Patron 5 #1 Публикувано 18 Април, 2012 Здравейте всички!За тези които са се прецакали като мен да сменят аксиален лагер когато вие при пуснат саединител на празен ход да кажа че това е лагер на първичния вал!!!Когато вие при натиснат е аксиален понеже преди да го сменя изчетох много спорове из форума.Така след като се оказа че е от скоростната кутия и така или иначе ще я отварям реших да направя суап.искам да я направя с по къси скорости до 4-та,На 5-та със 120 съм на 3000 об и гледам една таблица че дават 0.702 за д16у3 ама В-тек а моята е само 1.6 16v ILS и не знам дали има разлика.Та мисълта ми е какво можем да измислим за да си запазя икономията на 5-та в горе долу такива обороти.Апък който има някакви части ще се радвам.Ако сложа файнъл 4.25 или 4.4 голяма ли ще е разликата в оборотите на 5-та.Мерси,ще чакам отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #2 Отговорено 18 Април, 2012 Градски,я ми обясни на лични какво по точно искаш да направиш с кутията си,че нещо не разбирам...Да видим дали ще можем да помогнем! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #3 Отговорено 18 Април, 2012 Здравейте всички!За тези които са се прецакали като мен да сменят аксиален лагер когато вие при пуснат саединител на празен ход да кажа че това е лагер на първичния вал!!!Еми аз пък мога да ти кажа, че го смених въпросния лагер на първи вал. Резултат - НИКАКЪВ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Patron 5 #4 Отговорено 18 Април, 2012 Еми аз пък мога да ти кажа, че го смених въпросния лагер на първи вал. Резултат - НИКАКЪВ. Обясни кога точно ти вие? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #5 Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) Лагер на първичния вал вие, когато колата ти бачка на свободна предавка, БЕЗ да си натиснал съединител. Когато го натиснеш утихва/освен ако не ти е прее..н и аксиалния лагер, тогава може да ти шуми и при двете положения. Зминал аксиален лагер, "вие" при натиснат съединител.Ако горе-долу имаш представа как работят съединителя и кутията , предполагам си го обясняваш , защо се получава така?! Не знам к'ви спорове си чел по въпроса Редактирано 18 Април, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Patron 5 #6 Отговорено 18 Април, 2012 Колега това на мен ли го казваш?Същото съм го написал най отгоре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове