Jump to content

Recommended Posts

Здравеите, изпадна ми хонда прелюд с този мотор H22A- JDM 2.2L DOHC VTEC 92+ Prelude Type-S, 97+ Prelude SiR S Spec. (220ps) какво е различното между този двигател и европейският му събрат само компютъра ли ? картера алуминиев ли е или чугун? мога ли да му сложа спортни валове да речем скунк2 стейдж 2 ? до колкото разбрах степентта на сгъстяване е 11:1 .Мога ли да сложа бутала с по висока степен на сгъстяване примерно 12:1 Благодаря предварително :)Honda H22A Engine JDMDisplacement (cc):2157Power (bhp@rpm):220 @ 7,200 rpmTorque (ft/lbs@rpm):163 @ 6,500 rpmCompression Ratio:11:1Bore (mm):87Stroke (mm):90.7Cam Design:DOHCValve TrainVTEC

Редактирано от NIGHT RIDER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата са различни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата са различни

в смисъл ,захват или ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,челото е различно не захвата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,челото е различно не захвата

само буталата или и биелите са различни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И всмукателя е различен.Иначе за сгъстяване-то,валовете и т.н-използвай търсачката има доста инфо кое как става :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И всмукателя е различен.Иначе за сгъстяване-то,валовете и т.н-използвай търсачката има доста инфо кое как става :)

ок :) Гледам в ибей се продават входящи колектори на Скунк2 за H серията, ти казваш ,че е различен, нещо недоумявам. Там пише че колекторите са за всички модели на H серията. а с тая търсачка нещо трудно се оправям :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням Тайп Р всмукателя има различна дължина на рънърите и обем на пленума спрямо този на х22а/4 185/200к.с Иначе са взаимозаменяеми,т.е стават на главата без проблеми.Скънка става на всички глави х22,но според мен(и според доста хора дет са използвали) скънка има предимство спрямо тайперовия в най-високите обороти,т.е трябва да си направил целия блок/глава за да има смисъл от скънка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням Тайп Р всмукателя има различна дължина на рънърите и обем на пленума спрямо този на х22а/4 185/200к.с Иначе са взаимозаменяеми,т.е стават на главата без проблеми.Скънка става на всички глави х22,но според мен(и според доста хора дет са използвали) скънка има предимство спрямо тайперовия в най-високите обороти,т.е трябва да си направил целия блок/глава за да има смисъл от скънка...

проекта ми е сериозен смяна на валове скънк 2 стейдж 2 смяна на всичко по главата както и клапани за по висока степен на сгъстяване талерки пружинки , всичко. Портване на главата ,нов фуел реил АЕМ и регулатор за бензин АЕМ както и дросел също скънк2 на 74мм .в момента е 11:1 степента аз искам да я докарам поне на 12 или 12:5 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сам прецени кой от 2та ще ти свърши повече работа.Общо взето скънка вади повече коне спрямо тайпер-а в диапазона 7500+ оборота(не помня точно оборотите,трябва да видя къде гледах сравнение на дино м/у 2та)...http://honda-tech.com/showthread.php?t=2910347Ето тука има доста снимки от динота, на скънк с/у модифициран стоков... общо взето повечето са на мнение,че скънка не си струва парите..пс. имай предвид,че в тоя блок можеш да вкараш само Mahle голд сериите,другите афтърмаркет бутала искат афтърмаркет ризи... А ако искаш да въртиш на яки обороти,ще е добре да направиш и блока освен главата...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://i230.photobucket.com/albums/ee275/sowens81/3_6_11_watermark.jpgЕто го и сравнението м/у скункс2,ЕУРО Р и стоков всмукател.Зеленото е ЕУРО-РЧервеното е скънкаСиньото е стоковият.Вижда се,че преди 7500 оборота скункса е по-зле от евро-то,а под 6200 е като стоковия... Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е 1:1 с H22A8 , само ECU е различно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи в последна сметка колата се оказа ,че е с JDM двигател но 200 коня ,разбрах ,че разликата между двата не е много голяма била в буталата степента им на сгъстяване и входящия колектор както и в компа . аз се спрях на бутала малеголд за да не сменям ризите и входящ колектор скънк2 буталата са със степен на сгъстяване 11.5:1 , питам ако сложа комп. от въпросния 220 коня мотор ще има ли ефект от този комп. или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я дай VIN на JDM-ката, да видим точно с какъв мотор е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така като чета мога да ти помогна само с един съвет ,намери някой да ти направи мотора и ако ти е интересно на тебе му помагай ...той ще ти отговори на въпросите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кой. Сам трябва да си я правя в свободното време, ама трябва все пак да купя частите, и за да стане това трябва все пак да знам какво да купя кое е по добре и кое не .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега така като гледам не си много запознат с нещата и те съветвам да не купуваш нищо че, да не се получи така че някой неща да не ти трябват или да не пасват! Като цяло сподели с колегите от форума каква ти е целта, какво искаш да постигнеш и какъв точно двигател искаш да тунинговаш, за да можем да ти помогнем!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

значи купих двигател H22A JDM обд1 1994 година 200коня .искам да го сгъстя да сложа два вала скънк2 стейдж2 да сложа нови клапани пак на скънк2 с по висока степен на сгъстяване 0.5:1 разбрах ,че за да не сменям ризи е най-добре да си сложа бутала миле голд 11.5:1 ще сложа фуел раил и бензинов регулатор АЕМ и входящ колектор на скънк 2 с дросел на 74мм спортен филтър свещи денсо иридиум кабели масло мотул нови пружинки и талерки пак на скънк2 екседи съединител ,термо лента за изходящите колектори раздвижени ролки и все още се колебая дали трябва да сменя и биелите или да си остана със заводските .след това като се сглоби целия двигател трябва да се направят настройки на дино и се чудех дали мога да използвам комп от 220 конния дали ще има ефект щото от електроника не отбирам :(

Редактирано от NIGHT RIDER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли не може да ми отговори на въпроса за компа на мотора? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 към съвета на колегата edikoisi. Пич чул си някои неща някъде из форумите, явно имаш желание и пари да правиш нещо но не си наясно какво точно. Първо х22а 220 коня сток няма има 217 и той е най-големия. Компа от него не можеш да ползваш поради няколко причини: първо инсталциите са различни, второ бая зор ще видиш да му сложиш чип а европейския Type-R има и имобилайзер и трето ще си късметлия ако въобще намериш някъде такъв комп. Тоя мотор погледна ли го в какво състояние е? Представи си сега че налееш 3000 лева за валове, клапани и бутала и се окаже че главата е с два шлайфа и клапаните ще срещнат буталата с тия големи валове които смяташ да слагаш и кво правим тогава???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи изобщо не говоря за никакви европейски мотори.Двигателя в момента си работи чудесно в Прелюд 4 г. и е 200 коня обд1 абсолютен сток ,има възможност да се мине на обд2 и не е толкова сложно . такъв комп от H22A JDM 220 коня не не 217 . не ми е проблем никакъв да намеря . Но за да направя тази врътка с компютрите трябва да знам дали изобщо ще мога да извадя някое магаре в повече :) H22A 2.2L JDM DOHC VTEC 92+ Prelude Type-S, 97+ Prelude SiR S Spec 220ps

Редактирано от NIGHT RIDER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо търсиш изобщо такъв комп от JDM-ка не знам ... трябва ти комп който може да се подготви! Примерно едно P13 ще ти свърши перфектна работа. След като си сглобиш двигателя и минеш разработката отиваш на настройки и си готов! Ако ще използваш Skunk2 Stage2 валове и си с кована карантия (бутала, биели) спокойно можеш да си позволиш сгъстяване над 12.0:1! А за ризите ти ... ризите ще ти издържат при всички полужения, освен ако не си решил да слагаш и 300 шота нитро ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

12.0:1 е достатъчно все пак това е ежедневна кола не е предназначена за писта . мерси за инфото за компа .аз не търся комп от по новия мотор просто питах .

Редактирано от Izanagi
ненужен цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...