Jump to content
Guest Founder

Поредното добро представяне на Хонда

Recommended Posts

Guest mugen

Евала и на Сато :rolleyes: за първи път май финишира 10-ти :)

Да, най-доброто класиране за Супер Агури. :lol:

Двамата с Ямамото направиха страхотно състезание, вижте къде са при най-бързите обиколки:

 

Pos No Driver Team Lap Time Of Day Average Speed Time

1 5 Michael Schumacher Ferrari 70 15:34:22 214.966 1:12.162

2 6 Felipe Massa Ferrari 23 14:35:17 212.857 1:12.877

3 1 Fernando Alonso Renault 70 15:34:16 212.612 1:12.961

4 12 Jenson Button Honda 71 15:35:30 212.344 1:13.053

5 2 Giancarlo Fisichella Renault 70 15:34:27 212.146 1:13.121

6 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 58 15:19:35 211.683 1:13.281

7 23 Sakon Yamamoto Super Aguri-Honda 67 15:32:48 211.401 1:13.379

8 11 Rubens Barrichello Honda 48 15:07:22 211.366 1:13.391

9 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 47 15:06:16 211.337 1:13.401

10 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 69 15:34:34 210.517 1:13.687

 

http://www.formula1.com/race/result/fastestlaps/769/8.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord6

Добър завършек на 1-я самостоятелен сезон за Хонда във Ф1. Мисля, че догодина трябва да покажем на какво е способна "The Power of Dreams" :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

И да продължим от там където свършихме :newbie: Новия сезон хонделките ще са със зелено преобладаващо - искат да рекламират изцяло 'зелената' екологична насоченост при търсенето на нови технологии. Нещо много интересно е, че Хонда са дали повече пари за Асимо, отколкото за Ф1. Обясняват го с това че философията на компанията е да дава пълна свобода на идеите на своите инженери, ако вярват че ще са от полза за компанията. Затова произвеждат роботи, самолети и ... косачки - явно разнообразни идеи имат инженерите :boxed: Споменава се също така, че от времето на Ягуар никой не е ползвал зеления цвят, с което се целяло открояване от останалите отбори. Айде честити Ви Зелени стрели - газ към бояджиите :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

Е па зеленото е 'убав цвят ! Аре дано да е на късмет ! :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

Айде честити Ви Зелени стрели ...

Мерси, да ти се връща :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

 

Айде честити Ви Зелени стрели ...

Мерси, да ти се връща :D

Публикувано изображение

 

АКо трябва да съм точен това си бие малко на сините стрели :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Дидко така го заслепява червеното, че изкарва синьото - зелено :thumbs1:;);););) ОФФТОПИК :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

сорка ама не се здържах :huh:

А това не е за тази тема ... но пък има също формула ... и аз съм като този във формулата като я видя ( по тв :/ )
аиде да идва и 08.03.07 !! !! !! !! !! !! :) Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest element

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

И Хонда представи новия си болид RA107 за предстаящия сезон на пистата "Каталуния" край Барселона.

Моделът RA107 е първият монопост, който е разработен в аеродинамичен тунел и той ще бъде пилотиран от британеца Дженсън Бътън и бразилеца Рубенс Баричело.

Тест пилоти ще бъдат Кристиан Клиен и Джеймс Роситър. Баричело имаше честта първи да го подкара на пистата край Барселона още в сряда, докато Бътън представи болида на официалната церемония днес.

След церемонията, пилотът на японците Дженсън Бътън излезе на трасето с намерение да започне тестове. Но британецът не успя да завърти и една обиколка, след като по средата й RA107 получи повреда в електрическата система и спря на пистата.

 

ПП: някой каза,че ще са в зелен цвят - на мен черно ми се вижда. ;)

 

източник: sport1.bg

Редактирано от element

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest koki

Това е цвета за тестове зеленият ще го покажат в края на февруари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Това е цвета за тестове зеленият ще го покажат в края на февруари

мамка му ;) а кво стана с бялото и червеното? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Аз да се похваля, че вече имам билет за формулата в испания ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord6

Първата заводска Хонда от 1968-ма насам се появи на бял свят

RA107 e първото шаси, създадено от специалистите на Honda (макар и да се смята за второ, подготвено за състезания откакто Honda закупи БАР).

Работата по това шаси е започнала още в началото на шампионат 2006, а в създаването му огромна роля е изиграло пускането в експлоатация на новия аеродинамичен тунел.

Ник Фрай: "Тимът се финансираше много добре, но докато нямахме пълната поддръжка на Хонда, не ни достигаха ресурси, за да работим с пълна сила. Бяхме винаги в ролята на догонващи и дори да започвахме добре сезона, не ни достигаха ресурси, енергия и хора за да продължим развитието си. Сега притежаваме всичко необходимо. В средата на миналогодишния шампионат, пуснахме в действие новия въздушен тунел, значително увеличихме оборудването си и четирикратно увеличихме персонала в отдела по аеродинамика. Не можем да кажем, че това ни изведе на първи позиции, но сега ние сме на нивото на водещите тимове. Количеството на персонала ни е колкото в McLaren, Renault, а може би дори и Ferrari"

Публикувано изображение

 

Барикело е доволен от това, че ще кара отново Бриджстоун.

"Разбира се, сегашните гуми се различават от тези, с които карах във Ферари, но все пак това е Bridgestone. Преди година казах, че ще ми потрябва доста време докато свикна с Мишлен и това се оказа именно така. Още първия път когато подкарах с Bridgestone, веднага почувствах че това ми е много добре познато. Изключително бе важно, че ние успяхме да тестваме новите гуми още през декември. Мисля, че именно тогава ние свършихме основния обем от работа, който се изискваше за новата кола, особено в окачването. Така, че аз съм горд с това"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...