kokalbokal 56 #1 Публикувано 19 Юни, 2012 Здравейте колеги , От преди няколко седмици (т.е когато започнаха жегите) започнах да имам много странен проблем със моя Сивик (7ма генерация -2002 г).Оставих я паркирана на слънце и после в колата мор и ... не пожела да запали. Вкарвам ключа и свети индикацията, че не разпознава ключа, изкарвам вкарвам отново и изгасва индикацията, но пак неще да запали То не беше ръчкане , не ще и не ще. Разкачах акумулатор какво ли не и пак не ще. Избутахме я на сянка (нема да умуваме на слънце я) и след 1 час се поохлади и като по чудо колата запали , все едно нищо не и е имало.Същото нещо се повтори на следващия ден, само , че докато беше на сянка разкачихме акумулатора пак ,почнахме да я изследваме и видяхме, че не идва ток към свещите. Разкачихме и закачихме кабела от бобината към свещите и запали. На третия ден реших да си направя прост и тъп експеримент на обед отивам в колата паля (опитвам се ) и върти стартера ,но не пали. Прибирайки се по хлад пробвам и от раз запали. Гръцка и работа неще да работи като напече слънцето явно . Почна да ме става страх, че ще откаже като гръцката икономика Закарах я на диагностиката в голям сервиз ми казаха, че имам само кодове грешки за това, че ключа не е разпознат от имобилайзера и това е. Според тях решението на проблема, е да се "махне" имобилайзера и проблема щял да изчезне . Ообаче малко сталински ми се вижда решението на проблема - Има имобилайзер има проблем, няма имобилайзер няма проблем Ако някой може да помогне да даде насока къде могат да направят въпросното отстраняване на имобилайзера (или някаква емулация) ... жичкаджия ли трябва да е майстора, ключар ли ( - ще се радвам ако помогнете и дадете насоки , че сега търсим само сянка за паркиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 19 Юни, 2012 Като начало си прегледай буксите около четеца на ключа, и модула на иммобилайзера, който трябва да или в ЕКУ-то, или около него. Можеш също да понапръскаш тези и други букси по горивната и запалителната система с контактен спрей. За сега това ми идва на ум. По запознатите със жичките и интегралните схеми и платки да кажат как влияе жегата на тези системи. На мн миналото лято ми се случваше когато колата е огрята и слънцето се завърти така че колата попада под сянката на блока да ми се включва алармата, така че със сигурност мисля че жегите оказват влияние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #3 Отговорено 19 Юни, 2012 (Редактирано) Тази приказка - "Има имобилайзер има проблем...." са пълни глупости с които ти пълнят главата... Прегледай си буксите наистина, но първо като съвет направи следния експеримент - запали колата и свали лоста за регулиране на чупещия волан...докато колата е запалена почни да движиш волана нагоре и надолу (може и по-рязко, но умерено), за да видиш дали колата ще загасне и ще ти се размига пак индикатора на имобилайзера...Това ще те ориентира в коя посока да търсиш проблема...Проблема на 95% ти е в някоя връзка или спойка.... П.С> Ако имаш втори основен ключ с ID чип в него, пробвай и с него.Успех! Редактирано 19 Юни, 2012 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове