Кирето 15 #1 Публикувано 6 Май, 2012 (Редактирано) Привет колеги и честит празник на всички Гошковци Днес си свалям за профилактична проверка капачката на делкото и какво да видя.Единия кабел имаше нагар на клемата която отива към делкото (най-късия), а по алуминиевите крачета на капачката гледам някакво странно окисление(от вътрешната страна на капачката). Твърдо е но си личи че е окислен алумин.Въпроса ми е следнияВ момента мога да си позволя евентуално да си купя само капачка, ако проблема е в кабелите това ще прецака ли новата капачка и палец.Мисълта ми е всичко наведнъж ли трябва да се сменя или може постепенно?Другото което е колата си работи и в момента добре, пробвам да почистя нагара по кабела с оцет както и този по капачката да ги оставя една вечер. Дали оцетната киселина ще свърши някаква работа (домашния оцет)? Редактирано 6 Май, 2012 от Кирето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #2 Отговорено 6 Май, 2012 Изчистих капачката от нагар сложих я и като запалих колата, мърка като котетръгнах да слагам щипките на проводниците и ме удари тока.За смяна ли са ? Колко време мога да карам така, колата не прекъсва не гасне. Има ли варянт да се скапе бубината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 6 Май, 2012 (Редактирано) Няма "бубина"... има бОбина. Няма "варянт", пише се вариант. Редактирано 7 Май, 2012 от Sebulba 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 6 Май, 2012 (Редактирано) най добре е от раз, барабар със свещите. Иначе тях ги рискуваш 100%. Палеца също. Направо си купи и от Бултрако гарнитурата за капачката на делкото. Около 15 лв е. п.п.Кабеяците се проверяват на тъмно като запалиш. Ако прерипа изкра, значи са "чао". Другото вариант е да прекинва на влажно време студена. А и да- бобината и комутатора също се съсипват от кофти кабели/свещи Редактирано 6 Май, 2012 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #5 Отговорено 7 Май, 2012 (Редактирано) Мярси на колиегътъ за помощъ.Нийе от сиело говорим така.Относно кабелите в големи драми съм. Минах през няколко магазина и миказаха едни цени..... То по добре от чужбина да си вкара човек поне ще е сигурен че не е ментак, пак по - евтино ще му дойде.Интересното е че си работи засега без грижи или поне аз не съм забелязал, но явно експлатационния живот си им е изтекъл.Скапаните призводители ако ги правят с по дебела изолация и 20 години ще кара кабеляка ама нали трябва да им земаме прдуктите. Редактирано 7 Май, 2012 от Кирето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #6 Отговорено 9 Май, 2012 Колеги реших да си сменям кабелите на колата и да си взема такива от щатите въпроса ми е някой дали знае има ли разлика в кабелите за различните модели 1,4iS Японки или произведени в щатите с тези който ги правят в англия със същия мотор колата е 1999г? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове