ICJ 8 #1 Публикувано 12 Април, 2012 Здравейте колеги. Автомобила е civic D15B2 със смукател, делко и ECU от D16A6. Накупих си частите за SWAP-а към Vtec и докато чакам гарнитурите и ремъците да дойдат реших да пробвам ECU-то. ECU-то е аналог на P28 (модифицирано P1J или P1K непомня точно, чипнато с чип за D16Z6). Направих си преходник от OBD0 към OBD1 Закачих преходника и преди за закача ECU-то проверих дали всичко отива където ми е мястото. Закачих компа и като дадох на контакт чека светна и не изгасна. Запалих колата и чак се учидих, че запали веднага (чека продължи да свети)държи си нормален празен ход, форсира се нормално до 3000-4000 оборота (повече не съм я ръчкал). Обаче се появи странен звук от въздушния филтър (остро "виене" като казвам остъо имам предвид тъноко)се едно работи без да се смазва (поне така ми звучи). Изкара грешка 4 CKP - crank position sensor и 21 VTEC spool solenoid valve. 21 е ясна след като няма Vtec, но ме притеснява тази за позицията на коляновия вал. С ECU-то MP6 от D16A6 го няма този звук от филтъра. Аз имам някакви предположения за код 4 CKP - crank position sensor, но няма да ги изказвам. Искам да чуя какво ще ме посъветвате и на къде ще ме насочите за кода и за виенето от филтъра без да ви повлиявам с моите размисли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #2 Отговорено 14 Април, 2012 Предполагам, че виенето откъм филтъра е IACV, но за другото нищо немога да кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове