kappa 2 #1 Публикувано 29 Април, 2012 Здравейте, от доста време гледам коли и сам си харесал сивик хечбек 6-та генерация та имам някои въпроси на които не можах да намеря отговорите въпреки че сам чел доста...На тези хонди двигателите им са 1.4i 1.4is i 1,5 VTEC та въпроса ми кои са английските коли от този модел, по хубави или по лоши са от японските и кой от тези двигатели е най- добър за газов инжекцион ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #2 Отговорено 30 Април, 2012 Англичанка:http://img525.imageshack.us/img525/882/medial.jpgЯпонка:http://imageshack.us/photo/my-images/15/2zqvhfo.jpg/Имаше доста голяма дискусия, за това, кои са по- хубави и лоши. Според мен е въпрос на лично мнение.Англичанки и японки ползват еднакви мотори.Всички двигатели са хубави за ГИ, стига майстора да знае какво прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #3 Отговорено 30 Април, 2012 Относно слагането на газов инжекцион на Втек бях чел доста колко е трудно и тнт . Но моя майстор го направи от първия път и се изсмя като му казах , че съм чел , че става трудно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tuntov_jr 15 #4 Отговорено 30 Април, 2012 Здравей колега, аз си купих 1,4is японска сглобка,карам го почти 2 месеца и засега нямам проблеми.Колкото до обслужването, ремък(dayco), ролка(nsk), всички филтри и масло(IGOL 10w40) 3л. ми струваха 140 лв. без монтажа. После нека японските части били скъпи. за газовата уредба сложих обикновена ловато за инжекцион.Верно малко е скупена,но не фатално. Сложих си обикновена газова понеже колата я карам на близки разстояния и докато загрее да мине на газ и трябва да спирам и ми излизаше да карам 3 км на бензин и 3 на газ и не виждах смисъл от инж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kappa 2 #5 Отговорено 1 Май, 2012 Сложих си обикновена газова понеже колата я карам на близки разстояния и докато загрее да мине на газ и трябва да спирам и ми излизаше да карам 3 км на бензин и 3 на газ и не виждах смисъл от инж.Газов инжекцион не е ли по добре ? и какво значи това че с инжекцион тря се пази задължително на бензин ли ?? знам че задавам тъпи въпроси ама все пак аз сам карал само дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimiter 106 #6 Отговорено 1 Май, 2012 Газовия инж. се пали на бензин и след достигането на определена температура прехвърля сам на газ.С обикновенната газова сам избираш на какво гориво да палиш и кога да прехвърлиш от едно на друго.ГИ е по- икономичен и се губи по- малко мощност с него.Цена на ГИ: ~1000лв.Цена на АГУ:~500-600лв.По принцип ГИ е по- добра система, но колегата отрази, че ако караш на разстояния от по 4-5-6км. половината пробег ще е на бензин (докато достигне необходимите градуси, за да прехвърли на газ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kappa 2 #7 Отговорено 1 Май, 2012 Благодаря за информацията. Искам да попитам още нещо 1.4i в случая и е инжекция а какво е 1.4is тоя ес какво значи каква е разликата между тези два двигателя освен конете ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кирето 15 #8 Отговорено 2 Май, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275Разгледай темата там е и твоя отговорПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kappa 2 #9 Отговорено 5 Май, 2012 http://forums.hondab...?showtopic=8275Разгледай темата там е и твоя отговорПоздравиблагодаря.Любопитно ми е със 100км на пета скорост в какви обороти е ако може да напише някой и също така с какъв двигател е, дали има разлика или и трите двигателя са с еднаква скоростна кутия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове