Jump to content
Guest Al Capone

D15b3

Recommended Posts

Guest Al_Capone

Колеги имам следният меко казано проблем след като след триста мъки успях да си намеря делко за този двигател (D15B3) трябва да разбера и къде и как му се връзват вакуум регулаторите както и тези на карбуратора. Мерси много за помощта предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Май наистина никой не е чувал за този двигател :whistle: дори Autodata i Bosch ESI tronik мълчат по този въпрос ;););) Това което всъщост ме притеснява е че за момента вакумите са запушени с подръчни средства по усета на диагностика (доста добре при това от 16.7 разход го свали на 10.4) но все си мисля че е по добре да са си вързани където им е мястото. АКо някой може да помогне мерси. И сори за спама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не е спам, наистина е интересен въпроса. Аз също не намерих нищо по твоя въпрос. Защо не отидеш до сервиза на Бултрако, може би те имат някакъв каталог за въпросния мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Живея на 5 минути пеша от Бултрако когато си търсех делко казаха че след две седмици ще разберат дали има такава кола въобще произведена :rolleyes: така че за съжаление и това не е вариант :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

........D15B3.........

Ти тая сигнатура "D15B3" каде я разчете,

имаше некви американки 8 Valve да не такава!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Значи имаме още една кола в клуба с Д15Б3 не си единствен.

Потърси колегата go6i11.

Той е с такъв мотор.

Освен това е точен и няма да ти откаже съдействие.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

На блока я прочетох както и под капака плочката с номер на рама и двигател.Не е амеркиканка и е 16 valves както разбрахте карбуратор.Утре (17.10.2006) се надявам да съм на сбирката и ще го видите туй животно.

 

........D15B3.........

Ти тая сигнатура "D15B3" каде я разчете,

имаше некви американки 8 Valve да не такава!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

ува да го разгадае ама НЪЦ

Значи имаме още една кола в клуба с Д15Б3 не си единствен.

Потърси колегата go6i11.

Той е с такъв мотор.

Освен това е точен и няма да ти откаже съдействие.

Успех!

Абе не е много сигурно на Гоши 4е е то4но Б3! :hondarulez:

Какво ли не гадахме по него, дори Омбре се заинтересова да го разгадае , ама засега НЪЦ :rolleyes:

Мерихме ход на буталоот и излиза 4е е 1.6, ама е с карбуратор, задните накладки му зилезоха по каталог като за 2.0, той сам си го писа

"Кара Хонда, ама никой не знае каква" :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest triegger

SORI za latinitzata. pozmavam 1 djdo s 5 ta gen sedan s tozi motor kupil go 4isto nov ot pol6a ne e mnogo druzeliuben no 6te se opitam da ti oreda 1 poglezdane no bez da se pipa ni6to

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Ще съм ти много благодарен. Но трябва да се съгласува с поне още един човек този при който ходя за диагностика :D а това може да бъде доста сложно но се надявам да има начин мерси още един път.

SORI za latinitzata. pozmavam 1 djdo s 5 ta gen sedan s tozi motor kupil go 4isto nov ot pol6a ne e mnogo druzeliuben no 6te se opitam da ti oreda 1 poglezdane no bez da se pipa ni6to

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11
:D D15B3 :P СЪС ТАКИВА ДВИГАТЕЛИ СА БИЛИ ОБОРУДВАНИ 5 -ГЕНЕРАЦИЯ КОИТО СА ПРОДАВАНИ ОТ БУЛТРАКО ОКОЛО 10-БРОЯ0898642958 МИ Е ТЕЛЕФОНА go6i11@abv.bg да аз съм със такъв карбуратор като на д15б3 :D макар 4е други работи ми пише по табелите но това е една стара тема и не искам да я потхваштам отново някои може и да си спомнят EV21 ..........CE04D16 КАПОНЕ писах ти на ли4ни даи некав емеил и ли ми звънни и 6те ти помогна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам питане.В Кипър съм и си купих СИВИК с D15B3 карбуратор. Смених му съединителя с EXEDY(такъв си беше и стария).но ми направи впечатление,че маховика там,където ляга феродовия диск е леко вдъбнат(около 1,5мм),но тази вдлъбнатина е скосена по крайщата(като заводска).Съветвах се с колегата(механик) и той каза,че при хонда е така.Много не ми се вярва,защото досега при други автомобили,камиони и пикапи сме струговали маховици("вятър") до идеалната равнина.Плюс това съм с хидравличен съед.и пак не ми отделя долу или в средата,а някъде над средно положение.Не буксува.Скоростната кутия е S20.Реглаж на стеблото на помпата(долната) няма.Какво е мнението ви?Благодаря предварително!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления,по-стара тема не можа ли да намериш :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...