Jump to content
K1r1L

Така изгоря ми бобината след 435 км каране

Recommended Posts

ИЗгоря ми бобината точно след 435 км ( ПРИ турбо стокова хонда).Б16а2 е делкото . Вторичната намотка е извън параметрите които дават в инструкциите. 11 килоома (по спецификация трябва да е в диапазона 13.6-20,4 Килоома.) (В момента сложих една бобина с 16 килоома на гореспомената намотка).Интересува ме при турбо колите Бобините повече ли се натоварват или просто и е дошло времето . (или е възможно да има друга причина за изграрянето и ).(понеже горе написах 435 км (Това не са км на бобината а на колата след турбиниране !.)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на - дошло й е времето, Ачката има хубави оферти на МСД, сериозно запалване за сериозна кола ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само времето.Турбо колите дават по-голяма динамична/ефективна степен на сгъстяване и по-трудно прескача искра.Не случайно доста често хората гапват свещите и намалят растоянието м/у електродите.Та може и да е видяла малко допълнителен зор бобинката.MSD би решило проблема радикално :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо колите имат такива проблеми,в часност и Хондите.Сменил съм една чанта със свещи и само 9-ките издържаха около едно лято.Снабди се с бобина и свещи няма да са ти излишни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак деветки ли, аз мислих да мина с иридиеви седмици или в най-лошият случай 8-ци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире дошло и е времето мен,но външна бобина е добър вариант!пп За свещите...9-ки баце 9-ки,рано или късно всички го осъзнават :) 1 комплект за настройките да ви е мирна главата

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са само едни - най-обикновеното нжк 7 което се продава за по 5 лв броя, и се вгражда в повечето турбо коли заводско.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са само едни - най-обикновеното нжк 7 което се продава за по 5 лв броя, и се вгражда в повечето турбо коли заводско.

Айде подкарай си колата сериозно,особено лятото,и пак ще си говорим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един ден като подкараш на по-високо налягане кажи как са 7-мичките....:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изчезват , как да са... :D:lol:

Редактирано от No Limit Performance

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ниско налягане зимно време може и 7 8 мици ,но тръгне ли колата над 1 бар лятно време не смеси ми нищо нестава даваш и гас 1вият път ок ама след това смачкаш ли я и пърка яко ,защото прегряват свещите,но факторите са много но предимно горещ входящт въздух /заради голямо налягане на турбото/ малък кулер и горещо време.Имайте наизпредвид че всичко може да ви е ок по колата,но лято време да неможе да вдигне голям буст точно в следствие на тези пречини,нужно е охлаждане на кулера/пренудително/ вода азот въглероден диоксид и т н/ Познавам хора които само 11ките свещи им помогнаха лятно време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да не съм в разрез с правилата...Ще си позволя да използвам темата на колегата, за да ви попитам, че гледам стана дума за свещи. Какви свещи са подходящи на сгъстен Б16А1 ( 11,5:1) ? Сега е с стоковите BKR6E-N-11, но целите черни и ще ги сменям...та мога ли да сложа пак такива или да търся по-виското топлинно число? Дано колегата Кирил, не се сърди, че му цапам темата. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мога да ти кажа как са 7мичките на 2 бара налягане - без проблем :))) и при мене вече 2ра година нямам проблем а нялягането спокойно си минава 1 бар :) Може при други хора да са се предали, но аз споделям от личен опит и от познати :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vasilen_Civic_DOHC - Колега не се СЪрдя ;), напротив темата стана доста интересна ( в твоя случаи може и с 6 и 7 ако я караш много градско може да са по-чернички). Днес ще направя разстоянието на 0.7112mm (както ме посъветваха някои от вас и един мои познат тунингар от Америка.) Аз съм с НГК иридиеви Седмици. (колкото издържът толкова)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене вече 2ра година нямам проблем а нялягането спокойно си минава 1 бар :)

Айде не говори глупости....две години си вадиш колата само вечер щото нямаше радиатор и гас не си и давал даже.Ще те питам лятото пак какво мислиш за 7-чиките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене вече 2ра година нямам проблем а нялягането спокойно си минава 1 бар :)

Айде не говори глупости....две години си вадиш колата само вечер щото нямаше радиатор и гас не си и давал даже.Ще те питам лятото пак какво мислиш за 7-чиките
щом казваш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко трябва да смените маперите като за начало.А относно бобината, бууста я е натоварил повече и е предала богу дух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече от 0.4 буст не съм вдигал. ;)и се кара още до 4000-500 макс .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са само едни - най-обикновеното нжк 7 което се продава за по 5 лв броя, и се вгражда в повечето турбо коли заводско.

Това е доста несериозно изказване според мене ... Слез на земята :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с ИК 24 иридиум на Денсо и съм доволен.Отговорят на топллинно число 8 при НЖК.Говоря за К20-ката на 0.7 бара макс буст.Гледам по чуждите форуми доста ги ползват за турбо сетъпи.Цената им е около 100лв. клиентска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлинното число на свещите зависи от конете и налягането. Незнам за какви коне искаш, но аз на 200кс хонда не бих сложил 9ки.Също така разстоянието между електродите зависи от налягането. Аз карам със 7 и разстояние 0,75мм. Никога не съм сменял бобина нито комутатор. Колите ги карам като евридейки. Но аз съм на 0,7налягане с Т3Т04е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...