Jump to content
VTECC-E

Аксиален лагер?

Recommended Posts

Колеги,здравейте,имам едно едно питане и то е свързано с аксиалния лагер.При натискане на съединителя се чува странен шум,не мога да го опиша точно,нещо подобно на стържене,отделно задната скорост влиза по-трудно.Искам да попитам лагерът ли е тръгнал или някакво жило на съединителя ? Ще съм ви много благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аксиалния лагер колега.Като свалите кутията прегледаи и феродовия.Относно задна скорост,преди да я включиш вкараи първа или трета итогава задна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аксиалния лагер колега.Като свалите кутията прегледаи и феродовия.Относно задна скорост,преди да я включиш вкараи първа или трета итогава задна.

Благодаря за информацията,възможно ли е все пак причината да е в жилото? Звукът като се замисля е нещо подобно на скърцане или изобщо какъвто и да е шум,причината е лагерът?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това което описваш ми се струва че е лагер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При угасена кола натисни педала на съединителя и ако чуваш едно скърцане то е от педала.Трябва да се свали педала за съединителя и да се смаже с грес оста .Пробвал съм с течнагрес,но утихва за момент и пак се появява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чува при угасена кола знчи е от палеца който е на скоростната кутия,погледни по какъв начин можеш да го смажеш.На моята се сваля целия палец.Може и жило и педала просто се услушаи откъде идва шума но ако и при загасена скърца не е никъв лагер ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жило няма, провери дали не е протекла горната помпа на съединителя - около педала ще си личи, че е текла спирачна течност. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чува при угасена кола знчи е от палеца който е на скоростната кутия,погледни по какъв начин можеш да го смажеш.На моята се сваля целия палец.

 

На кое викаш "палец"? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там където се закача жилото към скоростната кутия,или ако е с помпа -това което помпата натиска,или по просто това което мърда аксиалния лагер ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Patron ако колата е сивик 5г не е една а са 2 помпите горна при педала и долна тая дето натиска така наречения палец. И при мен го имаше проблема с трудно влизане на задна смених горната помпа и нещата се промениха малко, сега включвам задна от раз всеки път но има едно леко пристъргване на зъбите ако се пробвам да включа по-бързичко та мисля да сменя и долната и ако не се оправят нещата напълно ще пробвам тогаа толкова проблемния аксиален лагер, че всеки първо него го посочва като причина ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там където се закача жилото към скоростната кутия,или ако е с помпа -това което помпата натиска,или по просто това което мърда аксиалния лагер ;)

 

На това му казват "вилка". ;)

krasimir_01, масалцето в скоростите как е, щото аксиалния лагер не е причина за "пристъргване" при включване на задна и защо я натискаш "по-бързичко"... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По бързичко нямам предвид като състезател а със скоростта на нормално включване на другите скоростти защото задна я включвам малко по-бавно леко придвижване все едно включваш без съединител. За маслото не знам преди година и половина го проверявах и беше малко под ръба на пробката но сега не знам как е не съм го проверявал как е. Ще го погледна само да спре тоя дъжд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията,оказа се че е помпата на съединителя,тази която е под скоростната кутия.Тоест тя е причината за двата хода на съединителя при отпускане ( връща се просто на два хода,което е доста дразнещо.Предполагам,че причината за скърцането при натискане и пак свързана с нея.Ще видим :)

Редактирано от VTECC-E

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...