Jump to content
Marcus

Cam & Ignition Timing

Recommended Posts

Да опиша колата първо: Икономичен витек D15Z6, сток глава но с D16Z6 вал, бутала с биели от D15B2 степен на сгъстяване някаде около 10.8:1 (предполагаема), ролката на вала е оригиналната, но е абсолютно еднаква с на D16Z6, делко оригинално, леко поизпилени уши. P28 еку, със сток таблици на запалването, с добавено малко гориво във витек зоната.

Вал: би трябвало да е зацепен правилно, при монтажа му се появи една разлика с половин зъб, но жертвах едната ролка и пренабих втулката за да се получи изместване от около 60 градуса, вече не се пада срещу зъб. Не знам дали тази разлика е трябвало да се получи и дали съм действал правилно.

Запалване: имам самоделен стробоскоп и с него настоих запалването по оригиналните белези за мотора ми, колата си работеше добре ама май сбърках... ;) След като поставихме буталата, успях да ги строша за 3-4 км, детонации не чух ама то с моята генерация си е невъзможно за чуване, мотора просто спря ;) Ама пък как вървеше колата.... за малко, но вървеше зверски Публикувано изображение

Къде мисля че съм сбъркал: не съм сигурен дали при поставянето на вала тая разлика от половин зъб трябва да я има, и второто, понеже вала е от D16Z6 трябваше ли да настоя запалването на 16 градуса както е на D16Z6 а не по моите белези, които би трябвало да са на 12?

 

Та, моля за помощ от опитни D-серия експериментатори, как да я настроя правилно. Ще черпя бира и цаца през лятото на плажа в Поморие ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, не може никой да не знае Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 3 нощи четене какво научих, при всички Mini-Me се получава половин зъб разлика, това на всички ви е известно, но, като причина за това се изтъква разликата във височината на блоковете между d15 и d16. Добре де, може и така да е но защо и при мен има разлика, аз глава не съм сменял, остава значи разликата да е заради вала, което вече звучи по-логично. 4,75 градуса изместване между D16Z6 и D16Y8 (или D15Z6 в моя случай). Така че според мен Cam Timing-а ми е ОК, запалването ще го направя като за D16Z6, и ще стискам палци да не строша пак буталата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...