VTI-S 1 #1 Публикувано 25 Март, 2012 Здравейте колеги,моля някой който е прави такава смяна от 262мм на 282 мм да каже лесно ли става кое се сменява и т.н. Благодаря ви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTI-S 1 #2 Отговорено 26 Март, 2012 Здравейте колеги,моля някой който е прави такава смяна от 262мм на 282 мм да каже лесно ли става кое се сменява и т.н. Благодаря винякой Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #3 Отговорено 27 Март, 2012 най-лесно е да вземеш целите дингили от англичанката ето като в тази обява Big Brake Disc/Hub Conversions 282 4x114и да не забравиш да си подготвиш джанти 4ь114.3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #4 Отговорено 28 Март, 2012 VTI 1,8 с 4-114 кръгова стъпка ли е???? Мислех че е 4х100 .... Мисля че на колегата ще му трябват спирачните апарати с главини и .. вероятно шенкелите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5th_Generation 14 #5 Отговорено 28 Март, 2012 Аз правих този swap миналото лято,благодарение на колегата Rayden,който беше достатъчно мил да ми обясни,тъй като не исках да си сменям болтовото разстояние,та....Отнася се за 5 генерация:1.Големи шенкели от VTI (b16 пр.)2.Големи спирачни апарати (аз използвах от Prelude H22,тъй като той си е серийно със 282мм)3.Дискове 282мм...и накрая,но не и на последно място4.Голяма спирачна помпа от VTIАз съм много доволен от резултата и най-важното си запазваш оригиналния размер 4х100!Надявам се да съм помогнал! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове