Jump to content
.CiviC.

Въпрос относно гарнитурата.

Recommended Posts

Здравейте колеги, нуждая се от вашата помощ и компетентни препоръки.Замислил съм в скоро бъдеще да сложа охльов на моя сивик.Двигателят е D16Z6, плановете са ми като за начало да е нещо лекинко - до 0,5 бара някаде макс.В момента двигателя е свален и разкостен, предсто и му да бъде сглабян, затова въпросите са ми да ме насочите към някоя подходяща и качествена карантия за гореупоменатото.По специално гарнитура, също както и пружини на клапаните, че както обичам да я карам на високи да не засрещна някое бутало :SОбщо взето такива въпроси ме вълнуват и съм отворен откъмто препоръки, благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе хора какво ви става, драснете някой кометар лс с препоръка, критика да има над какво да се размишлява.За гарнитура обмислям нещо на Cometic - 75.5mm MLS има някаква същата и с блок гард, но цената е почти двойнапак да кажа колата ще се кара около 0.5 бара не мисля да се надува повече.На това да се покефя пък ако реша, че това ми е най-важното тогава може да се мисли и за нещо по-голямо,но на този етап не мисля за такива неща.Също така незнам каква дебелина да гоня на гарнитурата, мисля да о-рингна блока, веднага ми изкачат 2 въпроса, дали не е по добре главата да се рингне, а и изобщо има ли смисъл.Също така стоковите инжектори от този двигател 240цц биха ли свършили работа или да гоня някои 300цц+Да слагам ли двойни пружини на клапаните, с цел да се подсигуря да не засрещна някое бутало.С двойни пружини няма да бъде толко раздвижена ще я спъват, стоковите биха ли могли да осигурят адекватно бързо разтягане...аджеба има ли смисъл от по-стегнати пружини при положение, че ще е на половин бар или е безсмисленобуталата са от д16з7, като за тях трябва да видя някакви сегменти също така да взема, като мисля всичко друго да бъде стоковоНима няма някой турбоманияк да сподели мнение и да обърне внимание на такива по деликатни моменти.Някой с подобен проект да сподели преживявания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега D16Z6 е един от най-разредените двигатели на Хонда за които се сещам в момента, а именно сгъстяването е 9.2:1 ... Аз съм с D16Z5 (двувалката без в-тек) и съм на 9.6:1 и на всичкото отгоре на 0.7 като даже имам моментен пик 0.9 и колата се кара вече над 1 година по гонки и евридейка с оригинална (обикновенна) гарнитура!!! Можеш да инвестиращ в едни АРП-та за главата, че съм чувал че едновалките имали навика да надигат глави! Гарнитура можеш да ползваш OEM-ска или нещо от сорта на Victor Reinz или Nipparts, няма да издуха ако не прегряваш двигателя гаранция ти давам! Инжектори можеш да ползваш от Nissan S13 200sx 370cc! От блок гард няма смисъл този двигател и без блок гард 1.5 бара няма да го усети (говоря за блока не за карантиите)! Ако караш до по-високи обороти е хубаво да си купиш по-твърди пружинки!Дано да съм помогнал малко поздрави! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Със стокова карантия на 0.6-0.7бара няма да имаш абсолютно никакъв проблем,че дори до 0.8.Виж в динографиките Д16Y8-ца на 0.6бара абсолютен сток,за какво иде реч.На този надув ще пълниш памперса от кеф,така че дерзайПубликувано изображениеИнжекторите едвали ще се наложи да ги сменяш,но ако се наложи едни от Н22а и си готов.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подозирам, че отговорите на въпросите ти се крият в тази обява

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и с стоковите инжектори, но не ти препоръчвам защото ще работят на 100% и не дай си боже някой инжектор здаде багажа ... и не се усетиш на време и можеш да си разтопиш буталце! ;)По принцип не е желателно инжекторите ти да работят на повече от 70%!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се, а сега ако кажете и от къде е най-одачно да взема маслото та да го завъртя цена няма да имате :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или аз не можах да намеря или никъде не си написал за каква турбина става въпрос. Или горе -долу какъв тип.Тия числа за налягането си ги праскате как си искате а те не казват почти нищо. OEM гаринтура няма равна но с АРП.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=71647&st=0&p=1057269122entry1057269122Ето още един човек който е правил подобно нещо с Д-серия двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...