yoni 4 #1 Публикувано 16 Април, 2012 Колеги иска ми се да изкарам малко повече мощност от Б16-ката ,но не знам къде да отида, че да го направят най-добре. Няма ли някой факир на хондички дето ги прави тия работи? От колегата chris_barnes (на когото мн. евала за съветите), разбрах, че е имало някой много добър в това, но вече не се занимава....жалко - обаче се надявам да ме насочите към някого. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #2 Отговорено 16 Април, 2012 (Редактирано) А преди да направиш това направил ли си някакви подобрения като изспускателен колектор,генерация с крайно сп. гърне,сп. филтър.....ако не, не мисля че ще има някъква файда виж тук My link Редактирано 16 Април, 2012 от gendov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 16 Април, 2012 Колега, много скъп тоя ъпгрейд...генерация + чип и интейк = 900 евро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #4 Отговорено 16 Април, 2012 ами нали трябва да се помогне за кризата в Гърция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #5 Отговорено 16 Април, 2012 А да не е да сме се замогнали ние Българите , че аз последно време проспивам някой неща :D 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yoni 4 #6 Отговорено 17 Април, 2012 Преди да се направи ремапа колата ще се направи с 60,3 мм външен и 57мм вътрешен генерация с резонатор и крайно гърне които още не съм купил, колектор 4-1 и може би ако намеря някви валове вероятно от Б18Ц4. Колата е с жълто кони и съм изтръгнал всички боклуци отзад-седалки и тн. Не е за евридейка вече!! Това е всичко.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #7 Отговорено 26 Април, 2012 И сега какво излиза, няма хонда мапер в София ли??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #8 Отговорено 26 Април, 2012 Хубав въпрос и аз се интересувам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #9 Отговорено 26 Април, 2012 На Рибата мапера да не се крие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #10 Отговорено 26 Април, 2012 (Редактирано) Единия(Емо) се отказа от спорта , пък другия(Тео) го мързи П.С Всъщност може да има и още - нека се представят , пък може да направим и тема "Маперите на Форума" Редактирано 26 Април, 2012 от GeFi's Garage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #11 Отговорено 27 Април, 2012 Честно да ти кажа, само с ремап едва ли много ще изкараш. По-добре вземи 4-2-1 Tri-Y type изпускателен колектор, портни всмукателния и тогава ремап (ако търсиш бюджетно решение) Ако пък търсиш още перформънс - бутала да я сгъстиш на 12+:1, малко по-рунтави валци, порт на главата и тогава ремап Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #12 Отговорено 28 Април, 2012 Офф: И защо му трябва порт на главата ? а по темата поради липсата на тунери в София можеш да ползваш готов бин за А2 примерно или ако искаш да си свършиш работата като хората моя съвет е сипи си бензинче и към Шумен 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devil_vas 64 #13 Отговорено 29 Април, 2012 тва вече е НЕСЕРИОЗНО, за 2-ри път поста ми с клипа на диното и извадените коне е ИЗТРИТ! който го е изтрил да ми пише лично, да видим проблема къде е?! ако си мислите, че е реклама, грешитe!!! достатъчно такава си имаме където трябва, за да пускам в тема за сток хонда Б16 за ремап!!! само споделям какви резултати см,е извадили, защото освен аз, друг май клип няма и не е пускал. само ЛАЛАДЖИЙСКА история! казвам пак: - СТОК Б16А2 на 215 000 км, от който последните 50 000 на газ!!! - колектор 4-1 - панелен филтър JR +3 h.p., +3 N.m. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #14 Отговорено 29 Април, 2012 +3 спрямо кое? как ги мерите тея работи немие ясно.немисля че резултата е за хвалене 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devil_vas 64 #15 Отговорено 29 Април, 2012 +3 спрямо конете, които 20 годишната ми СТОК Хонда даде на диното ,а те са 159 коня НА МОТОРА!и не! не се хваля, казах че СПОДЕЛЯМ! щото като гледам, само си коментираме, а явно никой не си е играл да чипва 20 годишен неотварян мотор без нито една доработка... или ако го е правил то го е срам да си признае резултата кажи кое не ти е ясно, да ти кажа как ги мерим... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kukov 49 #16 Отговорено 29 Април, 2012 (Редактирано) 3-те кония са на лице! Аиде някои друг да даде няква графика да видим как ги вадите повече коне от ремапа и най-важното колко ще са те на сток мотор. Защото и на мен ми е интересно колко коня ще се искарат!!!Митак я качи да видим стокова б16а2 колко коня ще искара само от ремап?Такмо и колегата" yoni " ще види за какво става вапрос все пак той си е пуснал темата,да бадем в полза на колегата. Редактирано 29 Април, 2012 от kytila Няма нужда от два поста един след друг! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #17 Отговорено 29 Април, 2012 Интересно ми е кой и къде твърди ,че може да искара повече от коне от сток б16-ска ? Иначе по темата , с колегата си писахме и се чухме и се надявам да му е пределно ясно вече , че няма смисъл от никакъв от ремап на тоя етап на автомобила. Девил вас(ако не ме лъже паметта де) , мисля беше пуснал даже клипче със ЧИП колата , нека каже колко беше зле ... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #18 Отговорено 29 Април, 2012 Здравейте извинявам се че ползвам темата на колегата, но да попитам тъй като смятах да се разходя до Шумен по същата причина. За поставяне на чип та да попитам тук направо . Имали смисъл да си чипосвам Акорда, който е ф22б5 с колектор 4 -2 -1, генерация, спортен филтър и иридиеви свещи. Благодаря за отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #19 Отговорено 29 Април, 2012 (Редактирано) нестава въпрос дали ще искараш 3,5 или 10 коня просто неси струва парите за работа и диното ,най много сме искарвали мисля 5кв графика мога да пусна ако има много заинтересувани. Редактирано 29 Април, 2012 от chris_barnes Предходно мнение не се цитира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devil_vas 64 #20 Отговорено 30 Април, 2012 Девил вас(ако не ме лъже паметта де) , мисля беше пуснал даже клипче със ЧИП колата , нека каже колко беше зле ...абсолютно, точно това се опитах да кажа и мисля, че от 4-тия опит се разбрахме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kukov 49 #21 Отговорено 30 Април, 2012 Точно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #22 Отговорено 1 Май, 2012 и ЗА да стане ясно на всички.когато направиш достатачно неща за да "разтроиш" картата е хубаво да Я настроиш,а когато не си направил нищо може само да "немстиш" делкото и да пооправиш смесите, а дали това ще донесе 1 или 10 коня никой не знае.Другото нещо е, да хванеш подобрение от 3 коня на дино което "умее" да пресмята загубите гуми - мотор е сериозно постижение . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #23 Отговорено 1 Май, 2012 (Редактирано) +1 за edikoisi Другото нещо е, да хванеш подобрение от 3 коня на дино което "умее" да пресмята загубите гуми - мотор е сериозно постижение .Точно поради тази малка подробност, хората мерят само какво стига до гумите или сиреч - whp(wheel horse power). Всяка кола е различна, различни гуми, различно тегло на джанти + още куп "маловажни" факторчета, поради които диното никога не може да ти сметне точно конете на мотора. Редактирано 1 Май, 2012 от Veid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #24 Отговорено 1 Май, 2012 (Редактирано) +1 за edikoisi Другото нещо е, да хванеш подобрение от 3 коня на дино което "умее" да пресмята загубите гуми - мотор е сериозно постижение .Точно поради тази малка подробност, хората мерят само какво стига до гумите или сиреч - whp(wheel horse power). Всяка кола е различна, различни гуми, различно тегло на джанти + още куп "маловажни" факторчета, поради които диното никога не може да ти сметне точно конете на мотора.То значи и на колелата неможе защото с 13-ка и с 17-ка джанта и разлината съответно гума ще даде различни показания !??! Редактирано 1 Май, 2012 от K1r1L 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devil_vas 64 #25 Отговорено 3 Май, 2012 +1 за edikoisi Другото нещо е, да хванеш подобрение от 3 коня на дино което "умее" да пресмята загубите гуми - мотор е сериозно постижение .Точно поради тази малка подробност, хората мерят само какво стига до гумите или сиреч - whp(wheel horse power). Всяка кола е различна, различни гуми, различно тегло на джанти + още куп "маловажни" факторчета, поради които диното никога не може да ти сметне точно конете на мотора.Колега , нищо не се СМЯТА , всичко се ИЗМЕРВА !!! Образовайте се малко за стендове и принцип на работа .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #26 Отговорено 4 Май, 2012 @devil_vas - моля те, обясни как измервате мощността на коляновият вал, при положение, че на клипа колата е на валяци => в уравнението влизат и гумите с джантите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veid 164 #27 Отговорено 4 Май, 2012 Колега , нищо не се СМЯТА , всичко се ИЗМЕРВА !!! Образовайте се малко за стендове и принцип на работа ....Би ли разяснил как точно става измерването на силата вала. Може да има някъде магическа сила, телепатично прескачаща гуми, джанти, главини, лагери, карета, полуоски, зъбни колела в трансмисията, съединител та отива на маховика и мери силата там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devil_vas 64 #28 Отговорено 4 Май, 2012 Колега , нищо не се СМЯТА , всичко се ИЗМЕРВА !!! Образовайте се малко за стендове и принцип на работа ....Би ли разяснил как точно става измерването на силата вала. Може да има някъде магическа сила, телепатично прескачаща гуми, джанти, главини, лагери, карета, полуоски, зъбни колела в трансмисията, съединител та отива на маховика и мери силата там След края на измерването колата остава на скорост с натиснат съединител , диното измерва загубите по инерция , които включват гумите в валовете , полуоски , кутия и всчико до съединителя.После те се калкулират към мощността на колелата , температурни корекции по стандарт , атмосферни и т.н.Всичко е почти точно ако успееш да премахнеш проблеми като превъртяне на гуми в валяците , успееш правилно да настроиш товара за измерване и т.н.Няма нужда да търсим никакви митични сили , защото машината доказано работи и успява да измери заводски автомобили в рамките на +-2% което мисля че е достатъчно точно за нашите цели.А ако някои иска да си мери колата ( Хондата ) на 3-та предавка примерно и да види много високи мощностти на колелата и после да си сложи едни МИТИЧНИ 10% , негова си работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #29 Отговорено 4 Май, 2012 Аз имам опит на дино само с моята колица, още докато беше 1.3 я водих в ХЕЕД с бат Емо и до колкото помня там мерят на 3та скорост. Вие на коя мерите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
devil_vas 64 #30 Отговорено 4 Май, 2012 нашета мери най-точно на най-близка до директна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #31 Отговорено 4 Май, 2012 ок неги смята но ги калкулира ....разликата е огромна преди да купим дино се образовах достатачно и затова избегнах произведените в европа (не че и от това което купих съм доволен),но това с 2% невярвам да го твърди дори и производителя .почти всяко дино е има тая опция но реално никой не е използва .Като цяло едно добро дино се познава по това да направиш 10 мерения и резултата да е максимално еднакав ..... като е добре да свалиш и качиш колата няколко пъти -пробваите и кажи резултата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #32 Отговорено 4 Май, 2012 Абе момчета диното не е ли инструмент за тунинг,а не мeрилка или аз бъркам??? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове