DIVALDOO 68 #1 Публикувано 4 Април, 2012 Здравейте колеги ,някой по-запознат ако може да ми даде малко информация. има ли голяма разлика вьв варвенето на б16а2 и б16а1 мерси предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #2 Отговорено 4 Април, 2012 B16A1VTECFound in:early crx civic integra1.6i-VT (EE8)Displacement: Template:Convert/aa 1.6 literBore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)Compression: 10.2:1Power: Template:Convert(160hp) @ 9000 rpmTorque: 111 ft•lbf (150 N•m) @ 9000 rpmRedline: 8500 rpmTransmission: y2B16A2VTECFound in:1992-2000 Honda Civic EDM VTi (EG6/EG9 & EK4)1992-1997 Honda Civic Del Sol EDM VTi (EG)1996-1997 Honda Civic Del Sol USDM "VTEC"1999-2000 Honda Civic USDM Si (EM1)1999-2000 Honda Civic CAN SiR (EM1)Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)Bore×Stroke: 81.0×77.4 mm (3.19×3.05 in)Compression: 10.2:1Power: 160 hp @ 7600 rpm & 118 ft•lbf (151 N•m) @ 7000 rpmTransmission: Y21 or S4CRedline...8,000 RPMRev Limit...8,450 RPMVTEC Engagement...5,500 RPM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #3 Отговорено 5 Април, 2012 Здравейте колеги ,някой по-запознат ако може да ми даде малко информация. има ли голяма разлика вьв варвенето на б16а2 и б16а1 мерси предварително .А според теб,кой мотор върви повече,колега?За мен,Б16А1 създава някаква илюзия за по добър вървеж,заради тва,че се слага в по леки купета,ЦРХ,Сивик 4...А май са си идентични,както се вижда и от ТТ-данните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #4 Отговорено 5 Април, 2012 (Редактирано) The a2 has a better intake manifold and throttle body is slightly larger. While the a1 has a shit loads of vaccum lines, 2 dashpots for idle controls and fuel economy. They both have a 4-2-1 header. The a1 has 2 oxygen sensors, while the a2 has 1 single 4 wire(?) oxygen sensor. The a1 has a seperate throttle body and fast idle valve, while the a2 has a fast idle valve attached to the throttle body. a1 and a2 have different crank pulleys. a1 has a 1 wire knock sensor, a2 has a 2 wire knock sensor. The a2 has a crank sensor in the oil pump, the a1 doesntРазликата... ако не можеш да си преведеш,вечерта като имам време ще го преведа Редактирано 5 Април, 2012 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #5 Отговорено 5 Април, 2012 Мда,тва за дросела,или throttle body е вярно,на А2 е 60мм,на А1 е 58...За другите неща не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #6 Отговорено 5 Април, 2012 Незнам голяма разлика ли ще окажат тия 10 коня на б16а2 спрямо б16а1 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #7 Отговорено 5 Април, 2012 В какво купе ще се слага? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #8 Отговорено 5 Април, 2012 Сивик хечбек 5 генерация 94 г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #9 Отговорено 6 Април, 2012 Мисля че и разпределителните валове са различки, на А2 са по-добри! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #10 Отговорено 6 Април, 2012 Аз пък ти казвам,че почти няма разлика,имам и двата мотора и двата са добри 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #11 Отговорено 11 Април, 2012 Незнам кои е подобрия ама с които и от двата да се здобия ще сам много доволен.Ако някои знае да се продава пален суап б16а2 или б16а1 да ми пише ! мн изкам такав ама финансите са голям проблем.Намерих пален суап обаче е от бльсната кола. и с.кутия е счупена незнам може и да може да се ремонтира ще видим . За сичко се разбрахме 1100 лв .И тои ме пита какво точно ми трябва за пален суап в СИВИК 5 ГЕН да му кажа за да ми каже точна цена .Заштото бльснатата кола е 6 ГЕН .Ако някои е правил такава трансплантация ако може да ми дяде малко информация ? незнам за колко пари мога да си намеря с.кутия и натова някои ако може да ми да де отговор ще сам му много благодарен .мерси колеги за информацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове