Jump to content
Eternal

Джанти от фиат на Хонда

Recommended Posts

Искам да задам един въпрос към хората който са запознати.Значи ситуацията е следната,един приятел ще си продава фиата (мареа) и аз искам да взема неговите джанти и да ги сложа на моята хонда (1,5 5та ген.)а моите от хондата да ги сложи на фиата.На хондата са 4по 100 и 56 а на фиата маи 4по98 на 58,какво трябва да се преправи за да си разменим джантите :) Предварително благодаря за отговорите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо,забрави.те затова си имат размери.може би с фланци

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно ти каза колегата - просто забрави и които от където са там да си останат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 1во имаш грешка в заглавието на темата!2ро колегите са прави и всички си имат размери и са за определени коли....3то единствения вариант е както колегите казаха...фланци...но е безмисленно да набиваш пари за фланци и да не е в оригинален вид....след като може да намериш джанти за Хонда ...и да нямаш ядове с разни глупости от сорта да ти се нарязват гумите от веждите на калниците...понеже с фланеца гумата ще изкочи на странни с няколко мм. и т.н.Напълно Безмислена Идея !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм позитивно настроен към такъв тип спортове :)За да не съм офф...хващате джантите на фиата и бягате до някой кадърен стругар да оправи централния отвор и между болтовете....Цаката е да направи хубави легла от лицевата част на джантата за да може гайките да легнат плътно и да няма проблеми в бъдеще с подвижна джанта..А преди това проверете ЕТ' то на новите джанти или ги наложете долу горе за да сте сигурни,че няма да опират по апаратите и тем подобни.Не ангажирам никой с мнението си и не нося отговорност...Всеки си има глава и преценява сам... Peace ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Никога няма да ти разпробият, струговат или фрезоват, едновременно централния отвор и отворите за шпилките толкова точно, че да нямаш биене накрая! Ако някой си въобразява такова нещо, явно механично не е наясно с целия процес по центриране на един елемент към обработващата машина. Едно е да разпробиваш само отвори за шпилки, но да знаеш, че централния отвор ти е точен референт и друго е да преработваш целия захват на джантата към главината! Това е пълно безумие и винаги съм бил против, особенно ако си говорим за някакви евтини джанти за които дори и не си заслужава риска! Джантата се води по централния отвор и шпилките на главината, а вие искате и двата референта да преработвате. С малко повече липса на късмет, може да се получи биене в джантата, после преебаване на лагери и евентуално окачване, а при по-висока скорост не ми се мисли..............П.С> Централния отвор ще го разширяват, водейки се по сегашния отвор и крайния резултат ще си е чиста проба късмет.....П.П.С> Тия джанти да не са по 700лв. бройката, че да са ти толкова важни да ги качиш на твойта кола?Със здраве! ;)

Редактирано от Petar Petrov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги отказахте ме да ги слагам ще търся 4 по 100 :) може да се трие.Пак благодаря ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...