Jump to content
Pe6oBe

Civic 6gen 1.5 V-Tec

Recommended Posts

Добър ден<br>Имам следните въпроси относно колата като :<br>Разход <br>Потдръжка <br>Какво да гледам при покупка<br>Дали този двигател е читав или по добре 1.4 90коня<br>Въобще всякакво инфо за модела и мотора <br>Както и разумната цена на модела <br>Благодаря ви предварително<br><br>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колегаРазхода е най- малкото, което те интересува (той е сравнително нисък за вървежа и комфорта, който би получил при ползването на Сивик и на Хонда като цяло), и не е от голямо значение. Ще ти кажа за Сивик Седан, 1,4- 90 к.с.: извънградско е между 5,5 и 6,5 л/100 км; а за градско- между 8 и 10 (11) това за през лятото. Има интересни оферти за 6 генерация- Седан, както и за купе (лично на мен те ми харесват повече от т.н. Англичанки). Ако колата е "запазена" и е обслужвана както трябва- общо взето не очаквай да имаш някакви проблеми. Принципно след 15-16 години евентуално може да е за смяна горна помпа на съединителя; големите тампони на носачите; една втулка на рейка или накрайник (но никое от тях не е задължително да е за смяна) и май е това !Има и по- подробна информация във форума- потърси чрез търсачката.П.С. В никакъв случай не мога да кажа, че 1,4- 90 к.с. е слаб за Седана, но кокато се ползва и климатика- се усеща, става малко мудна. Над 4000 оборота до прекъсвача си е Оса !Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колегаРазхода е най- малкото, което те интересува (той е сравнително нисък за вървежа и комфорта, който би получил при ползването на Сивик и на Хонда като цяло), и не е от голямо значение. Ще ти кажа за Сивик Седан, 1,4- 90 к.с.: извънградско е между 5,5 и 6,5 л/100 км; а за градско- между 8 и 10 (11) това за през лятото. Има интересни оферти за 6 генерация- Седан, както и за купе (лично на мен те ми харесват повече от т.н. Англичанки). Ако колата е "запазена" и е обслужвана както трябва- общо взето не очаквай да имаш някакви проблеми. Принципно след 15-16 години евентуално може да е за смяна горна помпа на съединителя; големите тампони на носачите; една втулка на рейка или накрайник (но никое от тях не е задължително да е за смяна) и май е това !Има и по- подробна информация във форума- потърси чрез търсачката.Поздрави

Мерси много Но все пак сум заинтересуван от хечбек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр, аз имам точно тоя модел хеч 1.5 vtec-е, еми никои не ми вярва за разхода ама до 120 км/ч ми гори 6 да не кажа и по малко. От една година я карам колата, като до сега съм сменил ангренажен ремък и ролка. Иначе ако се потдаржа, в смисъл гледай маншони масла и тн (консумативите) да са ти в ред и няма да имаш ядове.Пак да се върна на разхода 8 на 100 в София, супер пъргава след 4000 оборота, за извън града, при изпреварване на мен ми идва слабичка, няма как да правиш някви по ризкови изпреварвания ама аз пък съм прекалено предпазлив може би, точно затова не ти препоръчвам 1.4 която е 90кс. и все пак зависи какво искаш от колата.Цената за ремък и ролка ти е 200 лв с труда (поне толкова беше миналото лято). Като части мога да ти кажа и за карето, външно от около 50 - 120 лв. Масло събира към 4 литра, за него 60тина лв, маслен филтър, оригинален от поръчките (САЩ) 20 лв и така.Успех с търсенето, и един съвет не си взимай карана в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да си приготвиш малко повечко пари, но да търсиш запазен Втек-Е(114к.с.), 1.4 90к.с са малко за това купе, поне на мен ми се виждат крайно недостатъчни, особено ако качиш 2ма 3ма приятели колата съвсем умира, понеже са й малко нютончетата и това се усеща, а разхода на Втека доколкото знам е дори по-добър, въпреки че аз не мога да се оплача, не очаквах колицата да харчи толкова малко Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z6, единственото лошо нещо на този мотор е по-големия данък, във всичко друго превъзхожда D14-ската. Можеш да ми вярваш, карам ги и двата в 6-та генерация хечове.Моята за под 4000 е абсурдно да я дам, мисля че реалната цена на добър автомобил е между 3500-4200, говоря за цени в БГ. Ако има кой да ти я внесе или ти да си я докараш може и за 2500 да се намери читава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това не е седан а купе :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...