Jump to content
zombiex

възможен ли е тунинг на f20z1

Recommended Posts

здравейте интересува ме какво можем да променим по двигателите си за да подобрим вървенето благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се подобри вървенето е мноооого важно да се подобри спирането ;) Иначе зависи колко пари ти се дават. Започва се със спортен филтър, минава се през дросели, генерация и се стига до пилене и турбиниране.........

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко ... каква е целта на занятието ? и по-важното наистина ли искаш да изхарчиш една бала пари ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста пари хварлих за външен вид и искам да променя нещо по мотора примерно смукател испускател + цялата генерация но немога да намеря нищо за модела а за турбо незнам дали изобщо ще издържи мотора казаха ми че 0.7 няма да има проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди време бях гледах в един руски сайт на ф20з1 бяха сменили цялата глава със друга и смукателната система беше друга но неможах да разбера от каква хонда са защото несъм много запознат със другите модели и нямаше подробни снимки как са я сменили дали всички отвори са си пасвали помагайте :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж това клипче текста с това какво е правил по двигателя са под клипа.

Z1 и Z2 са мисля почти еднакви така че тези модове можеш и ти да ги направиш.Но нека все пак някой по разбирач да даде мнение.А относно това с v-tec главата имаше тема тук във форума точно за този двигател коя ставаше мисля че пак беше от F22b5.Но все пак потърси може да се бъркам нещо относно номера на двигателя. Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единственото което намирам е ф22з1 блок със глава и смукателна система от ф22б5 но нищо ненамирам за витекова глава :)ако някой знае нещо повече да помогне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

объркал съм се не ф22з1 а ф20з1 със глава на ф22б5 но немисля че ще има голяма разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една тема ако не си я прочел прочети я цялата My linkНезнам мисля че и кратуна от F22Z2 би трябвало да стане този 150 коньовия двигател който се слага във нашата генерация акорди.Той също е едновалов,понеже мисля че от двувалов мотор неможеш да сложиш глава на твоя блок.

Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема определено и на мен ще ми е доста интересна,и аз карам ф20з1 на Accord 95,и мисля че двигателчето си е добро не е от най-бързите,но и колата не е лекичка и определено супер дълга,което си има и предимства естествено.И аз колега бях почнал преди да търся някакъв начин на напомпване малко на двигателчето,и то определено нямаше много варианти освен нали естествено слап и турбиниране което иска доста доходи,понеже от там идват и големи спирачки и други чудесии.Аз са сега съм със Cold Air Intake(AEM) и тръбата от долу ми е ф60-61 вътрешен диаметър,мисля да и сложа и колектори 4-2-1 за да се чувства определено по-добре в ниските обороти,но се интересувам и от VTEC глава.Ако имаш някакъв напредък колега определено пиши за главата и нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F20B6 също е едновалов витек от следващата генерация Акорди след 99 г. Дали ще пасне не знам въпреки, че е същата серия F.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема определено и на мен ще ми е доста интересна,и аз карам ф20з1 на Accord 95,и мисля че двигателчето си е добро не е от най-бързите,но и колата не е лекичка и определено супер дълга,което си има и предимства естествено.И аз колега бях почнал преди да търся някакъв начин на напомпване малко на двигателчето,и то определено нямаше много варианти освен нали естествено слап и турбиниране което иска доста доходи,понеже от там идват и големи спирачки и други чудесии.Аз са сега съм със Cold Air Intake(AEM) и тръбата от долу ми е ф60-61 вътрешен диаметър,мисля да и сложа и колектори 4-2-1 за да се чувства определено по-добре в ниските обороти,но се интересувам и от VTEC глава.Ако имаш някакъв напредък колега определено пиши за главата и нещо друго.

Какви пари ти излезе cold air intake ако не е тайна? И стоковия колектор не е ли и той 4 2 1? Също така четох някъде за един пич който си беше сложил смукателен колектор от Х23 и пишеше че има разлика. Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоковия колектор на мотор F20Z1 e 4-1. Преди време бях поръчал от ebay 4-2-1 за F20 мотор и се оказаче не става. Може да се монтира на Прелюд с F20A4.Мисля,че в Мкомплект могат да направят такъв колектор.

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като писах за колектор имах предвид нали спортен не стоковия ,а иначе не съм сигорен дали е 4-2-1,за това може да е и 4-1,а ако е такъв начи определено ще сложа 4-2-1 за по добър старт,колата се пак си я карам в града не на писта.Cold Air intake AEM,такъв кадето влиза долу във бронята,го порачъх от Ачо от Nolimit,излезна ми 430 или 440 лева от Америка със абсолютно всички доставки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31288&hl=%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B5%D0%BD%D1%89%D0%B0%D0%B9%D0%BD&st=0Прочети цялата тема и виж от къде до къде е стигнал колегата. Дано ти е от полза, но както сам ще разбереш на Ф серия можеш да сложиш глава от Н серията на Прелюд и Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за помоща четох доста и стигнах до извода че по добре да правя турбо на моя си мотор без да сменям нищо пак каквото стане ;)като започна проекта ще пусна тема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерил съмкомп с имобилайзер , антената и чипа от ключа иначе неможе да запали.+ Глава + оборудван смукател + изпускател 4-2-1 от ф20б6 само един последен съвет да пробвам ли или е обречена кауза :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен давай напред,както си почнал и да кажеш после, няма много много такива правени двигатели,и мен това ме надахва и аз да пипам моя.А стигнеш ли до турбо определено ще има разлика,но карантията после не се знае колко ще издържи.Успех и напред с проекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично ако имах възможност бих пробвал.Мисля че ще стане една доста приятна за каране кола.Ако се решиш и го направиш драсни после някой ред да кажеш какви са резултатите,успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пробвам пък каквото стане поне ще се разбере може или неможе :) във тази тема ще качвам снимки и информация за проекта :)това е колата на която ще експерементирам :)

post-19085-0-40284900-1334162662.jpg

post-19085-0-01833200-1334162676.jpg

post-19085-0-67403700-1334162686.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво стана с проекта да не си се отказал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

катастрофирах с колата и проекта пропадна но гледах клипчета в нета бях попаднал и на един руски форум правено е но няма голям смисал ако не се лъжа беше нещо от сорта от 96kw на 100kw пари много а резултати минимални живот и здраве направо един Н22 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...