Jump to content
yoni

Ремап на Б16а2

Recommended Posts

Колеги иска ми се да изкарам малко повече мощност от Б16-ката ,но не знам къде да отида, че да го направят най-добре. Няма ли някой факир на хондички дето ги прави тия работи?

Публикувано изображение От колегата chris_barnes (на когото мн. евала за съветите), разбрах, че е имало някой много добър в това, но вече не се занимава....жалко - обаче се надявам да ме насочите към някого. МерсиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А преди да направиш това направил ли си някакви подобрения като изспускателен колектор,генерация с крайно сп. гърне,сп. филтър.....ако не, не мисля че ще има някъква файда виж тук My link

Редактирано от gendov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много скъп тоя ъпгрейд...генерация + чип и интейк = 900 евро :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нали трябва да се помогне за кризата в Гърция:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да не е да сме се замогнали ние Българите , че аз последно време проспивам някой неща :D :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се направи ремапа колата ще се направи с 60,3 мм външен и 57мм вътрешен генерация с резонатор и крайно гърне които още не съм купил, колектор 4-1 и може би ако намеря някви валове вероятно от Б18Ц4. Колата е с жълто кони и съм изтръгнал всички боклуци отзад-седалки и тн. Не е за евридейка вече!! Това е всичко..Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега какво излиза, няма хонда мапер в София ли???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав въпрос и аз се интересувам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Рибата мапера да не се крие :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия(Емо) се отказа от спорта , пък другия(Тео) го мързи :)П.С Всъщност може да има и още - нека се представят , пък може да направим и тема "Маперите на Форума" :)

Редактирано от GeFi's Garage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа, само с ремап едва ли много ще изкараш. По-добре вземи 4-2-1 Tri-Y type изпускателен колектор, портни всмукателния и тогава ремап (ако търсиш бюджетно решение) Ако пък търсиш още перформънс - бутала да я сгъстиш на 12+:1, малко по-рунтави валци, порт на главата и тогава ремап :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф: И защо му трябва порт на главата ? :) а по темата поради липсата на тунери в София можеш да ползваш готов бин за А2 примерно или ако искаш да си свършиш работата като хората моя съвет е сипи си бензинче и към Шумен :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва вече е НЕСЕРИОЗНО, за 2-ри път поста ми с клипа на диното и извадените коне е ИЗТРИТ! който го е изтрил да ми пише лично, да видим проблема къде е?!

 

ако си мислите, че е реклама, грешитe!!! достатъчно такава си имаме където трябва, за да пускам в тема за сток хонда Б16 за ремап!!! само споделям какви резултати см,е извадили, защото освен аз, друг май клип няма и не е пускал. само ЛАЛАДЖИЙСКА история!

 

казвам пак:

- СТОК Б16А2 на 215 000 км, от който последните 50 000 на газ!!!

- колектор 4-1

- панелен филтър JR

 

+3 h.p., +3 N.m. ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+3 спрямо кое? как ги мерите тея работи немие ясно.немисля че резултата е за хвалене :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+3 спрямо конете, които 20 годишната ми СТОК Хонда даде на диното ,а те са 159 коня НА МОТОРА!и не! не се хваля, казах че СПОДЕЛЯМ! щото като гледам, само си коментираме, а явно никой не си е играл да чипва 20 годишен неотварян мотор без нито една доработка... или ако го е правил то го е срам да си признае резултата :lol: кажи кое не ти е ясно, да ти кажа как ги мерим...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3-те кония са на лице! Аиде някои друг да даде няква графика да видим как ги вадите повече коне от ремапа и най-важното колко ще са те на сток мотор. Защото и на мен ми е интересно колко коня ще се искарат!!!Митак я качи да видим стокова б16а2 колко коня ще искара само от ремап?Такмо и колегата" yoni " ще види за какво става вапрос ;) все пак той си е пуснал темата,да бадем в полза на колегата. :honda:

Редактирано от kytila
Няма нужда от два поста един след друг!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е кой и къде твърди ,че може да искара повече от коне от сток б16-ска ? Иначе по темата , с колегата си писахме и се чухме и се надявам да му е пределно ясно вече , че няма смисъл от никакъв от ремап на тоя етап на автомобила. Девил вас(ако не ме лъже паметта де) , мисля беше пуснал даже клипче със ЧИП колата , нека каже колко беше зле ...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте извинявам се че ползвам темата на колегата, но да попитам тъй като смятах да се разходя до Шумен по същата причина. За поставяне на чип та да попитам тук направо . Имали смисъл да си чипосвам Акорда, който е ф22б5 с колектор 4 -2 -1, генерация, спортен филтър и иридиеви свещи. Благодаря за отговорите :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нестава въпрос дали ще искараш 3,5 или 10 коня просто неси струва парите за работа и диното ,най много сме искарвали мисля 5кв графика мога да пусна ако има много заинтересувани.

Редактирано от chris_barnes
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Девил вас(ако не ме лъже паметта де) , мисля беше пуснал даже клипче със ЧИП колата , нека каже колко беше зле ...

абсолютно, точно това се опитах да кажа и мисля, че от 4-тия опит се разбрахме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ЗА да стане ясно на всички.когато направиш достатачно неща за да "разтроиш" картата е хубаво да Я настроиш,а когато не си направил нищо може само да "немстиш" делкото и да пооправиш смесите, а дали това ще донесе 1 или 10 коня никой не знае.Другото нещо е, да хванеш подобрение от 3 коня на дино което "умее" да пресмята загубите гуми - мотор е сериозно постижение :rolleyes: .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

+1 за edikoisi

Другото нещо е, да хванеш подобрение от 3 коня на дино което "умее" да пресмята загубите гуми - мотор е сериозно постижение :rolleyes: .

Точно поради тази малка подробност, хората мерят само какво стига до гумите или сиреч - whp(wheel horse power). Всяка кола е различна, различни гуми, различно тегло на джанти + още куп "маловажни" факторчета, поради които диното никога не може да ти сметне точно конете на мотора. Редактирано от Veid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

+1 за edikoisi

Другото нещо е, да хванеш подобрение от 3 коня на дино което "умее" да пресмята загубите гуми - мотор е сериозно постижение :rolleyes: .

Точно поради тази малка подробност, хората мерят само какво стига до гумите или сиреч - whp(wheel horse power). Всяка кола е различна, различни гуми, различно тегло на джанти + още куп "маловажни" факторчета, поради които диното никога не може да ти сметне точно конете на мотора.
То значи и на колелата неможе защото с 13-ка и с 17-ка джанта и разлината съответно гума ще даде различни показания !??! Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за edikoisi

Другото нещо е, да хванеш подобрение от 3 коня на дино което "умее" да пресмята загубите гуми - мотор е сериозно постижение :rolleyes: .

Точно поради тази малка подробност, хората мерят само какво стига до гумите или сиреч - whp(wheel horse power). Всяка кола е различна, различни гуми, различно тегло на джанти + още куп "маловажни" факторчета, поради които диното никога не може да ти сметне точно конете на мотора.
Колега , нищо не се СМЯТА , всичко се ИЗМЕРВА !!! Образовайте се малко за стендове и принцип на работа ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@devil_vas - моля те, обясни как измервате мощността на коляновият вал, при положение, че на клипа колата е на валяци => в уравнението влизат и гумите с джантите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , нищо не се СМЯТА , всичко се ИЗМЕРВА !!! Образовайте се малко за стендове и принцип на работа ....

Би ли разяснил как точно става измерването на силата вала. Може да има някъде магическа сила, телепатично прескачаща гуми, джанти, главини, лагери, карета, полуоски, зъбни колела в трансмисията, съединител та отива на маховика и мери силата там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , нищо не се СМЯТА , всичко се ИЗМЕРВА !!! Образовайте се малко за стендове и принцип на работа ....

Би ли разяснил как точно става измерването на силата вала. Може да има някъде магическа сила, телепатично прескачаща гуми, джанти, главини, лагери, карета, полуоски, зъбни колела в трансмисията, съединител та отива на маховика и мери силата там :)
След края на измерването колата остава на скорост с натиснат съединител , диното измерва загубите по инерция , които включват гумите в валовете , полуоски , кутия и всчико до съединителя.После те се калкулират към мощността на колелата , температурни корекции по стандарт , атмосферни и т.н.Всичко е почти точно ако успееш да премахнеш проблеми като превъртяне на гуми в валяците , успееш правилно да настроиш товара за измерване и т.н.Няма нужда да търсим никакви митични сили , защото машината доказано работи и успява да измери заводски автомобили в рамките на +-2% което мисля че е достатъчно точно за нашите цели.А ако някои иска да си мери колата ( Хондата ) на 3-та предавка примерно и да види много високи мощностти на колелата и после да си сложи едни МИТИЧНИ 10% , негова си работа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам опит на дино само с моята колица, още докато беше 1.3 я водих в ХЕЕД с бат Емо и до колкото помня там мерят на 3та скорост. Вие на коя мерите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нашета мери най-точно на най-близка до директна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: ок неги смята но ги калкулира ....разликата е огромна :blink: преди да купим дино се образовах достатачно и затова избегнах произведените в европа (не че и от това което купих съм доволен),но това с 2% невярвам да го твърди дори и производителя .почти всяко дино е има тая опция но реално никой не е използва .Като цяло едно добро дино се познава по това да направиш 10 мерения и резултата да е максимално еднакав ..... като е добре да свалиш и качиш колата няколко пъти -пробваите и кажи резултата
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета диното не е ли инструмент за тунинг,а не мeрилка или аз бъркам???

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...