FuckHonda 20 #1 Публикувано 25 Май, 2012 Някой знае ли защо при минус 10 градуса и надолу не мога да си въртя волана трябва да се набирам и пак едвам мърда, да не говорим за връщане докато карам така. Трябва да чакам 10 минути поне да работи мотора че да мога да тръгна като той пак се върти много трудно все едно е затегнал, камо ли да се връща сам. След 2-3 км каране се оправя всичко все едно никога нищо не е ставало. Проверявал съм не е от събрания лед по калниците и зад гумите защото като го няма пак го има проблема. 1. Възможно ли е да е от стара хидравлична течност или наличие на вода в системата? 2. Онзи ден си свалях левия фар и какво да видя всичко под казанчето за хидравличната течност е улято здраво. Даже и нивото ми е на MIN вече. За около 6 месеца е паднало нивота на минимума. Може ли да е спукан маркуч/казан и да сълзи от там?3. На червената капачка на казанчето за хидравлична течност вие имате ли уплътнение, защото моята няма и от капачката надолу винаги е мазно. Днес го бърша след месец като вдигна капака и пак е мазно?4. Цялата рейка плува в масло. Маншоните също, макар и здрави, какви са ми вариантите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #2 Отговорено 25 Май, 2012 По-добре ходи на сервиз, или при познат. Щом си излива маслото имаш теч. Карай я на сервиз преди да си е заминала помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
спонч боб 13 #3 Отговорено 25 Май, 2012 (Редактирано) Някой знае ли защо при минус 10 градуса и надолу не мога да си въртя волана трябва да се набирам и пак едвам мърда, да не говорим за връщане докато карам така. Трябва да чакам 10 минути поне да работи мотора че да мога да тръгна като той пак се върти много трудно все едно е затегнал, камо ли да се връща сам. След 2-3 км каране се оправя всичко все едно никога нищо не е ставало. Проверявал съм не е от събрания лед по калниците и зад гумите защото като го няма пак го има проблема. 1. Възможно ли е да е от стара хидравлична течност или наличие на вода в системата? 2. Онзи ден си свалях левия фар и какво да видя всичко под казанчето за хидравличната течност е улято здраво. Даже и нивото ми е на MIN вече. За около 6 месеца е паднало нивота на минимума. Може ли да е спукан маркуч/казан и да сълзи от там?3. На червената капачка на казанчето за хидравлична течност вие имате ли уплътнение, защото моята няма и от капачката надолу винаги е мазно. Днес го бърша след месец като вдигна капака и пак е мазно?4. Цялата рейка плува в масло. Маншоните също, макар и здрави, какви са ми вариантите? Колега свалял си самите маншони от рейката възможно е там да е проблема просто маслото се пълни вътре във маншоните от самата рейка ако е така сменяш рейката , естествено че тази помпа върти маслото ако е на минимум възможно е да ти прави проблем,1.когато има масло правили ти същият проблем 2.само когато е под нулата ли ти го прави този проблем. Редактирано 25 Май, 2012 от спонч боб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #4 Отговорено 26 Май, 2012 Зимата като нямах грам волан или по скоро беше безполезно украшение в интериора течността беше на Макс.Относно рейките ко прайм нова оригинална/нова менташка/ стара счупена/ стара много счупена/рециклаж на мойта и след 1 година на боклука/ стара механична или нова механична Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
som 4 #5 Отговорено 26 Май, 2012 Aбсолютно, е за рециклиране. При правилен ремонт, рейката издържа с години. Но няма логика, хид. течност да е на макс. И маншоните здрави, и да нямаш серво усилване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #6 Отговорено 27 Май, 2012 (Редактирано) Да наистина няма логика... не мога да го обясня много добре. Просто волана е затегнал и за да завъртя 1 оборот ще строша таблото вътре, за да го върна пак. Изисква много сила за да завъртя волана. Като поработи мотора почва да се отпуска, и понеже бензина винаги е кът и тръгвам бавничко като внимавам в завоите и го връщам ръчно волана. След 2-3 километра, докато изляза от квартала и вече е мазен (с 1 пръст дето се вика се върти и връща сам) няма проблем. Като я изгася топла и след малко паля и тръгвам, няма проблем обаче изстине ли пак е батак Знам, че сега е лято, но кормилната уредба не е шега работа и искам да си оправя проблема. Просто ми беше интересно дали някой е имал същия проблем и как го е оправил.Аз си мисля да си купя чисто нова помпа, хидравлично масло от Бултрако, маркучи, О-пръстени ако има и от морга казанче с капачка че имам съмнения за моето. След това може би рециклиране на рейката и би трябвало да заспи работата.-Можете ли да ми кажете във Варна къде има надеждни майстори за рейки ?-Капачката на казанчето ви има ли уплътнение от вътре?-Дали проблема може да е от разбити кормилни накрайници, или поне те да спомагат по някакъв начин за това? Извинявам се за дългия пост, който се получи и благодаря за отговорите Едит. Забравих да кажа, че от скоро като запаля колата и си работи на празен ход има вибрация във вилана.Също така зад волана - между лостчетата за мигачите и чистачките има луфт. Там аз си го обяснявам че има лагер някакъв. Не съм разглобявал все още. Ако е лагер може ли да се смени само той, или то си е капсуловано със всичкото нещо на което се монтират лостчетата за мигачи и чистачки. Гледах в Менюъла няма информация за него нещо Май много въпроси станаха и ми е малко неудобно, но само вие може да ми помогнете с едекватни отговори ... Редактирано 27 Май, 2012 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 27 Май, 2012 По принцип накрайниците скапват работата, но не до такава степен. Почни с маслото- червено хидравлично. Смени го и виж как стоят после нещата. Ако се оправи волана търси теча от къде е. Но първо го поправи това, че е по важно. Маслото е 15 кинта/литъра. 1 литър ти е стига Не е нужно да е от Бултрако. Това не е масло на скоростите. Аз си карам с обикновенно хидравлично вече 5 години и нямам никакви грижи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове