Jump to content
Guest Ice-Storm

Моля за Информация за Crx 2ра генерация

Recommended Posts

Guest Ice-Storm

Здравейте на всички, отдавна съм фен на HONDA, но никога не съм имал собствена кола!Преди няколко месеца ртеших да си купя Civic около 94-та, но ми предложиха да погледна един CRX, който е втора генерация, не знам точни данни за колата още, но бих се радвал да ми споделите мнението си за този тип автомобил!Интересува ме издържливостта му, скъпи ли са му частите и дали могат да се намират още, кое му е уязвимото място и такива неща ! Този CRX е на човек който е монтьор и до колкото ми казаха никой освен него не го е докосвал за ремонт никой друг! Има си джанти и много добър външен вид !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vex

лапай го .. това е колата!

ъммм... т'ва май не прозвуча както трябва :o Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

основния проблем на тез колици, е че се карат до дупка. а вече не са първа младостосновно гледай да не е блъскан. оглеждаш отпред напречните греди, роговете, за следи от удари, изпъване, заварки, изобщо всякакви операциипосле гледаш отдолу праговете, колоните на вратите за странични удари. гледаш и роговете назад, дъното на багажника, ламарините отзад, които са под фаровете дето бронята ги покриванай-добре питай собственика за ударите, то неудрян CRX няма, въпроса е да не е намлян и разпъван от кюфте ламарини, ако нещо е правено да е правено както трябватака и така гледаш отдолу, огледай добре за ръжди, по задния мост, праговете, дъното, гредите - това си им е слабо място. дори и да няма, ако го вземеш го дай на бояджия да го почисти добре отдолу и да го обработизадължително го прекарай през реглаж на преден и заден мост, там ще ти кажат дали има проблеми по окачването, в следствие от ударипитай също мотора дали е отварян, преди колко км и защо. по принцип двигателите са много здрави, но 20 години жулене до 7600 оборота, нередовна смяна на маслото или кофти масло, си казват думата. ако не е отварян, възможно е сегментите да са за смяна, и да похапва малко масло. но ако изпушва при форсиране или при палене студена, значи трябва да се отваря скоро двигателя.огледай и за течове на масло, особено около главата и делкото. погледни и разширителното казанче, да няма следи от масло вътре. капачката на радиатора е добре да се смени, може преди да запали да я развиеш, не трябва да има балончета вътре като работи двигателяскоростите са доста здрави, но от много ръчкане си заминават синхронизаторите. при бърза смяна предавките при максимални обороти не трябва да изхъркват, от 1ва на 2ра, от 2ра на 3та.окачването е много здраво, но може да са за смяна някои втулки и особено големите тампони отзад. но не е болка за умиране. ако тропа по паваж, трябва да се смени втулката на кормилната рейка. не са големите разходи, но от друга страна, никоя гледана кола не трябва да има такива проблеми. щом не са отстранени, имай 1 на ум да не би проблема да е по-сериозендругите неща, които да се гледат, са като на всяка друга кола. то и CRX-а е като всяка друга кола, като всяка друга Хонда по-скоро, много здрава. при правилна употреба издържа много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ice-Storm

Мерси момчета ! Следвам инструкциите и действам :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...