VTECC-E 0 #1 Публикувано 14 Април, 2012 Колеги,здравейте,имам едно едно питане и то е свързано с аксиалния лагер.При натискане на съединителя се чува странен шум,не мога да го опиша точно,нещо подобно на стържене,отделно задната скорост влиза по-трудно.Искам да попитам лагерът ли е тръгнал или някакво жило на съединителя ? Ще съм ви много благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #2 Отговорено 15 Април, 2012 Аксиалния лагер колега.Като свалите кутията прегледаи и феродовия.Относно задна скорост,преди да я включиш вкараи първа или трета итогава задна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTECC-E 0 #3 Отговорено 15 Април, 2012 Аксиалния лагер колега.Като свалите кутията прегледаи и феродовия.Относно задна скорост,преди да я включиш вкараи първа или трета итогава задна.Благодаря за информацията,възможно ли е все пак причината да е в жилото? Звукът като се замисля е нещо подобно на скърцане или изобщо какъвто и да е шум,причината е лагерът? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #4 Отговорено 15 Април, 2012 Според това което описваш ми се струва че е лагер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #5 Отговорено 15 Април, 2012 При угасена кола натисни педала на съединителя и ако чуваш едно скърцане то е от педала.Трябва да се свали педала за съединителя и да се смаже с грес оста .Пробвал съм с течнагрес,но утихва за момент и пак се появява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Patron 5 #6 Отговорено 18 Април, 2012 Ако се чува при угасена кола знчи е от палеца който е на скоростната кутия,погледни по какъв начин можеш да го смажеш.На моята се сваля целия палец.Може и жило и педала просто се услушаи откъде идва шума но ако и при загасена скърца не е никъв лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #7 Отговорено 18 Април, 2012 Жило няма, провери дали не е протекла горната помпа на съединителя - около педала ще си личи, че е текла спирачна течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 18 Април, 2012 Ако се чува при угасена кола знчи е от палеца който е на скоростната кутия,погледни по какъв начин можеш да го смажеш.На моята се сваля целия палец. На кое викаш "палец"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Patron 5 #9 Отговорено 18 Април, 2012 Там където се закача жилото към скоростната кутия,или ако е с помпа -това което помпата натиска,или по просто това което мърда аксиалния лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #10 Отговорено 19 Април, 2012 Колега Patron ако колата е сивик 5г не е една а са 2 помпите горна при педала и долна тая дето натиска така наречения палец. И при мен го имаше проблема с трудно влизане на задна смених горната помпа и нещата се промениха малко, сега включвам задна от раз всеки път но има едно леко пристъргване на зъбите ако се пробвам да включа по-бързичко та мисля да сменя и долната и ако не се оправят нещата напълно ще пробвам тогаа толкова проблемния аксиален лагер, че всеки първо него го посочва като причина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 19 Април, 2012 Там където се закача жилото към скоростната кутия,или ако е с помпа -това което помпата натиска,или по просто това което мърда аксиалния лагер На това му казват "вилка". krasimir_01, масалцето в скоростите как е, щото аксиалния лагер не е причина за "пристъргване" при включване на задна и защо я натискаш "по-бързичко"... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #12 Отговорено 19 Април, 2012 По бързичко нямам предвид като състезател а със скоростта на нормално включване на другите скоростти защото задна я включвам малко по-бавно леко придвижване все едно включваш без съединител. За маслото не знам преди година и половина го проверявах и беше малко под ръба на пробката но сега не знам как е не съм го проверявал как е. Ще го погледна само да спре тоя дъжд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTECC-E 0 #13 Отговорено 21 Април, 2012 (Редактирано) Благодаря на всички за мненията,оказа се че е помпата на съединителя,тази която е под скоростната кутия.Тоест тя е причината за двата хода на съединителя при отпускане ( връща се просто на два хода,което е доста дразнещо.Предполагам,че причината за скърцането при натискане и пак свързана с нея.Ще видим Редактирано 21 Април, 2012 от VTECC-E Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове