Jump to content
Rayden Ainakov

Суап на по дълги скорости в Б серия Кутии.

Recommended Posts

Здравейте,след дълго каране по хлъзгавите родни пътища, ми влезе една муха в главата и тя е да направим аеродека със задвижване 4х4.Знам че ще кажете скъпо е не го прави. Но нека предварително ви кажа че и тази попара съм я сърбал и не става въпрос да се кара Субару дето не смееш да го пипнеш щото щи пресъхне джоба, а пък и Ево комби няма нито пък 30те бона де да го платя. или каквото и да било друго фабрично возило (пази боже европейско) с подобни характеристики, под Формата на джип е ясно ама ме кефи да съм си тихата вода. Това е и предизвикателството, да се доусъвършенства вече започнатото дело с фабрични детайли, иначе стискам си зъбите още няколко години и купувам джип.За това се насочих към по големия брат със същата база, ЦРВ.Бюджета е много скромен и вече пресметнат за скорости кардан и заден диференциал Още някой лев за други части като резервоар и карантии.С течението на времето се поразчетох из данните на възможни донори и с болка установих колко къса е в действителност скоростната кутия на ЦРВто. Определено ще трябва да се мисли за по-дълга 5та предавка и като цяло суап на предавателните колела към дълго предавателно число.Та ето и въпросите и ако има отговори моля поствайте,1. възможно ли е да се поставят валовете от С9В или от друга кутия на мястото на същите в кожуха на ЦРВ?2. има ли начин 5тата предавка 0,848 (С9Б)да се смени с такава 0,72 или подобна? и от какъв модел кутия да я търся?3. Ако няма 5та с 0,72 ще пасне ли фабричната 5та от ЦРВто 0,812 към валовете от С9Б (ако се поберат изобщо).поздрави.

Редактирано от Rayden Ainakov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно точка 2 - ползваш 5та предавка от Integra LS, инфо за интервенцията има тук. В БГ е слагано на кутия S9B и човека е доволен и си кара колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аеродек със задвижване 4х4!Желая ти успех, никой до сега не е завършвал проект за направа на 4х4!Твърде трудно е и не си заслужава парите.Мицубиши Легнум не те ли устройва?Десен волан сивик ферио?Сивик 5-та генерация 4wd?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аеродек със задвижване 4х4!Желая ти успех, никой до сега не е завършвал проект за направа на 4х4!Твърде трудно е и не си заслужава парите.Мицубиши Легнум не те ли устройва?Десен волан сивик ферио?Сивик 5-та генерация 4wd?

Събирам частите засега, по долу малко история за избора,Легнума е доста стилен но не мога да си представя този 3,6 литров V6 двигател и с такива ниски сгъстявания това май плаче за турбини, и за много бъдещи завсимости към Лукоил, жалко че точно този много ми се нрави... Фериото не е комби от това което видях,Каня те на едно кръгче и ще видиш зашто не гледам към 5та ген...Идеята е точно обратната.Търся конфортното каране по магистрала с около 3-3200об и 120км в час. доколкото си спомням в момента на 3000 оборота е с 90км по ГПС, и има много добро ускорение на излизане от тунелите на Витиня по нанагорнищата включително. Но стигне ли 130 е вече на обороти, купето става шумно и е много близко до Включването на Втека, а това означава че излиза от икономичен режим. От няколко години работа в Хонда мотоциклети(не в България), и след един два разговора с автомобилните им инжинери за Европа, беше ясно, Скоростите са разчетени за оптимална скорост 90км/ч разход 8/100, тъй като такава била средната скорост на таргета им от клиенти включително и за Б серията но... Б серията имала и друг таргет... тези с малко повече пари и търсещи емоции зад волана а те са тези които пак ще се върнат...Та правели някакви си тестове и когато предавателното число се промени може с тези 8 литра да се изминат над 120км. а това са вече 6,6л/100км пробег при същите тези 90км в час. Факт е че това купе се е произвеждало с д15 с много дълга 5 предавка и разход по книга 5,5/100. Обратно на трърденията че Б серията двигатели са силни само във високи обороти, не е точно така. Там те са много по силни от останалите. при ниски и средни обороти (до 5000!) Б18 се държи като всеки приличен 2 че и отгоре литров двигател. Двигателя има достатъчно въртящ момент и при 3000 оборота както всеки друг бензинов двигател, С по дълга кутия този красавец ще е много по галантен на 4 и 5 предавки, и същия звяр при ускорения до 3та когато се наложи. Сега на 3та прекъсвача удря на около 140км в час.Поздрави и лека нощ че стана вече много късно...Р. Редактирано от Rayden Ainakov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

UpъпКойто търси намира,намерено дотукот ШатълГреди за задно окачване с главини 2бр + 2бр полуоскиот ЦРВскоростна кутия с команди + кардан + заден диференциал + резервоарвсе още се търсят се 2бр предни амортисьори с вилките от ЦРВ или Сивик 6та.(по нататък ще разберете за какво са)2бр греди за задно окачване от Сивик 6та Англичанка.Тръбуляка до гърнето от Ровер 420Д (58мм :D ) в крен случай и неръждавейка на 60мм с дебелостенна тръба и ново гърне.Дотук съм само с чифт и малко кила назад.Приемат се предложения с цени на Л.С.Развитие по темата чак като закупим необходимото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...