Toni Civic 0 #1 Публикувано 2 Май, 2012 Здравейте Колеги наскоро си смених Интеграта за Сивик Д15З7 и искам да попитам има в-тек клапани но от тези клапани излиза букса която никаде не е вклучена а от човека дето я купих каза че не разбира и така е карал но се виждат двата клапана за в-тека данеби проблема да е че е моно инжекция и като сложа пълна инжекция тогава да почне да функционира в-тека защото немога да открия тази букса каде се вклучва благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #2 Отговорено 2 Май, 2012 Ако Втек клапаните не работят би трябвало да ти свети чека. При теб свети ли? Колега, я покажи някоя снимка на този двигател с 2-та Втек клапана, че да видим кое как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Toni Civic 0 #3 Отговорено 2 Май, 2012 да свети чека Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #4 Отговорено 2 Май, 2012 (Редактирано) колега,в Кипър карат истински японски JDМ модели на хонда.нищо чудно да си с някои 2 фази в-теk.най добре пусни някви снимки.сигурен ли си за номера на двигателя.ето кво откри googleто-D15Z73-stage VTECFound in:1996–1999 Honda Civic VTi EK3 and Ferio ViDisplacement : 1,493 cc (91.1 cu in)Piston Code: P2JBore and Stroke : 75 × 84.5 mm (3.0 × 3.33 in)Rod Length : 137 mmRod/Stroke : 1.62Compression : 9.6:1Power : 128 hp (95.4 kW, 130 ps) at 7,000 rpmTorque : 102 lb·ft (14.2 kg/m, 139 Nm) at 5,300 rpmValvetrain : SOHC VTEC (3-4 valves per cylinder, depending on engine speed)VTEC Switchover : 5,800 and 6,200 rpmFuel Control : OBD-2 MPFIECU Code : P2JManual Transmission ECU Codes : P2J-003 (OBD2a), P2J-J11 (OBD2b)Lean burn capable. Редактирано 2 Май, 2012 от dufosvti2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове