Jump to content

Recommended Posts

Колеги интересува ме на колко мм трябва да е генерацията за rexa.Смятам да е с испускател 4-1 после газоускорител и права тръба докрая.Ако някой има такъв испускател да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е правено по мотора или какво ще се прави ?Какво е газоускорител и за какво служи ? Нещо като реактивен двигател ли е ?Аз имам такъв изпускател, пиша :) добре дошъл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми газоускорителя служи за по-бурзо изчистване на цилиндрите.По двигателя ще се прави шлаиф на главата ,по-големи дюзи ,а за финал може и валове.А каква е цената на испускателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз питам какво е газоускорител и къде се слага на генерацията??От по големи дюзи,ако не турбинираш,няма смисъл,Б18 са с 240цц,като твоите.А ако слагаш валове,трябва пък да внимаваш колко пилиш главата.Задай со малко по точно въпросите и кажи по точно какви са ти целите...???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, без да се засягаш, имам чувството че само си чувал за тези процедури а реално не си много наясно кое как и защо. Това което наричаш газоускорител най-вероятно е резонатор, и не чисти цилиндрите от нищо. Спортни валове за Д серия двувалова се намират много трудно, както и спортен смукател. Не знам дали си наясно, че като сложиш валове с примерно 2мм повече лифт, задължително ще трябва да направиш няколко неща:1 - да сгъстиш колата, защото спортните валове за да са ефективни изискват определена степен.2 - да смениш пружинките и тарелките с такива, които ще държат на повече обороти.От казаното по-горе излиза, че ще трябва да приготвиш солидна сума пари, която ще граничи със цената на Б-суап. Замисли се върху това ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми газоускорителя служи за по-бурзо изчистване на цилиндрите.

Това "нещо с перка" ли е ?

А каква е цената на испускателя?

Нямам идея, не съм виждал да се продават от години .. иначе тя и сега колата ти е с 4-1 вероятно :)Интересно ми е какво очакваш като ефект ? Каква е крайната цел ? Защото първоначалния ти въпрос е колко да е генерацията и по това което ми казваш - т.е. нищо няма да правиш с мотора - ми идва на ум числото 50мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми газоускорителя служи за по-бурзо изчистване на цилиндрите.

Това "нещо с перка" ли е ?

А каква е цената на испускателя?

Нямам идея, не съм виждал да се продават от години .. иначе тя и сега колата ти е с 4-1 вероятно :)Интересно ми е какво очакваш като ефект ? Каква е крайната цел ? Защото първоначалния ти въпрос е колко да е генерацията и по това което ми казваш - т.е. нищо няма да правиш с мотора - ми идва на ум числото 50мм
каква е краината цел ли ? еми да тругне малко повече CRXa ,а относно испускатела да с 4-1 е само ,че чугунен а аз си търся стоманен ! и да няма да бутам кой знай какво по двигателя само ,че с генрация ми са струва ,че ще се отпуши малко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, малко :) ако е така повече от 50мм не ти трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектор ти върши работа всеки афтърмаркет за Д-серия, препоръчително е да е 4-2-1, генерацията е хубаво да я съобразиш с колектора, обикновенно изхода е на 51-52мм вътрешно, става на 50 и на 55мм. да е генерацията.Мотора си е доста добър, има хубави ниски и средни, ако го побутнеш малко ще живне доста, ако е в рекс започни от кутия-файнал-маховик-съединител, после измисли спортен филтър-интейк-по-голям дросел, лек порт на всмукателя- по-скоро припасване на портовете, ремап и ще имаш приятно държащ се 1.6 литров мотор.Но не очаквай чудеса, летежи и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно маховика сам си поричал съединител стеидж 1 с маховик 5.4 кг който трябва да пристигне днес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...