ijp_cor 27 #1 Публикувано 8 Май, 2012 (Редактирано) Здравейте, Проблемът е следния:когато сляза сутрин да тръгвам за работа пали много тежко, въртя по три пъти за 5-6 секунди докато да запали. Може и ако задържа повече да запали и от първия път, но трябва да въртя доста. Вечер като си тръгвам от работа положението е същото. Ако примерно я паля след 2 часа престой, пали от 1/4 без никакви проблеми. Когато запали сутрин след цяла нощ или цял ден престой в началото оборотите са ниски и нестабилни, като след 5-10 секунди се стабилизират около 1500, както е нормално като е студена. Няма значение дали е зима или лято еднакво се държи, нов акумулатор и започна да сдава багажа вече с това тежко палене.Мерки, които съм предприел към момента, но без успех: 1.понеже имам газов инжекцион - първо почистих бензиновите инжектори с ултразвук за да съм сигурен, че няма проблеми със запушени инжектори; 2.почистих електромагнитния клапан за тихите обороти; 3.смених свещите с нови Denso Iridium Touch; 4.смених палец и капачка; 5.проверено налягане на бензиновата помпа.Поръчах и чакам кабели за свещите NGK.Идеи или някой да е страдал от този проблем? Редактирано 8 Май, 2012 от ijp_cor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #2 Отговорено 8 Май, 2012 На газ как пали пробвал ли си ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #3 Отговорено 8 Май, 2012 (Редактирано) Не мога да я паля принудително на газ, на газ минава след като достигне 35 градуса. Газовата ми е BSM. Редактирано 9 Май, 2012 от Dragi4 Не цитирайте предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitev 0 #4 Отговорено 8 Май, 2012 Колега правил ли си реглаж на клапаните, защото моята беше така и даже сутрин гаснеше не можеше да работи на тихи обороти, докато позагрееше трябваше да си държа крака на газта.След като си регулирах клапаните всичко се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho crv 3 #5 Отговорено 8 Май, 2012 Колега така като чета все едно описваш моя проблем от преди 3 месеца.Аз съм със същата газова. При мен се оказа мембраната на изпарителя. Пуска през вакуума, пълни колектора и се дави с бензин и газ при по голям престои.Пробата е елемнтарна.Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #6 Отговорено 9 Май, 2012 (Редактирано) и при мен така се беше получило,пробвай вечер като се прибереш да врътнеш кранчето на бутилката. Редактирано 9 Май, 2012 от Dragi4 Не цитирайте предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #7 Отговорено 9 Май, 2012 Благодаря на колегата misho crv!Проблемът се оказа абсолютно същия, теч от изпарителя и пълни колекторите с газ и я дави, като престои повече време! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове