Marcus 76 #1 Публикувано 23 Април, 2012 Да опиша колата първо: Икономичен витек D15Z6, сток глава но с D16Z6 вал, бутала с биели от D15B2 степен на сгъстяване някаде около 10.8:1 (предполагаема), ролката на вала е оригиналната, но е абсолютно еднаква с на D16Z6, делко оригинално, леко поизпилени уши. P28 еку, със сток таблици на запалването, с добавено малко гориво във витек зоната. Вал: би трябвало да е зацепен правилно, при монтажа му се появи една разлика с половин зъб, но жертвах едната ролка и пренабих втулката за да се получи изместване от около 60 градуса, вече не се пада срещу зъб. Не знам дали тази разлика е трябвало да се получи и дали съм действал правилно. Запалване: имам самоделен стробоскоп и с него настоих запалването по оригиналните белези за мотора ми, колата си работеше добре ама май сбърках... След като поставихме буталата, успях да ги строша за 3-4 км, детонации не чух ама то с моята генерация си е невъзможно за чуване, мотора просто спря Ама пък как вървеше колата.... за малко, но вървеше зверски Къде мисля че съм сбъркал: не съм сигурен дали при поставянето на вала тая разлика от половин зъб трябва да я има, и второто, понеже вала е от D16Z6 трябваше ли да настоя запалването на 16 градуса както е на D16Z6 а не по моите белези, които би трябвало да са на 12? Та, моля за помощ от опитни D-серия експериментатори, как да я настроя правилно. Ще черпя бира и цаца през лятото на плажа в Поморие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #2 Отговорено 24 Април, 2012 Стига бе, не може никой да не знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #3 Отговорено 26 Април, 2012 От 3 нощи четене какво научих, при всички Mini-Me се получава половин зъб разлика, това на всички ви е известно, но, като причина за това се изтъква разликата във височината на блоковете между d15 и d16. Добре де, може и така да е но защо и при мен има разлика, аз глава не съм сменял, остава значи разликата да е заради вала, което вече звучи по-логично. 4,75 градуса изместване между D16Z6 и D16Y8 (или D15Z6 в моя случай). Така че според мен Cam Timing-а ми е ОК, запалването ще го направя като за D16Z6, и ще стискам палци да не строша пак буталата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове