Jump to content
ICJ

Проблем при преминаване от OBD0 -> OBD1

Recommended Posts

Здравейте колеги. Автомобила е civic D15B2 със смукател, делко и ECU от D16A6. Накупих си частите за SWAP-а към Vtec и докато чакам гарнитурите и ремъците да дойдат реших да пробвам ECU-то. ECU-то е аналог на P28 (модифицирано P1J или P1K непомня точно, чипнато с чип за D16Z6). Направих си преходник от OBD0 към OBD1 Публикувано изображение

Закачих преходника и преди за закача ECU-то проверих дали всичко отива където ми е мястото. Закачих компа и като дадох на контакт чека светна и не изгасна. Запалих колата и чак се учидих, че запали веднага (чека продължи да свети)държи си нормален празен ход, форсира се нормално до 3000-4000 оборота (повече не съм я ръчкал). Обаче се появи странен звук от въздушния филтър (остро "виене" като казвам остъо имам предвид тъноко)се едно работи без да се смазва (поне така ми звучи). :blink: Изкара грешка 4 CKP - crank position sensor и 21 VTEC spool solenoid valve. 21 е ясна след като няма Vtec, но ме притеснява тази за позицията на коляновия вал. :( С ECU-то MP6 от D16A6 го няма този звук от филтъра.

Аз имам някакви предположения за код 4 CKP - crank position sensor, но няма да ги изказвам. Искам да чуя какво ще ме посъветвате и на къде ще ме насочите за кода и за виенето от филтъра без да ви повлиявам с моите размисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че виенето откъм филтъра е IACV, но за другото нищо немога да кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...