблем 10 и 16. Успокоих се че поне той работи. След това проверих съпротивленията на първична и вторична бобина на делкото. Бяха си наред. Проверих съпротивлението на ТДЦ датчика (365 ома) и то е добре. След това завъртях на стартер с една свещ на лулата опряна на маса. Даде си чудесна искра. Накопчих всичко по релетата на газовата свързах всичко и пробвах да запаля. След тези 3 дни въртене на стартер запали от четвърт оборот. Лошото е че не нагласих жилото на газта и ми държа 1500-1600 оборота, което след основен ремонт не исках да става. Сега се боря с друг проблем. Някъде ми окъсява или нещо става и не мога да го хвана то каде е. Понякога компа заработва и пали. Понякога не свети нищо и не може да запали. Паля само на газ, на бензин само пали и веднага изгасва (предполагам че бензиновата помпа ми е развалена от стоянето). За да накарам компа да заработи повтарям упражнението с масата и Б6 и А18 крачета. Има и друг основен проблем. Като запаля на газ диода на компа почва да ми свети постоянно. И друг - като превключа на гас "engine chek"-а свети много слабо. Нещо укъсява от газовата, а по принцип до последно си работеше на газ без проблеми. Мисля да сменя копчето за газовата и това майн реле, но не е само едно нещо натрупани са доста неща и затова ми е трудно да засека всичко. Офф от темата. Сега го проверявам за течове. Някъде около термостата или металната тръба, и в радиатора на парното имам теч. Също така датчика за температурата на водата не знам дали работи понеже не ми показва нищо, забила се в нулата и не мърда. В книгата пише, че съпротивлението на датчика е 200-400 ома. Смятам да сложа съпротивления на дюзите и да му закопча още 2 релета (на главния е от 0,6-1,6 ома; на спомагателния 6-10 ома) и когато е на газ да не изписва грешка. Редактирано 28 Юни, 2012 от pistra Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pistra 0 #5 Отговорено 12 Юли, 2012 За заклзчване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове