NIGHT RIDER 1 #1 Публикувано 12 Март, 2012 (Редактирано) Здравеите, изпадна ми хонда прелюд с този мотор H22A- JDM 2.2L DOHC VTEC 92+ Prelude Type-S, 97+ Prelude SiR S Spec. (220ps) какво е различното между този двигател и европейският му събрат само компютъра ли ? картера алуминиев ли е или чугун? мога ли да му сложа спортни валове да речем скунк2 стейдж 2 ? до колкото разбрах степентта на сгъстяване е 11:1 .Мога ли да сложа бутала с по висока степен на сгъстяване примерно 12:1 Благодаря предварително :)Honda H22A Engine JDMDisplacement (cc):2157Power (bhp@rpm):220 @ 7,200 rpmTorque (ft/lbs@rpm):163 @ 6,500 rpmCompression Ratio:11:1Bore (mm):87Stroke (mm):90.7Cam Design:DOHCValve TrainVTEC Редактирано 12 Март, 2012 от NIGHT RIDER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuN`HiGh 20 #2 Отговорено 12 Март, 2012 Буталата са различни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #3 Отговорено 12 Март, 2012 Буталата са различнив смисъл ,захват или ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuN`HiGh 20 #4 Отговорено 13 Март, 2012 Не,челото е различно не захвата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #5 Отговорено 14 Март, 2012 Не,челото е различно не захватасамо буталата или и биелите са различни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #6 Отговорено 14 Март, 2012 И всмукателя е различен.Иначе за сгъстяване-то,валовете и т.н-използвай търсачката има доста инфо кое как става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #7 Отговорено 14 Март, 2012 И всмукателя е различен.Иначе за сгъстяване-то,валовете и т.н-използвай търсачката има доста инфо кое как става ок Гледам в ибей се продават входящи колектори на Скунк2 за H серията, ти казваш ,че е различен, нещо недоумявам. Там пише че колекторите са за всички модели на H серията. а с тая търсачка нещо трудно се оправям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #8 Отговорено 15 Март, 2012 малко помощ ,моля . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #9 Отговорено 15 Март, 2012 Доколкото си спомням Тайп Р всмукателя има различна дължина на рънърите и обем на пленума спрямо този на х22а/4 185/200к.с Иначе са взаимозаменяеми,т.е стават на главата без проблеми.Скънка става на всички глави х22,но според мен(и според доста хора дет са използвали) скънка има предимство спрямо тайперовия в най-високите обороти,т.е трябва да си направил целия блок/глава за да има смисъл от скънка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #10 Отговорено 15 Март, 2012 Доколкото си спомням Тайп Р всмукателя има различна дължина на рънърите и обем на пленума спрямо този на х22а/4 185/200к.с Иначе са взаимозаменяеми,т.е стават на главата без проблеми.Скънка става на всички глави х22,но според мен(и според доста хора дет са използвали) скънка има предимство спрямо тайперовия в най-високите обороти,т.е трябва да си направил целия блок/глава за да има смисъл от скънка...проекта ми е сериозен смяна на валове скънк 2 стейдж 2 смяна на всичко по главата както и клапани за по висока степен на сгъстяване талерки пружинки , всичко. Портване на главата ,нов фуел реил АЕМ и регулатор за бензин АЕМ както и дросел също скънк2 на 74мм .в момента е 11:1 степента аз искам да я докарам поне на 12 или 12:5 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #11 Отговорено 15 Март, 2012 (Редактирано) Сам прецени кой от 2та ще ти свърши повече работа.Общо взето скънка вади повече коне спрямо тайпер-а в диапазона 7500+ оборота(не помня точно оборотите,трябва да видя къде гледах сравнение на дино м/у 2та)...http://honda-tech.com/showthread.php?t=2910347Ето тука има доста снимки от динота, на скънк с/у модифициран стоков... общо взето повечето са на мнение,че скънка не си струва парите..пс. имай предвид,че в тоя блок можеш да вкараш само Mahle голд сериите,другите афтърмаркет бутала искат афтърмаркет ризи... А ако искаш да въртиш на яки обороти,ще е добре да направиш и блока освен главата... Редактирано 15 Март, 2012 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #12 Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) http://i230.photobucket.com/albums/ee275/sowens81/3_6_11_watermark.jpgЕто го и сравнението м/у скункс2,ЕУРО Р и стоков всмукател.Зеленото е ЕУРО-РЧервеното е скънкаСиньото е стоковият.Вижда се,че преди 7500 оборота скункса е по-зле от евро-то,а под 6200 е като стоковия... Редактирано 16 Март, 2012 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #13 Отговорено 16 Март, 2012 Двигателят е 1:1 с H22A8 , само ECU е различно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #14 Отговорено 16 Март, 2012 значи в последна сметка колата се оказа ,че е с JDM двигател но 200 коня ,разбрах ,че разликата между двата не е много голяма била в буталата степента им на сгъстяване и входящия колектор както и в компа . аз се спрях на бутала малеголд за да не сменям ризите и входящ колектор скънк2 буталата са със степен на сгъстяване 11.5:1 , питам ако сложа комп. от въпросния 220 коня мотор ще има ли ефект от този комп. или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #15 Отговорено 17 Март, 2012 я дай VIN на JDM-ката, да видим точно с какъв мотор е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #16 Отговорено 17 Март, 2012 така като чета мога да ти помогна само с един съвет ,намери някой да ти направи мотора и ако ти е интересно на тебе му помагай ...той ще ти отговори на въпросите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #17 Отговорено 20 Март, 2012 Няма кой. Сам трябва да си я правя в свободното време, ама трябва все пак да купя частите, и за да стане това трябва все пак да знам какво да купя кое е по добре и кое не . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #18 Отговорено 20 Март, 2012 Колега така като гледам не си много запознат с нещата и те съветвам да не купуваш нищо че, да не се получи така че някой неща да не ти трябват или да не пасват! Като цяло сподели с колегите от форума каква ти е целта, какво искаш да постигнеш и какъв точно двигател искаш да тунинговаш, за да можем да ти помогнем!Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #19 Отговорено 20 Март, 2012 (Редактирано) значи купих двигател H22A JDM обд1 1994 година 200коня .искам да го сгъстя да сложа два вала скънк2 стейдж2 да сложа нови клапани пак на скънк2 с по висока степен на сгъстяване 0.5:1 разбрах ,че за да не сменям ризи е най-добре да си сложа бутала миле голд 11.5:1 ще сложа фуел раил и бензинов регулатор АЕМ и входящ колектор на скънк 2 с дросел на 74мм спортен филтър свещи денсо иридиум кабели масло мотул нови пружинки и талерки пак на скънк2 екседи съединител ,термо лента за изходящите колектори раздвижени ролки и все още се колебая дали трябва да сменя и биелите или да си остана със заводските .след това като се сглоби целия двигател трябва да се направят настройки на дино и се чудех дали мога да използвам комп от 220 конния дали ще има ефект щото от електроника не отбирам Редактирано 20 Март, 2012 от NIGHT RIDER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #20 Отговорено 22 Март, 2012 никой ли не може да ми отговори на въпроса за компа на мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #21 Отговорено 22 Март, 2012 +1 към съвета на колегата edikoisi. Пич чул си някои неща някъде из форумите, явно имаш желание и пари да правиш нещо но не си наясно какво точно. Първо х22а 220 коня сток няма има 217 и той е най-големия. Компа от него не можеш да ползваш поради няколко причини: първо инсталциите са различни, второ бая зор ще видиш да му сложиш чип а европейския Type-R има и имобилайзер и трето ще си късметлия ако въобще намериш някъде такъв комп. Тоя мотор погледна ли го в какво състояние е? Представи си сега че налееш 3000 лева за валове, клапани и бутала и се окаже че главата е с два шлайфа и клапаните ще срещнат буталата с тия големи валове които смяташ да слагаш и кво правим тогава??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #22 Отговорено 22 Март, 2012 (Редактирано) Значи изобщо не говоря за никакви европейски мотори.Двигателя в момента си работи чудесно в Прелюд 4 г. и е 200 коня обд1 абсолютен сток ,има възможност да се мине на обд2 и не е толкова сложно . такъв комп от H22A JDM 220 коня не не 217 . не ми е проблем никакъв да намеря . Но за да направя тази врътка с компютрите трябва да знам дали изобщо ще мога да извадя някое магаре в повече H22A 2.2L JDM DOHC VTEC 92+ Prelude Type-S, 97+ Prelude SiR S Spec 220ps Редактирано 22 Март, 2012 от NIGHT RIDER Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #23 Отговорено 22 Март, 2012 Защо търсиш изобщо такъв комп от JDM-ка не знам ... трябва ти комп който може да се подготви! Примерно едно P13 ще ти свърши перфектна работа. След като си сглобиш двигателя и минеш разработката отиваш на настройки и си готов! Ако ще използваш Skunk2 Stage2 валове и си с кована карантия (бутала, биели) спокойно можеш да си позволиш сгъстяване над 12.0:1! А за ризите ти ... ризите ще ти издържат при всички полужения, освен ако не си решил да слагаш и 300 шота нитро ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIGHT RIDER 1 #24 Отговорено 24 Март, 2012 (Редактирано) 12.0:1 е достатъчно все пак това е ежедневна кола не е предназначена за писта . мерси за инфото за компа .аз не търся комп от по новия мотор просто питах . Редактирано 24 Март, 2012 от Izanagi ненужен цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове