Jump to content
Кирето

Питане за капачка, кабели, и палец

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Привет колеги и честит празник на всички Гошковци :)Днес си свалям за профилактична проверка капачката на делкото и какво да видя.Единия кабел имаше нагар на клемата която отива към делкото (най-късия), а по алуминиевите крачета на капачката гледам някакво странно окисление(от вътрешната страна на капачката). Твърдо е но си личи че е окислен алумин.Въпроса ми е следнияВ момента мога да си позволя евентуално да си купя само капачка, ако проблема е в кабелите това ще прецака ли новата капачка и палец.Мисълта ми е всичко наведнъж ли трябва да се сменя или може постепенно?Другото което е колата си работи и в момента добре, пробвам да почистя нагара по кабела с оцет както и този по капачката да ги оставя една вечер. Дали оцетната киселина ще свърши някаква работа (домашния оцет)?

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчистих капачката от нагар сложих я и като запалих колата, мърка като котетръгнах да слагам щипките на проводниците и ме удари тока.За смяна ли са ? Колко време мога да карам така, колата не прекъсва не гасне. Има ли варянт да се скапе бубината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма "бубина"... има бОбина.

Няма "варянт", пише се вариант.

Редактирано от Sebulba
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

най добре е от раз, барабар със свещите. Иначе тях ги рискуваш 100%. Палеца също. Направо си купи и от Бултрако гарнитурата за капачката на делкото. Около 15 лв е. :cool:п.п.Кабеяците се проверяват на тъмно като запалиш. Ако прерипа изкра, значи са "чао". Другото вариант е да прекинва на влажно време студена. А и да- бобината и комутатора също се съсипват от кофти кабели/свещи :(

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мярси на колиегътъ за помощъ.Нийе от сиело говорим така.Относно кабелите в големи драми съм. Минах през няколко магазина и миказаха едни цени..... То по добре от чужбина да си вкара човек поне ще е сигурен че не е ментак, пак по - евтино ще му дойде.Интересното е че си работи засега без грижи или поне аз не съм забелязал, но явно експлатационния живот си им е изтекъл.Скапаните призводители ако ги правят с по дебела изолация и 20 години ще кара кабеляка ама нали трябва да им земаме прдуктите.

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги реших да си сменям кабелите на колата и да си взема такива от щатите въпроса ми е някой дали знае има ли разлика в кабелите за различните модели 1,4iS Японки или произведени в щатите с тези който ги правят в англия със същия мотор колата е 1999г?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...