kalin_gk 216 #1 Публикувано 21 Април, 2012 Здравейте колеги. Някой знае ли как се регулира луфта в кормилната рейка на сивик англичанка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #2 Отговорено 26 Април, 2012 Същия въпрос за сивик 5 предполагам принципа е един Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rumen 2 #3 Отговорено 1 Май, 2012 (Редактирано) Аз съм с Сивик 6ген. хеч японка. Имах проблем с рейката - разтропа се. Качих колата на канал с един майстор и той ми показа от къде се регулира рейката. Моята е хидравлична. Като се погледне рейката отдолу - отзад към купето от страната на шофьора има един болт. Този болт е в една голямя гайка (застопоряваща май 36мм) разхлабва се леко тази голямата гайка и един върти волана наляво надясно. Друг отдолу с един ключ леко обира луфта като затяга този болт докато изчезне чукането. После тая голямата гайка се притяга ЛЕКО!!! След това като навиваш волана не трябва да хрупа и трябва задължително като го навиеш в крайно положение и тръгнеш да започне да се развива сам. Ако не се развива сам малко охлабваш рейката. Голямата гайка НЕ СЕ СТЯГА!!! КОЛКОТО Я РАЗВИЕШ ТОЛКОВА Я ЗАНЯГАШ ПОСЛЕ (ако трябва бележи). И волана става малко по-тежък! Дано моите обяснение да ти свършат работа. Редактирано 1 Май, 2012 от Rumen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #4 Отговорено 2 Май, 2012 Отивам към канала да действам ! Благодаря за ползезната информация ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #5 Отговорено 2 Май, 2012 (Редактирано) Ъъъ, натягането на тая "бурма" не е безобидно, аз лично там не бих бърникал, ако не ми е ясно кво има вътре в рейката. Редактирано 2 Май, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 419 #6 Отговорено 4 Ноември, 2015 (Редактирано) Откакто времето захладня, усещам волана доста по-стегнат сутрин при температури около и под нулата. Сутрин тръгвам за работа в 7.30 и волана е яко дървен. Усеща се и нещо като луфт при въртене ляво-дясно или по-скоро насецване, но не точно - реално и при най-малкото отместване на волана гумите мърдат, нямат лаг. Привечер като си тръгна към 17.00 и темп. е вече към 10-15 градуса всичко си е нормално, волана е мек и това леко насецване при въртене ляво-дясно не се усеща. Някой забелязвал ли е такива симптоми? Сменил съм хидравличната течност съвсем скоро с оригинална Honda PSF. Сутрин е нормално течността да качва вискозитет от ниските температури, но мисля си кво ще стане при -20, ще може ли да се върти волана изобщо. Не го намирам за проблем, но ми е интересно дали е типично? Кара:Honda Civic VI 1.5 VTEC 114hp 3dr '97 Редактирано 4 Ноември, 2015 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #7 Отговорено 4 Ноември, 2015 При по ниски температури, маслото става по гъсто, и при мен е така, сутрин малко по дървен волана, но след километър два, всичко си е ок, лятото го няма тоя феномен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 419 #8 Отговорено 5 Ноември, 2015 (Редактирано) Дам, позатопли ли се следобед няма и помен от стегнатия волан. При мен за 7-8км няма промяна. В книжката са написали, че ползването на течност различна от Honda PSF може да доведе до увеличено износване и ниско КПД на системата при студено време. Почвам да се съмнявам в качеството на течностите предлагани от Бултрако. Редактирано 5 Ноември, 2015 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове