WingMan 164 #1 Публикувано 15 Май, 2012 Здрасти, след много умуване стигнахме до заключение че катализатора ще се сваля за инспекция. В случай, че му е дошло времето може ли да се смени с резонатор, при условие че колата ми е има втора ламбда сонда закачена за него? Трябва ли да се прехвърли на резонатора и как ще се отрази това на работата на автомобила? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 15 Май, 2012 ... Здрасти, да ти дам насока за евентуален проблем - вероятно нямаш катализатор или е поостарял или просто ЕКУ-то ти е по-чувствително. Не си писал кой точно ти е двигателя и коя година е колата, но... много вероятно ЕКУ-то отчита постоянно бедна смес, защото при газ е по-бедно горенето и оттам отчита вероятно грешка за неработеща ламбда сонда. Провери си грешката на ЕКУ-то и ако действително проблема ти е в Сондата - едно от решенията е Емулатор за сонда - да лъже ЕКУ-то че всичко е наред, другото и по-правилно СПОРЕД МЕН е да се направи защита на самата сонда - нещо като преходник с формата на сондата, който се навива на мястото на сондата и в него се навива самата сонда. Тази защита се прави само с 2-3 дупчици по 2мм, така все пак отчита смес, но не е пренаситена и не отчита грешка. Оправили сме 2 сивика и 1 Акорд с такива защити - единия сивик беше БЕЗ газова, но и БЕЗ катализатор от Цък! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове