Jump to content
krasi ladata

Проблем с работата на двигателя B16A2-CRX

Recommended Posts

Здравейте колеги от извесно време съм в Гърция и реших да си купя кола мислех за нещо икономично и малко но попаднах на ЦРХ2-ра ген. доста преправян с двигател б16а2.Не работеше добре в ниските обороти давеше се препукваше в гърнртата.С колегите от Враца не можахме да го оправим като имаше доста проблеми като скъсана гарнитура на всмукателния колектор на витек контролера на дросела нямаше изобщо гарнитура и пак работеше смених и мапа но пак не работи както трябва.Сега пали студена 3000 об. като позагрее падат но се менят от 1200 до 2000 някъде и пак гърми в не се форсира както трябва.А за мисля че е тпс-а но ми се струва че е капсолован а тука няма от къде да купя защото смотаните гърци ми предлагат цял суап,не искат да разглабят нищо защото нямало да продадът другите части.Ако някой знае какви са признаците на прецакан тпс или някаква идея какво може да е друго нека драсне един ред че вече един месец не мога да се справя с проблема.

Редактирано от krasi ladata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз в момента съм със счупен TPS, признаците са че свети чека и някой път оборотите се оспиват на около 1400-1500 при загряла кола. Двигателя ми е B16A1 но при теб няма да са поразлични нещата не е TPS. Ако ти гърми в кюнците първото нещо което се проверява е центровката на колата виж дали ремъка е на белези и такаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше още проблеми като скъсан кабел точно преди компа.Сега купих един комп от д16з2 пак е обд0 с него мени оборотите но няма проблеми с гърмржите и давенето с бензин та предполагам че е чипа.Ще търся стоков комп и ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверявали ли сте стъпковото моторче :) При мене правеше същото, като я запаля студена оборотите отиваха на 3000 3500 и като загрее се нормализираха, но играеха от 500 до 1500 и беше много дразнещо. При мене проблема беше във долното стъпково моторче под дросела, но аз съм със б16а1 и съм със 2 при б16а2 май е само едно зад всмукателя и другото което врътнахме, за да се пооправи беше винта на дросела ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем на моя ЦРХ с единствената разлика,че аз съм с д16з5,та симптомите бяха същите запалих колата/след ребилд/ и ми държеше 3000РПМ след загряване започваше да си подскача от 1200 на 2000 РПМ.Проблема се оказа в дросела,много хора незнаят,че това което уплътнява паричката е някакъв вид оловна паста и понеже аз бях чистил дросела съм я затрил.Проблема се реши като ми сложиха нова паста.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започнах да разпродавам мотора на части,проблемът е бил почти неоткриваем обд0 инсталация с обд1 делко :lol:/> та може да се заключи темата.Благодаря на колегите за помоща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...