Jump to content
lookcho

F20 vtec + turbo

Recommended Posts

Сега ще обясня ситуацията ... имам излишен мотор, нуждаещ се само от ризи и периферия и ми се ще да го подготвя за да стане приятна ежедневка.Това означава стокова карантия и ниско налягане ... това което ме интересува е да получа малко помощ от хора, които са си имали работа с подобна задачка.Имам следните конкретни въпроси, на които търся отговор и ако някой ми спести или олекоти търсенето ще съм много благодарен :)1. Къде и какви ризи ? ( според фоновия шум по форумите, в България няма къде да се набият ризи като за сериозно налягане - ако греша поправете ме и проекта може да си смени насоката )2. Изпускател - цена и марка ако имате нещо предвид или български производител можеби.3. Всмукател - същата работа без българския производител - това и сам ще го оправя ... но ми се ще да дам едни пари на куп и да не се занимавам :)4. Ако се окажа в грешка за скобките на т.1, - Бутала и биели ??5. Размер на кулера ?6. Електроника ? - колата е Акорд '99 ( но може и да не е ако намеря по-подходящо купе ) 7. ТУРБИНА ??? убеден съм че има нещо що-годе стандартно, което се използва за тия мотори, но и други смислени предложения са интереснидо тук това са интересуващите ме въпроси и ще съм благодарен на отговори от хора, които пипат, а не от семкаджиите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм голям капацитет, ама от четеното по форума мога да ти дам следните съвети: питай Драго май в Сливен правят копия на дартъните даже ги и монтират (следователно има къде). Изпускател, колегата Йордан Стоянов може да ти изработи :) Това F20 витек най-вероятно е с глава от H22 или бъркам? Ако е така, има на Скънк хубави смукателчета, наскоро гледах един в пистънхедс ама го продадоха май. Размер на кулера и електроника - тука е ред на NoLimit. Драго също май имаше за продаване. Щом искаш нисък бууст, мисля че Драго има и 1 турбинка като за теб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за главата бъркаш - едновалов vtec е ... мотора е стоков в сливен надали правят копия на дартъни за Ф20 конкретно, но ще питам - може и да греша Skunk2 не произвеждат нищо за F мотори, освен можеби за такива от С2000, но разликата е прекалено голяма говорим за акордов мотор !!! да поясня пак ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изпреваря въпросите.Нищо нямат в Сливен,няма и да имат.Турбето за което говори Кало също не е налична вече.Моите Дартъни бяха монтирани в с.МадараЗа мен добър избор на турбина на нормални пари са фабричните от Nissan 200 sx CA18DET,MR2 rev2-rev 3,200 sx s14A (ballbearing)тя е скъпа обаче.....предполагам и много други ,но за тези имам впечатления

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драгич, тия турбини ще ги разгледам и ще се образовам, мерси много - би ли споделил колко струват дартъни с/без фланец и колко ти е струвал монтажа ако не е тайна ? Като им гледам сайта те произвеждат само за Ф22и може да се окаже доста скъпо удоволствие ако се окаже че трябва да са къстъм, но все-пак проучването си струва ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтажа на ризите ми струваше 300 лв,в цената влизаше -разтъргване по размер,хонинг,чело на блока,проверка на вала за вибрация.Цената на ризите ми убягва малко :)Фундера :) ми ги поръчва заедно с други чаркала.....абе 800 лв ми се върти в главата

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При подобни цени може сериозно да се замисля дали да не бягам в нея посока, но вероятно ще трябва да намеря ризи от друга фирма, или направо да търся ф22 блок.Интересен остава върпоса с буталата и биелите в такъв случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай ей тия пичуи дали не могат да ти предложат нещо :)Така като гледам характеристиките, май мотора е F20B? Виж тука няколко турбо проекта на такъв, може нещо да ти е от полза:http://www.d-series.org/forums/showcase/148659-96eks-long-term-f20b-turbo-build.htmlhttp://honda-tech.com/showthread.php?t=2793922http://www.d-series.org/forums/showcase/126772-96eks-turbo-f20b-hatch.htmlhttp://www.superhonda.com/forum/f13/turbo-kit-f20b-sir-t-engine-285070/

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора е 147 коня ф20б6 най вероятно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за този мотор ризи не ти трябват,като ще го караш на ниско налягане.обаче за него няма спортен смукател,а стоковия е доста скопен и с коренно различни по форма портове.според мен карантийте ще изкарат ниския надув, и не си заслужава да инвестираш чак толкова в него. ако изкаш да харчиш пари,слагай х22глава+ турбо на 0,6 и ще събираш поулозките от пътя:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мотора му трябват ризи защото наличните са износени ... ако ме посъветваш как на ф20 мотор да сложа X22 глава ще съм ти много благодарен :lol: Спортен всмукател за ф20/22 има, но не ми трябва :) трябва ми просто добър, но като гледам за сега нещата отиват към самоделка.Ако някой ми каже до колко коня/Нм държат сток карантиите ще съм благодарен, но това 11.1/1 много ме притеснява и буталата от k20a3 ми изглеждат добра опция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как върви проекта колега ? Да не се отказа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената за набиването на ризите е 350 лв , днес прибирахме един блок , а тия дни друг :) Въпроса е дали ти се чака(повярвай чака се дооооооооста!)за монтажа. За другите въпроси , верно че тия дни трудно дигам телефона , но не пречи да ме издебнеш НОЩЕМ в скайп :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е финансово-сексуален, като напоследък има силен темпорален нюанс ... ... кончертото ме чака да сваля всмукателя и да сложа дроселите и не намирам време вече месец откакто имам налягане на горивото :(а тоя мотор си отлежава и си чака реда ... ако не го продам преди да направя другите два, ще го подхвана, но по всичко личи че няма да е скоро :(междувременно откривам, че тоя мотор има проблем с охлаждането, което като за турбо проект хич не е хубаво ... когато се кара продължително време на мамаксимално натоварване температурата се качва и задържа някакви по-високи от нормалното стойности (които по таблото ми е трудно да отгатна с точност)post-2017-0-03669500-1344278299.jpgна снимката съм покарал колата около 15-20 минути с колкото може на газ - демек около 205км/ч средно и резултата се вижда върху стрелката на термометъране съм убеден, че искам въобще да се занимавам с тоя мотор ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си, че радиатора и водната помпа са на 6+?Може да е позатлачен радиатора и за това да се ебава така. Пробвай с алуминиев. Все пак този, с който си не е изчисляван за такова натоварване. Ако караш с постоянна 150-160 на 5та и пак загрява- тогава вече 100% е затлачен. п.п. На д13ката с карбовете като си я прибирах от монтажа на вала от д15 от Дупница и и скъсах ританките. Пак беше едно такова толко по спомен. Дъртия с мегана се оптваше не много успешно да ме настигне и като качих "Ушите"/разклона за с.Боснек/ беше качила горе долу пак до там, ама горе излезнах с близо 170 и около лютеницата :D То чак ми с странно, че мотора не пръсна. Е после продължих пак така. За под 20мин се прибрах в Перник. Оставих я по стар обичай да поработи 10тина мин на място преди да се прибера и на другия ден я водих на доктор да видя от какво загрява. Правиха и тестове на компресия и за антифриз и нямаше проблем. После им казах какво е станало и те ме питаха"Ти като тичаш потиш ли се?" и ми се изясни. :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно, на този блок става ли Н22 глава или не става?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ф20б6 става глава от х22 с преправки няколко

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал проблем с охлаждането глупости на търкалета :) Всичко е в тиквата ти ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ф20б6 става глава от х22 с преправки няколко

я ? започвай да си признаваш ! :PИво, ше доем у ваше село и ше станем на кълбета ! Намери ми бина на д14-ката, че тоя чип сдава ... :lol: Като ти казвам че грее - грее ... но наистина, момчета, ще проверя как е радиатора - помпата я смених и не би трябвало да е от нея ... и не - със 150-160 не заграва, иска да е натоварен мотора за да започне да вдига температура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф пак ли та забраих :) Издебни ме нощем ти казах през деня не смогвам вече.... П.С Не споря че грее , но проблем не е в самия мотор... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре на ф20а4 става ли глава от Х22 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре на ф20а4 става ли глава от Х22 ?

Чети тук:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31288&st=0Мисля на 3 стр. пише, че блоковете са идентични.Колегата "gospod" е правил тази интервенция вече F20 блок + H22 глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен добър избор на турбина на нормални пари са фабричните от Nissan 200 sx CA18DET,MR2 rev2-rev 3,200 sx s14A (ballbearing)тя е скъпа обаче.....предполагам и много други ,но за тези имам впечатления

Драго Т25цата от ца18 е много малка за такава кубатура и то високооборотна а т28цата аз с 2000цц я таваня в 4к :o Според мен е нужно нещо по-голямо което да спулва в по-високи рпм за да не се превърне в сешоар точно във витека хаха ПС: Илиика ти си див ентусиаст :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CT26-цата тогава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре на ф20а4 става ли глава от Х22 ?

 

На ф20 става глава от х22. Колегата gospod добре го е описал в темата , която 4ushi предлага да видиш. Публикувано изображение Редактирано от Rebo_civic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...