Maho 6 #1 Публикувано 27 Май, 2012 Историята е следната всичко беше нормално докато не я прибрах в гаража и след 1 месец реших да я запаля.Акумулатора си има ток, чека свети, помпата се чува, чека изгасва, релето чатка, ЕКУ-то не свети за някаква грешка, свещите подават искра ( малко слаба ми се видя ), като я помъча и върдя на стартер замирисва яко на бензин, значи и бензин има, малко вероятен ми се вижда и варианта да няма въздух... не знам имате ли някакви идеи от какво може да е и какво да гледам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #2 Отговорено 27 Май, 2012 пробвай с друго делко от d15b2.ако запали с него си търсиш комутатор или бобина за твоето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maho 6 #3 Отговорено 27 Май, 2012 Е то това е ясно, че като го сменя, ако запали и "воала"..., просто нямам от къде да търся друго делко... Какви са симптомите на изгоряла бобина и комутатор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #4 Отговорено 28 Май, 2012 Ами то ти имаш симптомите, но за всеки случай изкарай свещите и ги почести и пробвай дали ще запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maho 6 #5 Отговорено 28 Май, 2012 Как да разбера тогава дали е бобината или комутатора ? Смисъл, ако е бобината не трябва ли да не дава изобщо ток до свещта ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #6 Отговорено 28 Май, 2012 Извади свещите, намали им разстоянието на 0,2-0,3мм и ако запали значи бобината е пътник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maho 6 #7 Отговорено 28 Май, 2012 отворих делкото положението беше следното: палеца беше кородирал позачистих го с шкурка зглобявам въртя и пак не пали. Проблем ли е че съм го зачистил с шкурка и дали това е оказало влияние ? Да сменям капачка и палец или да си търся другаде проблемите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #8 Отговорено 28 Май, 2012 Не е проблем това със шкурката. Направи това което ти писах със свещите. Когато бобината "умира" понякога е изведнъж, а понякога прави междувитково късо и отслабва искрата. Има и един трети вариант да си удавил колата така че първо извади свещите и ги подсуши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maho 6 #9 Отговорено 7 Юли, 2012 Смених бобината и резултата е същия не пали и не пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове