yanzzz 1 #1 Публикувано 13 Март, 2012 колеги прецака се зареждането и свалих алтернатора.има ли някакъв начин да се разбере дали са четки или е диодния блок?и този диоден блок в самия алтернатор ли се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 13 Март, 2012 Подлежи на ремонт. Ако е денсо не се разглобя за смяна на диодния блок четки или регулатора за разлика от мицубиши. Проблема може да е и в лоша маса при мицубиши за денсо не знам дали прави такъв проблем(лоша маса на диодния блок) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanzzz 1 #3 Отговорено 13 Март, 2012 Подлежи на ремонт. Ако е денсо не се разглобя за смяна на диодния блок четки или регулатора за разлика от мицубиши. Проблема може да е и в лоша маса при мицубиши за денсо не знам дали прави такъв проблем(лоша маса на диодния блок)колега митсубиши еаз ам го свалил.диодния блок ж него ли се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanzzz 1 #4 Отговорено 13 Март, 2012 up Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #5 Отговорено 13 Март, 2012 http://forums.hondab...entry1057232278 - виж схемата , публикувана от Sebulba . Виж и http://forums.hondab...entry1057272695 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanzzz 1 #6 Отговорено 14 Март, 2012 http://forums.hondab...entry1057232278 - виж схемата , публикувана от Sebulba . Виж и http://forums.hondab...entry1057272695 благодаря колега сега ще погледна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanzzz 1 #7 Отговорено 14 Март, 2012 така значи няма как да го отвора цялото щото нямам менгеме,пък съм и на квартира в плд.отворил сам задната 4аст обаче се държи на краищатата на намотките,гледам четките маи са добре ама нз каде е диодния блок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 14 Март, 2012 ... ама нз каде е диодния блок. Къде на схемичката на твоя алтернатор пише "diode rectifier assy"- това е джаджата с диодите.Линковете от поста на колегата kokodaf прегледа ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #10 Отговорено 14 Март, 2012 Отиваш при някой гумаджия да ти развие гайката на шайбата после развиваш болчетата и накрая с чука като задължително статора(май така се казваше) трябва да остане с задната част на алтернатора а не като мен да испочупиш диодния блог от бързане и немарливост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове