Jump to content
vladkata

Скоростна кутия за Д15б2

Recommended Posts

Колеги имам следият въпрос.. Ако сложа скоростна кутиика от Д16з6 която мисля 4е е с по къси скорости и с по висок финал драйв или да зимам други скоростни кутии и да редя зъбни колелца и такам..... очаквам вашите съвети с нетурпение .... а и мисля да слагам глава от з6 с комп п28 или моито 6те го правя да работи с втек а след главата идва и малко турбо на сток двигател :rolleyes: на 0.4бара и ако грумне скоро време двигателя ще слагам не6то от б-серията :P:P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,гледам доста си прочел или чул ;) .Кое и какво може да се направи по колата ?Проблема е ,че май точно там дето трябва да четеш и търсиш си пропуснал !!!Като за начало ще те помоля всичко това детo си написал в първият си пост ,да го напишеш без правописни грешки. A аз ще имам грижата след това да го сложа където му е мястото ,и да ти поразкажа някои неща .Например за вдигане на степен на сгъстяване и непоносимостта й към турбо и за 3500 лева начална инвестиция на това детo си изброил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.. Колега моя въпрос е какви скорости мога да сложа на Д15-ката с които ще са по къси за по бързо ускорени, но да не ми намали максималните километри а да ги увеличи ? ;)А за турбото главата и компа не мисля,че ще ми трябват 3500лв защото аз турбо и кулер от една ланчия.. Един приятел, стругар ще ми направи изпускателен кулектор за турбото и остава да зема една глава за 350 кинта с чип П28 още 250лв максимум и остава да ми настройя да работи с турбото и съм готов :)

Редактирано от vladkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега без да се убиждаш ама то на приказки всичко лесно става, но като започнеш да го правиш ,сам ще видиш колко зор е. А за другото което голегата спомена при слагена на глава от д16з6 на д15б2 блок степента ти на згъстяване се покачва. А това от друга стране хич не се нрави на турбото. Щото ще има яко детонации и на бързо ще сменяш морот. Надявам се да сам помогнал с малко това ти го пиша от опит щото го бях намислил същото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега и за това съм помислил благодаря ти за мнението :) мисля да сложа или гарнитура с последен ремонтен размер т.е. най-дебелата или 6те сложа дуралуминиева гарнитура около 5-6 мм за да падне компресията :) Имам представа с какво се захващам защото от както се помня ремонтирам коли и знам как стоят нещата горе доло :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

владка,полека приятел.гледам,от мерак изяждаш цели думи. :rolleyes: виж реши 1во кво точно искаш да направиш по колата и в какъв ред да е.за ся разбрах,че искаш по къси скорости, втеk тиква,да позгъстиш,турбо и т.н.уж си подкован на теория,ма по твоите думи излиза,че за около 350 кинта си готов с турбото.едно пълно преминаване от d15 към d15vtec с всичкото му там излиза минимум 800-1000lv.за скъсяване на скоростната ще паднеш още кинти,защото там ти трябват части от скорости на црх и d13,примерно.(дано да можеш сам да си ги наредиш).за турбото няма да говора,щот съм бос там.та виж си приоритетите и питай.тук ще получиш отговори и помощ. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ,малко като невежа ще напиша някои неща .Скорости ,какво е нужнопредавки от цр-хикс поне 3та и 4та фаинал от д13ка 4.43 5та от икономик 1-ва : 3,250 2-ра : 1,944 3-та : 1,346 4-та : 1,033 5-та : 0,702 ФД : 4,437и те ти кутия срещу 200 лева съединител ако има турбо 450 керамика за да държитиква витек 300игла и комп 300колектори ,търбо интейци ,маслени пътища ,кулер, разни клапанчта и тх дреболиии 500 + тва дет имаш /дали ще стане въобще/раздвижна ролка 100 ремонт на мотора така или инак е отворен а ако го затвориш без да го ревизираш е безмислено да правиш каквото и да е 500+И ко правиме ??? На прима виста 2350 :rolleyes::ph34r::blink: лева като съм изпуснал много неща :blink: :blink: :blink: Аз за акорда съм си приготвил всичко дет ми трябва и все още несмея да го захвана/щото има ма мноооо неща дет незнам/ ,тука турбините се меткат като пържоли на скара .П.п тва 5мм да разредиш с гарнитура си е доста интересно :D ,вместо с едни бутала :D .Но не се бъркам все пак и ти с коли се занимаваш цял живот.П.п да не говорим че че д15 има и 4та и 5та генерация което май не си упоменал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги разбрах каквото ми трябваше, ако има вече нещо конкретно ще задавам въпросчета :P:P Колата е 5-генерация ако има заинтересовани еи тук има снимчици на разни нещя които съм правил :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...