vladkata 26 #1 Публикувано 5 Април, 2012 Колеги имам следият въпрос.. Ако сложа скоростна кутиика от Д16з6 която мисля 4е е с по къси скорости и с по висок финал драйв или да зимам други скоростни кутии и да редя зъбни колелца и такам..... очаквам вашите съвети с нетурпение .... а и мисля да слагам глава от з6 с комп п28 или моито 6те го правя да работи с втек а след главата идва и малко турбо на сток двигател на 0.4бара и ако грумне скоро време двигателя ще слагам не6то от б-серията :P:P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 6 Април, 2012 Колега ,гледам доста си прочел или чул .Кое и какво може да се направи по колата ?Проблема е ,че май точно там дето трябва да четеш и търсиш си пропуснал !!!Като за начало ще те помоля всичко това детo си написал в първият си пост ,да го напишеш без правописни грешки. A аз ще имам грижата след това да го сложа където му е мястото ,и да ти поразкажа някои неща .Например за вдигане на степен на сгъстяване и непоносимостта й към турбо и за 3500 лева начална инвестиция на това детo си изброил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #3 Отговорено 6 Април, 2012 (Редактирано) Така.. Колега моя въпрос е какви скорости мога да сложа на Д15-ката с които ще са по къси за по бързо ускорени, но да не ми намали максималните километри а да ги увеличи ? А за турбото главата и компа не мисля,че ще ми трябват 3500лв защото аз турбо и кулер от една ланчия.. Един приятел, стругар ще ми направи изпускателен кулектор за турбото и остава да зема една глава за 350 кинта с чип П28 още 250лв максимум и остава да ми настройя да работи с турбото и съм готов Редактирано 6 Април, 2012 от vladkata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pesheca 19 #4 Отговорено 6 Април, 2012 Колега без да се убиждаш ама то на приказки всичко лесно става, но като започнеш да го правиш ,сам ще видиш колко зор е. А за другото което голегата спомена при слагена на глава от д16з6 на д15б2 блок степента ти на згъстяване се покачва. А това от друга стране хич не се нрави на турбото. Щото ще има яко детонации и на бързо ще сменяш морот. Надявам се да сам помогнал с малко това ти го пиша от опит щото го бях намислил същото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #5 Отговорено 6 Април, 2012 Да колега и за това съм помислил благодаря ти за мнението мисля да сложа или гарнитура с последен ремонтен размер т.е. най-дебелата или 6те сложа дуралуминиева гарнитура около 5-6 мм за да падне компресията Имам представа с какво се захващам защото от както се помня ремонтирам коли и знам как стоят нещата горе доло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #6 Отговорено 7 Април, 2012 владка,полека приятел.гледам,от мерак изяждаш цели думи. виж реши 1во кво точно искаш да направиш по колата и в какъв ред да е.за ся разбрах,че искаш по къси скорости, втеk тиква,да позгъстиш,турбо и т.н.уж си подкован на теория,ма по твоите думи излиза,че за около 350 кинта си готов с турбото.едно пълно преминаване от d15 към d15vtec с всичкото му там излиза минимум 800-1000lv.за скъсяване на скоростната ще паднеш още кинти,защото там ти трябват части от скорости на црх и d13,примерно.(дано да можеш сам да си ги наредиш).за турбото няма да говора,щот съм бос там.та виж си приоритетите и питай.тук ще получиш отговори и помощ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 7 Април, 2012 Така ,малко като невежа ще напиша някои неща .Скорости ,какво е нужнопредавки от цр-хикс поне 3та и 4та фаинал от д13ка 4.43 5та от икономик 1-ва : 3,250 2-ра : 1,944 3-та : 1,346 4-та : 1,033 5-та : 0,702 ФД : 4,437и те ти кутия срещу 200 лева съединител ако има турбо 450 керамика за да държитиква витек 300игла и комп 300колектори ,търбо интейци ,маслени пътища ,кулер, разни клапанчта и тх дреболиии 500 + тва дет имаш /дали ще стане въобще/раздвижна ролка 100 ремонт на мотора така или инак е отворен а ако го затвориш без да го ревизираш е безмислено да правиш каквото и да е 500+И ко правиме ??? На прима виста 2350 лева като съм изпуснал много неща :blink: Аз за акорда съм си приготвил всичко дет ми трябва и все още несмея да го захвана/щото има ма мноооо неща дет незнам/ ,тука турбините се меткат като пържоли на скара .П.п тва 5мм да разредиш с гарнитура си е доста интересно ,вместо с едни бутала .Но не се бъркам все пак и ти с коли се занимаваш цял живот.П.п да не говорим че че д15 има и 4та и 5та генерация което май не си упоменал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #8 Отговорено 7 Април, 2012 Благодаря ви колеги разбрах каквото ми трябваше, ако има вече нещо конкретно ще задавам въпросчета :P Колата е 5-генерация ако има заинтересовани еи тук има снимчици на разни нещя които съм правил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове